Здравейте! Нов съм, скоро си купих Нива и прочетох, че купето и било самоносеща конструкция - какво означава това??? Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Самоносеща конструкция - предимства и недостатъци
Свий
X
-
Значи че всичко се крепи на ламарините.
Кво природата, кво техниката. Всичко е едно и също. Има гръбначни, те си имат скелет. Аналогът е каруцата, камионите с рами, параходите, повечето самолети. Има разни с екзоскелетони. Насекоми, костенурки, танкове, Ил-2. А има ей такива - самоносещи. Всички съвременни леки коли, къщите, безгръбначните чиновници. Всеки детайл от корпуса подпира другите, в крепенето участват и големите агрегати. Каквото и да махнеш - всичко се срутва. Голямата файда заради която се прави всичкото е теглото. Като ширпотреба - висока технологичност и значи ниска себестойност.
Не го вземай навътре. Помни че не бива УАЗовете да те вадят с ряз, и няма да имаш ядове. Полека-лека с лопатата и малко с УАЗ. Нищо няма да се откъсне.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеЗначи че всичко се крепи на ламарините.
Кво природата, кво техниката. Всичко е едно и също. Има гръбначни, те си имат скелет. Аналогът е каруцата, камионите с рами, параходите, повечето самолети. Има разни с екзоскелетони. Насекоми, костенурки, танкове, Ил-2. А има ей такива - самоносещи. Всички съвременни леки коли, къщите, безгръбначните чиновници. Всеки детайл от корпуса подпира другите, в крепенето участват и големите агрегати. Каквото и да махнеш - всичко се срутва. Голямата файда заради която се прави всичкото е теглото. Като ширпотреба - висока технологичност и значи ниска себестойност.
Не го вземай навътре. Помни че не бива УАЗовете да те вадят с ряз, и няма да имаш ядове. Полека-лека с лопатата и малко с УАЗ. Нищо няма да се откъсне.) си мислех че знам кое кое е, но сега вече тотално съм объркан
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеЗначи че всичко се крепи на ламарините.
Кво природата, кво техниката. Всичко е едно и също. Има гръбначни, те си имат скелет. Аналогът е каруцата, камионите с рами, параходите, повечето самолети. Има разни с екзоскелетони. Насекоми, костенурки, танкове, Ил-2. А има ей такива - самоносещи. Всички съвременни леки коли, къщите, безгръбначните чиновници. Всеки детайл от корпуса подпира другите, в крепенето участват и големите агрегати. Каквото и да махнеш - всичко се срутва. Голямата файда заради която се прави всичкото е теглото. Като ширпотреба - висока технологичност и значи ниска себестойност.
Не го вземай навътре. Помни че не бива УАЗовете да те вадят с ряз, и няма да имаш ядове. Полека-лека с лопатата и малко с УАЗ. Нищо няма да се откъсне.
Мерси разбрах това което исках!
Нов въпрос на тази тема - само нивата ли е с такава конструкция?
Коментар
-
Първоначално публикуван от kondalini Преглед на мнение...
Нов въпрос на тази тема - само нивата ли е с такава конструкция?
Коментар
-
Тя беше първата на света. Сега това е преобладаващият клас - паркетници. По същество вдигнат лек автомобил с някакви всъдеходни възможности. По днешната терминология таргет групата е гъзета, по тогавашната - виладжии. Последният километър от асфалта до заветната цел. Недостигащото до пълноценен джип е нямането на рама. Това веднага ликвидира живучестта и всякакви възможности да е влекач.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеТя беше първата на света. Сега това е преобладаващият клас - паркетници. По същество вдигнат лек автомобил с някакви всъдеходни възможности. По днешната терминология таргет групата е гъзета, по тогавашната - виладжии. Последният километър от асфалта до заветната цел. Недостигащото до пълноценен джип е нямането на рама. Това веднага ликвидира живучестта и всякакви възможности да е влекач.
Коментар
-
Проходимостта и джиповостта са различни неща ...
Много неща са проходими. Въпросът е какво правим след като вече сме се закопали. Колкото по-як джипът, толкова по-далече ще се тътриш за трактор. Той ще те извади. Работата е може ли да оцелее само там където се е замъкнало. И може ли да помогне на другите като себе си.
В Русия и Германия има бесни състезания с Ниви. Няма да повярваш на очите си. Но после цялото автомобилче се прави всъщност наново. А на УАЗове правиш само агрегатите) Ако не ходиш на състезания не правиш нищо, няма нужда. Рамните джипове може микроскопични, но конструктивно са камиончета. И разбира се са по-корави.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеТя беше първата на света. Сега това е преобладаващият клас - паркетници. По същество вдигнат лек автомобил с някакви всъдеходни възможности. По днешната терминология таргет групата е гъзета, по тогавашната - виладжии. Последният километър от асфалта до заветната цел. Недостигащото до пълноценен джип е нямането на рама. Това веднага ликвидира живучестта и всякакви възможности да е влекач.
важен съвет е да не я теглиш за мостовете защото после трябва да я сглобяваш нановоdrive alive
Коментар
-
незнам точно, 60 и някоя или 70 та там някаде, но сега като разрових има много стейшън уагъни от преди това, които са без шаси, но те не са толкова популярни като модел, а и не блестят с качества. трудно е да се каже коя е първата самоносеща жипка. факта е че не е много удобна за тунинг и не е идиото устойчива, но ако се експлоатира правилно си е много удобнаdrive alive
Коментар
-
виж сега, пак се отклоняваме , аме нейсе... предшественика на черокито е вагониер (ваги) и е на шаси. черокито е от 83 ли, 85 ли, там някъде, а нивата е преди това, мисля от 70-тте, така че смело може да се приеме за родител на клас унибоди тръкове (паркетник) а тези за които споменаваш са леки коли от 60-тте, повечето от тях на шаси.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениевиж сега, пак се отклоняваме , аме нейсе... предшественика на черокито е вагониер (ваги) и е на шаси. черокито е от 83 ли, 85 ли, там някъде, а нивата е преди това, мисля от 70-тте, така че смело може да се приеме за родител на клас унибоди тръкове (паркетник) а тези за които споменаваш са леки коли от 60-тте, повечето от тях на шаси.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар