Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се кара джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    С това АТ няма как... компромис си е. Точно тоя грабер съм го карал на пикап и си занася.

    Коментар


    • #47
      Благодаря!

      Гумите ги сложих, защото тези, с които дойде колата (шосейни Good Year Ultragrip) се нарязаха при първото по-сериозно излизане от асфалта, а все пак колата е купена, за да ме кара по разни планински черни пътища, където с другата кола не мога да мина. Ясно ми беше, чe са компромис, още повече че са втора ръка, но не очаквах чак такива изпълнения. Може би пак трябва да се замисля за някакви шосейни.
      И все пак, не ми е ясно, 4х4 само извън пътя ли се ползва или може и на мокър асфалт, примерно и доколко би помогнало?
      Майстора, дето ми оправя колите, има Паджеро Пинин и ми каза, че него го кара 4х4 при дъжд, ама то май е с друга предавка, та не мога да му се доверя съвсем.

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от ivjordan Преглед на мнение
        Благодаря!

        И все пак, не ми е ясно, 4х4 само извън пътя ли се ползва или може и на мокър асфалт, примерно и доколко би помогнало?
        Майстора, дето ми оправя колите, има Паджеро Пинин и ми каза, че него го кара 4х4 при дъжд, ама то май е с друга предавка, та не мога да му се доверя съвсем.
        За парт-тайм на пътя - само при сняг, когато не се вижда асфалтът.
        Имам "Jeep Liberty" с парт-тайм раздатка. Понякога съм си позволявал при порой и усещане на лек аквапланинг да включвам 4х4 но само на прави участъци. Колата става много по-стабилна. Но наближи ли завой, минавам само на задно предаване.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          В ръководството на моята щайга с парт тайм пише ,че може при мокър или заледен асфалт да се кара при скорости до 80--90 км/ч. Ако завоя не е остър и асфалта е мокър не виждам проблем, ако е остър завой , то искоростта ще е ниска и няма да има нужда от 4х4.

        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          На мойта Jeep-ка пише в ръководството, че включване и изключване на 4х4 може да се прави в движение до 55 мили в час, а да се кара на 4х4 - без ограничения в скоростта. Та съм си карал като пич със 100-110 на заснежена магистрала но в правите участъци. Наближи ли нещо криво, пускам газта, скоростта пада на 80-90 и изключвам "предното".

      • #49
        Мицубиши Пинин със супер селект - може да се кара 4х4 по всяко време, място и скорост. Няма разлика при разхода на бензин. Дори се препоръчва 4х4 да се включва през 2-300 км.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          И 4-литровото Чероки е така, но няма препоръки за включване на двойното през 2-300 километра

      • #50
        На двойно без диференциал по средата не е препоръчително да се кара без нужда.
        Но забележете-не е препоръчително, а не категорично забранено.
        На сравнително плавни завой не пречи-по трансмисията има достатъчно луфтове за да оберат разликата между двата моста.
        На мокър асфалт може още малко по-остри заявои-мокрия асфалт позволява и малко приплъзване, ако се наложи, но наистина малко.
        А на практика-може да се кара доста дълго, без никакви щети по трансмисията, пробвано нееднократно, като забравя да изключа предното... И чак когато запопчне да не завива или да занася на по-острите завои се усещам.
        Така и си замина форд-нисана, със супер раздатка и мостове, ама с ръжда вместо купе.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Жената миналото лято един ден целият карала на 4х4 бавни, за щастие не е давала на свободна ,зада успее да превключи на бавни, та се е движила на 4х4 бързи. Викам с колко си карала - ами най-много със 100.....
          А като паркираш не ти ли беше малко трудно - ами да малко чаткаше.... Icon Eek

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Един местен горски навъртя няколко хиляди километра с чисто нова нива, докато установи защо му дава такъв преразход, без увреждания.А нивата троши раздатка, скоростна кутия, мостове и всичко останало значително по-лесно от форд-нисана.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          В общи линии на нивата ако не си включил блокажа на междуосовия диферинциал няма някаква драма че я караш на бавните . С моята доста километри съм минал на бавните с една платформа закачена отзад .

      • #51
        Не съм си представял, че може да има тема с такова заглавие! Явно нивото на този форум вече е съпоставимо с с това на м.председателя.

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Сигурно и той горкия не си знае екстрите на джипката която кара .

      • #52
        Ами, тя темата е от 2009 г., та едва ли става дума за някакво скорошно падане на нивото.
        Иначе, твърдо вярвам в необходимостта от подобна тема, защото управлението на автомобил от този тип е доста специфично и човек, който за първи път се сблъсква с това, може да бъде доста неприятно изненадан.
        Естествено, има хора които са родени научени, но повечето биха се радвали да прочетат за разни особености, за да се подготвят предварително за евентуални изненади.

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Ъхъм, особено като се вземе под внимание, че масовите автомобили са с предно предаване, а истинските джипки са си камиончета на задно с всичките му хубавини

      • #53
        То напоследък е модерно да карат без да мислят - автомати , асистенти за паркиране , автоматични спирачки и подобни гейщини.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • dimkaraganchev
          dimkaraganchev коментира
          Редактиране на коментар
          И защо трябва да се ползва климатикът или климатроникът зимно време?

        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Ами за да се стоплиш. Компресора не се включва, освен за сушене в някои случаи, но не ми се е налагало. Удобството е че го слагам на 22 градуса, примерно и той си ги поддържа. Клапата топло / студено се управлява автоматично за да се постигне постоянна зададена температура. Лятото е същото, но ги поддържа с помоща на компресора, разбира се.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          dimkaraganchev коментира
          Вчера, 23:59
          И защо трябва да се ползва климатикът или климатроникът зимно време?

          изсушава стъклата по-бързо, даже на повечето коли се включва автоматично компресора, ако насочиш да духа на предното стъкло.

      • #54
        За задните джиджавки ще ти трябват и пластмасовите "дюбели" в ламарината, за които се захващат. Или пък ще трябва да "колхозиш" нещо.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X