Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ABS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ABS

    Напоследък установявам, че при по-рязко преминаване през препятствие (примерно когато колелетата ударят на камък, в дупка и т.н.) АБС-ът май сработва. Същото и при пробуксуване. Вчера в калта неколкократно при пробуксуване се чуваше тракането на АБС-а. По-късно, когато взех да буксувам в снега при потегляне на наклон - същата история. Даже отначалото помислих, че шумът идва от това, че съм налетял на камък, скрит в снега.
    А иначе АБС-ът си работи. При стръмно спускане на хлъзгав участък реших, че имам нужда и от спирачка и АБС-ът си свърши работата - джипката си запази посоката на движение без да се занася, както прави без АБС.

    Та въпросът е - нещо по АБС-а ли е тръгнало да си ходи или подобна реакция може да бъде предизвикана от друго (някъде по руските сайтове срещнах коментар в посока сдали амортисьори)?
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    При спиране по неравен път и поиздухани амортисьори подскачане на колелото може да доведе до сработване на ABS-а, понеже като се отлепи във въздуха дори за кратко колелото веднага се блокира. Ама да сработва без да си натиснал спирачката е нещо ново за мен
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Ти сигурен ли си че нямаш Тракшън контрол ?
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от vladi333
        Ти сигурен ли си че нямаш Тракшън контрол ?
        Не знам такова чудо да е слагано на Галопер
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от V93
          Първоначално публикуван от vladi333
          Ти сигурен ли си че нямаш Тракшън контрол ?
          Не знам такова чудо да е слагано на Галопер
          Ми незнам за Галопер, но това дето го казваш са симптомите на Тракшън контрола. На мен и муссото ми имаше, а сега и фрилендъра и правят точно така
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #6
            Ако имаш TS,той деиства по този начин.

            Коментар


            • #7
              на едната кола ми правеше точно така. След дупка АВСа бучи за малко.
              С времето започна да прави все повече простотий. Накрая млъкна за винаги.

              Коментар


              • #8
                Напълно е възможно.Имах БМВ Е36 и открих същото нещо-когато някое колело загуби сцепление примерно от неравност,се чуваше работата на АБС без да натискам педала.Това обаче е малко неприятно ,когато навлезнеш в неравен участък се получава нещо като недоспиране.Не мисля че има място за неспокойство.
                M.P.

                Коментар


                • #9
                  Щото не ти се е случвало хептен да падладее.
                  Педала потъва и няма спиране.
                  Направо и спрях тока.

                  Коментар


                  • #10
                    наистина интересно.
                    При тракшън контрол би трябвало да осети разлика в оборотите на двигателя също, и би трябвало да има копче да изключи тракшън контрола и би трябвало да знае ако има такъв.
                    Ако е АБС то трябва да усети вибрация на педала.
                    Или да е тракшън контрол дато прехвърля въртенето от колелото което боксъва към колелото което не?
                    Наистина ми е интересно кое е причината за това.Някой друг със идея?
                    CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                    http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                    http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от sharrko
                      наистина интересно.
                      При тракшън контрол би трябвало да осети разлика в оборотите на двигателя също, и би трябвало да има копче да изключи тракшън контрола и би трябвало да знае ако има такъв.
                      Ако е АБС то трябва да усети вибрация на педала.
                      Или да е тракшън контрол дато прехвърля въртенето от колелото което боксъва към колелото което не?
                      Наистина ми е интересно кое е причината за това.Някой друг със идея?
                      Няма Галопер с тракшън контрол. Все пак, това е копие на старото "Паджеро" (до 1991) ...
                      Вибрация на педала има. Придружена с яко дрънчене. Даже се чува във филмчето от последната разходка, там където направих няколко "напред-назад" в калната локва.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Аз не съм осетил чукане по педала защото като минавам през дупки не натискам спирачка.
                        При мен се чуваше буботене. Нещо като звукът на компресор.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Аз не съм осетил чукане по педала защото като минавам през дупки не натискам спирачка.
                          Ами при мене се усеща вибрацията и се чува нещо като дрънчене.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            вместо да се гадае защо не пробваш като изключиш предния мост и вкараш едното задно колело в кал или сняг а другото оставиш на по твърда повърхност за да забуксува. ако АВС-а блокира буксуващото колело прехвърляйки по този начин тягата към другото и това те искара от локвата = ЕВРИКА имаш тракшън контрол!!! ако обаче системата се вкючва неадекватно т.е. без да помага видимо = ЕВРИКА имаш проблем с АВС-а!!!
                            "..there is no substitute for cubic inches.."

                            Коментар


                            • #15
                              вместо да пишете щуротии, разберете, че Галопер с Тракшън НЯМА

                              АБС-ът сработва, когато пробуксуваш и след това пипнеш спирачката - дори при неподвижен автомобил /пробуксувалото колело лъже АБС-а, че колата се движи, датчиците на останалите колела му дават инфо, все едно са блокирани/

                              повредата на АБС не оставя колата без спирачки! оставя я без АБС...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X