Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кора под двигателя мнения?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Кората помага когато някой чарк изпадне от двигателя, да не го загубите по пътищата...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Или си забравите фенера някъде след смяна на алтернатор 🙄

    • krassitch
      krassitch коментира
      Редактиране на коментар
      А също така, и когато прокапе от някъде масло, да не разбереш...

  • #17
    автора? намери ли кора, че темата излезе от пътя

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      На пътя си е бре,един извън пътя не кара тука

    • dabeda
      dabeda коментира
      Редактиране на коментар
      Здравей колега намерих да купих чисто нова... Горе долу става за употреба,не е чак толкова мека,но в сравнение с оригиналната няма нищо общо.

  • #18
    От моя опит за фабрични кори под мотора:
    * Ауди А6, скъп карбон, хванат с щипки за Лего. Откъсна се след първия допир с висока скорост;
    ** На Лада Нива и М.Паджеро - тънка, но пази в гората;
    *** На Ленд Ровър Диско е добре измислена и пази добре картера;
    **** На ЛР Рейндж Ровър спорт е фабрична 5 мм стоманена броня, хваната за шасито с 6 болта, но трябва да се свали за източване на маслото. Тежи.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #19
      Повечето кори са тежки, включително и пластмасови.Когато колата минава през дупки и неравности, се получават ударни натоварвания на местата на закрепване на кората.Ако е недомислено закрепването, както беше на моята, може да падне и да се счупи.Може би трябва човек да помисли и за допълнителни крепежи.Сега без кора не виждам никакви проблеми.Единствено, минимално по-бавно загряване на двигателя.Но основно карам на дълго

      Коментар


      • #20
        Карам японци последните години. На Црв 1 нямаше кора. Но тройката която карам в момента също няма. Има място да влезе котка. Даже е влизала. Беше ми оставила подарък. На Акорда на сина има пластмасова кора със отвор за достъп до пробката.
        CR-V 2.0i RVSi 147PS

        Коментар


        • vasil lazarov
          vasil lazarov коментира
          Редактиране на коментар
          ЦРВ 3, фабрично има кора под двигателя. Имал съм и бензин и дизел, и двете са имали.

        • gecata1059
          gecata1059 коментира
          Редактиране на коментар
          Значи моята е хванала гората преди да я взема. Или поне част от нея. Като погледна под капака виждам земята.
          Последно редактирано от gecata1059; 19-04-25, 21:01.

      • #21
        Споко бре! Тия тъпаци инженерите на Ауди още 1987 (вероятно по-рано) са я предвидили на Ауди 80. Ма те са тъпи и само набутват хората дееба. А по това време возилата се правеха от инженери. Не, като сега от търговци. На моята лимузина (Ауди 80 В3) си живее от долу. Не ми пречи и е по-добре да си живее там. На "скъпото (или "проклетото")желязо съм с най-долно менте (щото оригиналната е към 600 пАре) и пак е по-добре. Ма вие си решавате де!? Според бедния напоследък български речник (просто затъпява народа)- "Всеки сам си прецЕня" (дееба и тъпия израз измислиха).
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X