Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

    Честно и аз не знам защо е така. Но на много други марки джипове е така решено. Може би има връзка с това да е по далече от замърсявания...
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

      Тази карданна спирачка е фундаментално безполезна при вдигане на крик.

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Тази карданна спирачка е фундаментално безполезна при вдигане на крик.
        Кой крик имаш предвид?

        Иначе фундаментално полезна при спускания по лъзгави наклони, дето ползуване на спирачките принципно противопоказано.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Кой крик имаш предвид?
          Като сменяш гуми например. Не можеш да разчиташ, че като вдигнеш колата от едната страна, тя ще си стои на мястото. Трябва да подлагаш под колелата клинове, камъни и други по-нискотехнологични средства.

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Като сменяш гуми например. Не можеш да разчиташ, че като вдигнеш колата от едната страна, тя ще си стои на мястото. Трябва да подлагаш под колелата клинове, камъни и други по-нискотехнологични средства.
            Като включиш предния мост тази операция не е необходима.
            Всеки ритник отзад,води до крачка напред! ;)

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

              Първоначално публикуван от la4o_svoge Преглед на мнение
              Като включиш предния мост тази операция не е необходима.
              Не бих разчитал. Като вдигнеш от едната страна, забележимо освобождаваш и другото колело от същата страна. Някои леки коли направо си вдигат и двете.

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Не бих разчитал. Като вдигнеш от едната страна, забележимо освобождаваш и другото колело от същата страна. Някои леки коли направо си вдигат и двете.
                Ами то в този случай ( ако почти повдигнеш целия заден мост ) , ръчната и на задните колела да е , пак е същия проблем
                Иначе и на ГАЗ-ката и на буханката съм сменял многократно гуми на ръчна , която (слава Богу!) не ме е подвеждала .
                ... а защо на кардана ? Според мен - по-просто решение и по-надеждна .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                  имах предвид че се повдига не предния или задния мост, а по-скоро двете леви или десни колела.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                    Направено е с цел повишаване на спирачния момент на колелата.
                    Спирачният момент на карданната,ръчна спирачка се умножава по предавателното число на галавното предаване.И в другите оняснения има логика.
                    Наистина е малко недомислена тази конструкция но с разумна употреба проблемите са малко вероятни.Има си предимства и недостатъци.
                    Повдигането на двете колела,от страната на вдигане,е малко вероятно.При джиповете и камионите крика се подлага на моста а не на рамата (или купето).Освен това и ходовете на окачването са дооста по големи от при леките автомобили.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Направено е с цел повишаване на спирачния момент на колелата.
                      Спирачният момент на карданната,ръчна спирачка се умножава по предавателното число на галавното предаване.И в другите оняснения има логика.
                      Напротив, точно спирачният момент на колелата е около 3,5 пъти по-слаб (ако приемем, че главното предавателно число на диференциала) е 3,5

                      Я се замислете - карданът се върти (средно) 3,5 пъти по-бързо от полуоските/задните барабани/дискове.
                      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                      Volvo XC90 D5 Executive '12
                      Volvo XC60 D5 Summum '11
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                        Напротив, точно спирачният момент на колелата е около 3,5 пъти по-слаб (ако приемем, че главното предавателно число на диференциала) е 3,5

                        Я се замислете - карданът се върти (средно) 3,5 пъти по-бързо от полуоските/задните барабани/дискове.
                        Айде на преговор за редукторите. Аргументът на cecoa1 е съвсем смислен. Карданът се върти по-бързо и точно затова въртящият момент там е по-малък.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                          Напротив, точно спирачният момент на колелата е около 3,5 пъти по-слаб (ако приемем, че главното предавателно число на диференциала) е 3,5

                          Я се замислете - карданът се върти (средно) 3,5 пъти по-бързо от полуоските/задните барабани/дискове.

                          Напротив. Кардана се върти 3,5 пъти по-бързо, но за сметка на това се спира и 3,5 пъти по-лесно. Друг въпрос е какво ще стане ако я дръпнеш на скорост.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Напротив. Кардана се върти 3,5 пъти по-бързо, но за сметка на това се спира и 3,5 пъти по-лесно. Друг въпрос е какво ще стане ако я дръпнеш на скорост.
                            Стига бе, ми тогава турете спирачка направо на маховика, той се върти най-бързо
                            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                            Volvo XC90 D5 Executive '12
                            Volvo XC60 D5 Summum '11
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                              Май не си съгласен с мнението ми? И на Ясен. Опитай пак.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

                                На маховика спирачка си има, нищо че се нарича двигател. И се използва, даже твърде често. И точно за да се върти най-бързо, се включва на първа или задна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X