Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ABS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да не ми е потъвал педала на спирачката - да не знам
    После АВСа се изключва сам минава в сервизен режим светва жълтата лампа на таблото и спирачки има но вече можеш да блокираш гумите.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от kinex
      Да не ми е потъвал педала на спирачката - да не знам
      После АВСа се изключва сам минава в сервизен режим светва жълтата лампа на таблото и спирачки има но вече можеш да блокираш гумите.
      с други думи - спирачки си има... пък и все пак аз нямам опит с американски...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        На леката ми кола се получаваше подобен ефект Оказа се оказа протрит от носача кабел на датчика за едното колело. Като го изолирах се оправи.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от fakir
          вместо да се гадае защо не пробваш като изключиш предния мост и вкараш едното задно колело в кал или сняг а другото оставиш на по твърда повърхност за да забуксува. ако АВС-а блокира буксуващото колело прехвърляйки по този начин тягата към другото и това те искара от локвата = ЕВРИКА имаш тракшън контрол!!! ако обаче системата се вкючва неадекватно т.е. без да помага видимо = ЕВРИКА имаш проблем с АВС-а!!!
          А бе, аз колко пъти да напиша, че "Галопер" с такива глезотии няма?!?
          Това, дето ме караш да правя, по-скоро ще е тест за работоспособността на LSD дифа, който имам отзад.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от V93
            Първоначално публикуван от fakir
            вместо да се гадае защо не пробваш като изключиш предния мост и вкараш едното задно колело в кал или сняг а другото оставиш на по твърда повърхност за да забуксува. ако АВС-а блокира буксуващото колело прехвърляйки по този начин тягата към другото и това те искара от локвата = ЕВРИКА имаш тракшън контрол!!! ако обаче системата се вкючва неадекватно т.е. без да помага видимо = ЕВРИКА имаш проблем с АВС-а!!!
            А бе, аз колко пъти да напиша, че "Галопер" с такива глезотии няма?!?
            Това, дето ме караш да правя, по-скоро ще е тест за работоспособността на LSD дифа, който имам отзад.
            нищо бе то тракшън контрол, LSD, булбар, все на джипа се закача разлика няма
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              Първоначално публикуван от kinex
              Да не ми е потъвал педала на спирачката - да не знам
              После АВСа се изключва сам минава в сервизен режим светва жълтата лампа на таблото и спирачки има но вече можеш да блокираш гумите.
              с други думи - спирачки си има... пък и все пак аз нямам опит с американски...
              За френски става въпрос.
              С други думи да има спирачки но точно когато ти трябват ги няма.
              По време на ситуация има някъкви секунди в които натискаш педала а не спира. После се оправя Което може да е и след белята.

              Коментар


              • #22
                ми не знам какво е станало... на мойто ренде бяха забравили да му пъхнат жакчето на абс-а на едно от колелата след смяна на лагер на главина /който на всичкото отгоре се оказа здрав / и спирачките си работеха перфектно, въпреки че лампата "АБС" светеше и АБС не работеше

                сега се сещам - бях чел за някаква по-стара партида рена, при които повредата на абс-а извежда от строя цялата спирачна с-ма... но бързо са се усетили и са ги направили както трябва /повредата на абс-а да не пречи на спирането/ Както казал доктора на болния от рак непушач "Ти си от 1-ия процент" /
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  Аз във случая не съм важен.
                  Просто предупреждавам Чавдар да внимава.
                  И ака недаи си боже му се случи да откажат спирачките да не чака да се оправят а веднага да маха бушона на АБСа. Че втория път не се знае кога ще е.

                  Коментар


                  • #24
                    При синхро,когато забуксува предно колело датчика на ABS-а хваща разликите в оборотите и му подава импулсно спирачно усилие,докато
                    оборотите се изравнят(EDS)-възможно ли е и при теб да има такава убавиня???
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #25
                      Абе да не е от термостата

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Абе да не е от термостата
                        Да бе, я не плагиатствай на Шарко фразата!
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Значи, влиянието на неизправни амортисьори го изключваме.
                          Ефектът си го има и при чисто новите амортисьори.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X