Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос към знаещите (апарат за дискова спирачка)

    Някой може ли да ми каже има ли и от кой автомобил може да се намери апарат за дискова спирачка който се задейства не хидравлично с чрез рамо и жило. Както примерно са дисковите спирачки на велосипедите
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

  • #2
    До: Въпрос към знаещите

    Който и да е автомобил със задни дискови спирачки и ръчна спирачка на задните дискове, с жила. Като Хонда Сивик от началото на 90те например.
    Но все пак гадая за какво може да ти служи такъв монтаж...
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос към знаещите

      Много просто На Диското ръчната спирачка е на кардана и е барабанна. Съответно е много голяма. Искам да я смаля и намаля вероятността да я ударя някъде лошо защото виси долу Но на този Сивик предполагам че са комбинирани апаратите. И течност и рамо.
      Land Rover Defender 110SW 300tdi

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос към знаещите

        Тя ще е последното нещо, което ще удариш, а и да я удариш е малка вероятността да я повредиш. Има кит за замяната на челюстната спирачка с дискова, но лично според мен е безмислено. Решението е много популярно в Англия.
        Ето: http://www.4x4ads.co.uk/adverts/deta...pop=y&ID=53733
        и оригинала: http://www.x-eng.co.uk/X-BrakeRR.asp
        Последно редактирано от chris_vicom; 16-10-09, 20:23. Причина: допълване
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос към знаещите

          Знам за комплекта ама струва .....прекалено за нещо от една планка с един апарат. А ако ударя барабана наистина нищо няма да му направя, но предполагам че на раздатката ще и стане нещо. Да речем да се откърти
          Land Rover Defender 110SW 300tdi

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос към знаещите

            Ти си знаеш. Да уточня - Сивик 1.6. По-малките може да са с барабан. Също всякакви акорди, прелюди от подобни години. Ровър 600 серията, 216 от тия години също. Всичкото е хондова производна. Предполагам и при европейците не липсват такива, но не знам как ще са цените и предлагането.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос към знаещите

              Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
              Много просто На Диското ръчната спирачка е на кардана и е барабанна. Съответно е много голяма. Искам да я смаля и намаля вероятността да я ударя някъде лошо защото виси долу Но на този Сивик предполагам че са комбинирани апаратите. И течност и рамо.
              Майстора ти изработва перфектни защити.... Не се вкарвай в излишни филми.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос към знаещите

                Злой е прав - специално Таргата знае как да ти направи щит отдолу.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос към знаещите

                  Имам стар Citroen BX.При него ръчната спирачка действа на предните колела посредством жила. Стар и евтин модел е,лесно ще намериш части от него.
                  Доколкото разбрах не става въпрос за нови части...или греша?
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос към знаещите

                    Няма значение. Стари стават ако има части за тяхМерси за предложението. Преди малко разбрах че и от Голф стават
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос към знаещите

                      Лично на мен упражнението ми се струва безсмислено, но ти си знаеш. Това, което гониш е реализирано при всички Ленд Крузъри. Една защита под корема на Диското ще ти реши проблема.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос към знаещите

                        На моя пасат 3ка 96 г 1,9 тди орзад е на дискови и йилото е на апаратчето и се срещат често и са ефтини!!
                        Опел Корса В 1,4 82 коня
                        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                        Ямаха ХТ 600Е
                        Симсон SR 49 1959 г. :D

                        0898234666:D

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос към знаещите

                          Има един друг недостатък при карданната ръчна спирачка на отворените диференциали - прехвърля на колелото с по малко сцепление, което при определени ситуации може да си е проблем.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос към знаещите

                            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                            Някой може ли да ми каже има ли и от кой автомобил може да се намери апарат за дискова спирачка който се задейства не хидравлично с чрез рамо и жило. Както примерно са дисковите спирачки на велосипедите
                            От всеки Фолксваген с дискови спирачки на задните колела стават апаратите. Мисля че това ще ти е най-евтиния вариант.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос към знаещите

                              Полски Фиат
                              А защо ръчната е на кардана? Питам сериозно. За джип ми се вижда малко странно решение. Както казва Андро160, шанса по хлъзгав наклон да останеш само с една "спряла" гума е сериозен, а това нещо не ме въодушевява. Въпреки това не е рядкост като решение, та затова питам - защо изобщо? Само за икономия ли?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X