Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се кара джип
Свий
X
-
До: Как се кара джип
Колеги и аз да се включа в тая дискусия.
Първо когато някой ти дава съвети в дадена област, питай го колко му е опита в дадената сфера(в случая колко години е карал джип).
Второ когато ти каже, че нещо се прави еди как си, веднага го контрирай с въпроса - защо се прави така. И така като имаш някаква бегла представа за какво става въпрос, можеш да го хванеш дали само си приказва колкото времето да мине, или верно разбира нещо от това което ти казва.
А отностно карането на джип, то за да му се използват всичките качества пълноценно, човек трябва да познава добре възможностите на машината и съответно вече къде каква опция да ползва. Тъй като от джип до джип има разлика.
А бе с други думи като си покараш джипа и му свикнеш, това е правилният начин на каране.
И както каза един колега по-горе, някои хора с джип немогат да минат там където други минават с лек автомобил.
Коментар
-
До: Как се кара джип
Уменията за правилното и пълноценно ползване на всяка техника започват с теоретични знанията, а приложението им се усвоява чрез практиката. По-трудно, а и по-скъпо е, когато се чете, “ама после”.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
До: Как се кара джип
На номера в задръстванията на времето ме подучи Антон Царевски. В московските масово става, а в София - обикновено само на Алея Яворов. На Околовръстното УАЗа се чуди на втора или на трета бавна, обикновено не става. Багирата - на трета, ама са и други и кутията и раздатката. И без газ, понеже е дизелова
Някои от нещата които си чул не са глупост, в общия случай. Но си е въпрос на конкретен модел и ситуация.
Коментар
-
До: Как се кара джип
Днес отивам да гледам една Тойота с два блокажа, така обявена. Отивам, зяпям като теле и питам де са блокажите, "ето ги де" ми казва търговеца .... и ми показва предните хъбове. Така и не разбра защо се смях толкова."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Как се кара джип
На два пъти си зададох въпрос как се кара (Паджеро 4 суперселект) и не съм сигурен дали намерих верните отговори.
Първият беше спускане яз. Калин-Пастра, октомври, мокър бетон на места с наноси от пръст и температура около нулата, т.е. не зная дали на места не е заледено. В първата си половина има 12 пълни завоя, пътят е много тесен и стръмен точно на завоите. Пробвах на 2 ръчна при 4Н, но ми беше бързо. На 1 оборотите се вдигнаха много. Смених на 4LLс - стори ми се, че поднася и някак си задницата се влачи. Накрая реших, че най-добре ми е на 2 бърза с натискане на спирачки, въпреки риска от лед. В крайна сметка лед нямаше, но се чудя дали щеше да е правилният избор, ако бях стъпил на лед.
Вторият път беше в единствения за този сезон голям сняг към Боровец. Снегорините още не бяха минали и по стръмното след Самоков имах чувството, че на 4х4 автоматик ми е бързичко, но като отпусках газта имаше риск да угасна. Зачудих се дали 4LLc не е създадено точно за тая работа, но тъй като не са ми съвсем ясни функциите му, реших да не пробвам.
Та може ли някой да ми обясни кога точно се употребява тази функция?
Коментар
-
Коментар
-
До: Как се кара джип
Определено има разлика .До скоро карах Тойота lj70 сега съм на 90тка и има огромна разлика .Като че ли се качих за първи път на джип. Днес даже се опитах да се завъртя на един завой
Имаше 2см сняг със старата Тойота нямах такива грижи просто отпусках газта и унасянето спираше но с 90сетката не е така .Първо отпуснах газта
тогава още повече взе да се усуква и тагава дадох газ и се изправи
.За малко да се подпра на едно дърво
Можеби това се дължи на различните раздатки
.Та сега трябва да и свикна с нови маниери
.
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
До: Как се кара джип
И аз ще трябва да свиквам с новия джип.Не съм много очарован от пътното поведение на късата Витара.
1.Без включен преден мост на сняг е нула,веднага тръгва да поднася.
2.Понеже нямам никакви електроники,само при чукване на спирачката се получава голямо "иху".Не спира никак или почти никак без да се поднесе.
3.За потегляне по снега и проходимост няма проблем.
4.Скоростти от порядъка на над 80км/ч.изобщо не са за препоръчване-веднага иска да се завърта.
Ще се учим да се караме,няма как,но истината при сняг и лед е полека,т.е с не повече от 50-60км/ч.
Огромна заблуда е ,че щом е джип и е 4х4 всичко е възможно и може да се кара "с пълна газ"Чавдар Владимиров
0887/912075
Ленд Ровър Диско 1
Самуад в проект
Коментар
-
До: Как се кара джип
Здравей ЧАРО , аз карам същата Витара от година и половина. Преди точно една година пътувах на сняг през Петрохан от София към Видин на 4х4 . Нямаше завой без поднасяне , но с по-малко "газ" и реакция на волана успешно се движех по пътя. Явно, това е положението. Ще се справиш !!!Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: Как се кара джип
Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнениеИ аз ще трябва да свиквам с новия джип.Не съм много очарован от пътното поведение на късата Витара.
1.Без включен преден мост на сняг е нула,веднага тръгва да поднася.
2.Понеже нямам никакви електроники,само при чукване на спирачката се получава голямо "иху".Не спира никак или почти никак без да се поднесе.
3.За потегляне по снега и проходимост няма проблем.
4.Скоростти от порядъка на над 80км/ч.изобщо не са за препоръчване-веднага иска да се завърта.
Ще се учим да се караме,няма как,но истината при сняг и лед е полека,т.е с не повече от 50-60км/ч.
Огромна заблуда е ,че щом е джип и е 4х4 всичко е възможно и може да се кара "с пълна газ"
Скорост от 80 км/ч си позволявам на сух, или най-много мокър път, заради гумите. За хлъзгава настилка не си и мисля да карам с такава скорост.
Май никой никога не е казвал, че "щом е джип може да се кара с пълна газ". Поне от хората във форума. За неуките голфаджийчета знаемИма ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Как се кара джип
Първоначално публикуван от offroadlive Преглед на мнениеНа пръв поглед заглавието на темата ще подлъже много хора и ще я отворят със насмешка, но повярвайте ми това на което бях свидетел едва ли е смешно. Стоя си аз пред КАТ-Враца да си регистрирам джипа днес и гледам няколко мъже го оглеждат. Разпитаха ме каква е скоростната кутия и задвижването му и след като споменах годините си решиха, че трябва да ми дадат няколко съвета как се кара. Нещата който чух бяха потресаващи, като започнем от това, че джипа е с постоянно 4х4 и стигнем до това как бавните скорости са били много удобни за градско каране в задръстване, как да се блокира диф-а в движение. За това нека хората във форума споделят кога коя предавка се използва, при какви условия, как стават превключванията за да няма и други шашнати като мен.
Блокирането на преден или заден диференциал е съвсем друго нещо и няма общо с междинния диференциал.
Хъбовете са на предните колела за да се изключват полуоските и да не се въртят когато си само на заден мост. Но някои имат, други нямат хъбове.
Има доста различия в задвижването между отделните марки и модели и основтото е в тези две неща.
Коментар
-
До: Как се кара джип
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеКак се кара джип-само с МЕРАК...,А мерак,рак и бунак май не се лекуват.
Всичко се учи в движение,ама да не спреш....Успех!
Мерак, само с пари се гаси. Изпробвано!E = mc2 / Прави си сметката! И умната!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар