Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоносеща конструкция - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Така е няма нужда от коментари, но това само потвърждава думите ми казани в по горния пост.
    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #32
      Ааа тука сте се скатали. Изтървах ви
      Някви генерални заключения значи. Паркетите нямали рама и се разпадали. Тежки думи за куршуми аудиторията зе забавлява.
      На Близнаците паркетното Чероки що не се разпадна като прелетя над истинските джипове на Бистрица.
      Последно редактирано от kinex; 04-02-07, 11:27.

      Коментар


      • #33
        Шшшшт! Трай си бре, не виж ли че темата отново се превърна на УАЗ и всички останали. Мани пак ше я заключат. Аз в такива теми спрях да пиша заради принципа. Само да спомена за протокола, имал съм два рамни и един безрамен (самоносещ) джипа. Е, те тоя самоносещия беше много по-корав като купе от другите, на претятствия не се огъваше не скърцаше и можеше да му отвориш вратите без проблем когато е на кантар. И това че рамата на практика си я има и е по-дебела и корава от на УАЗ-ките Стефан не го споменава. Е, малка разлика, заварена е за купето и по тоя начин е станало с по-нисък център на тежестта и по-кораво, ама к`во от това, нали не ставало така
        Аз бях до тук, щот поредната порция глупости не ми се четат.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          Щото имат възможности и познония ,как се маха паркета ,и се слага паваж.Разбра ме кво исках да кажа.
          Верно ,че ти си един от малкото които не си жалат новия джип ,а гледат как да го изтормозят.Всъшност той нали е за това?!
          Густо майна , пътят свърши !!!

          Коментар


          • #35
            Според мен най-правилното определение на "паркетик" е джип НЕПОДГОТВЕН за кални разходки, защото всеки 4х4 независимо от марка, модел, конструкция, производсво, двигател и т.н. след необходимото "тунинговане" може да се превърне в кален звяр. Много малко са джипките които фабрично са мислени предимно за кал. Всеки производител си дава реалната сметка, че идиотите като нас са много малко, а болшинството хора карат джипове придимно на асфалт и много рядко - леки разходки!

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от e100 Преглед на мнение
              Щото имат възможности и познония ,как се маха паркета ,и се слага паваж.Разбра ме кво исках да кажа.
              Верно ,че ти си един от малкото които не си жалат новия джип ,а гледат как да го изтормозят.Всъшност той нали е за това?!

              Това за паркета и паважа не е много вярно. Ако добре съм те разбрал де. На въпросното Чероки купето не е подсилвано а точно обратното. Всички гумени тампони по окачването са сменени с твърди връзки унибал. Така натоварването на рамата която е инплантирана е в пъти по голямо защото всеки удар от гумите се придава направо в нея.
              А аз не искам да изтормозя джипа. Обичам колите и много мразя самоцелното трошене. Доставя ми много по голямо удоволствие да ремонтирам но след всяка модификация трябва пробен тест нали.
              Общо взето всички джипки са доста корави същества и се чупят повече от незнание и грешки.

              Коментар


              • #37
                Мисля си над следното: Големите ЖП мостове как ги правят? Ако са стъпили на две точки дали ги правят като рамата с ниска конструкция и две релси от двете страни или са пространствени и високи конструкций, които много по-добре понасят както натоварването от влаковете, така и странични напори от вятър и т.н.
                Ние сме винаги на принципа "моето магаре е по-мъжко от твоето" ама в случая аз съм с рама, а пък си мисля, че добре пресметнатата самоносеща конструкция може да понесе по-големи натоватвания. Лично непрофесионално мнение

                Коментар


                • #38
                  Напълно сам съгласен с quadra просто се възхитих от стила на Стефан
                  Всеки уважава лъскавите джипки но колко могат да си ги позволят е друг въпрос а колко имат сърце да ги карат като джипка от 5 6 хил например е съвсем различно.
                  И ако бъдат добре подготвени стават чудесни оф машини

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
                    :-) Само не можах да разбера какъв е проблема да се набуташ в първия симаптичен гьол с така наречената си напудрена жипка.

                    Оставам с впечатление думата паркетник е като скверна дума в този форум.

                    За всеки влак си има пътник. Не се отнасяйте така към хората притежатели нови и лъскави жипки :-)
                    Никой (или почти никой) тук не се отнася зле към хората с подобни возила, има си дори Фенове Пък и тези машини си имат много предимства в определени ситуации, като например асвалта до мястото за разходка и евентуално след това Но има едно но - цената на една разходка, за всеки парите имат различнен праг на болка за едни 10лв. са Пари , за други 10К са нище, е за вторите честите разходки с Модерните машинки Не са проблем

                    Коментар


                    • #40
                      а ако това с рамата е джип , на кое викат SUV ?

                      Коментар


                      • #41
                        SUV е всичко което НЕ Е Джип /Jеeр/. ДЖИП е марка, а не описание за автомобил.

                        Коментар


                        • #42
                          Тук не си прав. Джип е дума която вече е придобила гражданственост и значи нещо различно от марката JEEP. Отдавна има и специално изявление на собственика на марката JEEP че няма никакви претенции към употребата на тази дума като определител на клас автомобили а не като търговска марка... Става дума за английския и американски език (има разлика) За български език джип означава клас 4х4. Тук въобще няма дилема защото "джип" не е търговска марка на никого за нищо...и даже не звучи като JEEP...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #43
                            тоест пак джип , ясно

                            Коментар


                            • #44
                              С риск да поспоря с теб, ще кажа, че никъде по света не съм чувал или виждал 4х4 автомобилите да се наричат Джип. Навсякъде се използва СУВ или Трък.

                              Коментар


                              • #45
                                Все едно да казваш примерно "лада" на всички леки коли!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X