Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кора под двигателя мнения?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кора под двигателя мнения?

    Колеги,здравейте! Има ли тук колеги,които са слагали от тези кори дето са под двигателя нови ,и като цяло с какво впечатление са за тях.Днес дойде моята,и като цяло си е направо евтина пластмаса ..Като цяло е мека пластмасата ,и сега се чудя дали да я слагам на колата..На пръв поглед ,не ми се вярва да е толкова чуплива колкото я изкараха познати,че при първия удар било от камък ,или нещо друго се чупела..

  • #2
    Тежка пластмаса, с глупави рапидки за закрепване.Моята се счупи, след като падна от едната страна, и закачи в дупка.А падна, защото минах през наводнена улицаПари дадени на вятъра

    Коментар


    • #3
      Ако колата е дизел комънрейл, кората е важна. Функцията и не е здравина.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • dabeda
        dabeda коментира
        Редактиране на коментар
        Здравей колега дизел е да . Мен ме притеснява факта ,че е по мека кората в сравнение с оригиналната ,и дали при удар в камък няма да пукне картера. То реално и оригиналната е пластмасова ,и тя няма да помогне,ако стане има удар там ..

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Оригинала е там колко да има нещо,ако искаш това нещо да пази ти трябва нещо съвсем по-здраво от оригинала.

        На комбито оригинално е идея по-здрава от тенекия за сирене,това което имам в момента е близо 40 кила желязо,буташ крика и вдигаш предницата без да се замисляш

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Пластмасомова и кекава е,защото както е казал Тигъра,функцията и не е да пази от механични увреждания.

    • #4
      Тази новата ,не е оригинална ,а някаква тайванска заместител ,и е по-мека от оригиналната.Ще я сложим пък каквото стане,не вярвам да е чак толкова зле.

      Коментар


      • #5
        Каква е функцията на пластмасовата кора? Да събира прашоляк и боклуци в коша на двигателя? Или да задържа капещото масло, щото в доста страни глобяват за петна под колата в подземни гаражи, паркинги на молове и т.н.?
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #6
          Ее то е ясно,че да събира боклуците..,

          Коментар


          • #7
            Аз в последните десетина години, веднага след покупката на кола и изхвърлвм тези пластмасови извращения и ги заменям с истинска метална кора. Поне 2 мм. За масовите модели ги има готови. Малко ровене в Гугъл и излизат. За една от колите ми се наложи да си снема размерите и да поръчам да ми я отрежат на лазер. За мен основната и функция е да предпазва двигателя и най вече картера от удари и проникване на котки.
            Не се сещам Тигъра какви други функции и вменява на тази кора ако е за комънрейл.
            Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

            Коментар


            • #8
              не си писал марка и модел на колата. както е писано над мен, има готови варианти с много стабилно закрепване и сервизен капак за достъп до пробката на картера.

              Коментар


              • dabeda
                dabeda коментира
                Редактиране на коментар
                Пасат 5ца дизел

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                А на това,на тия модели се ползва за памперс,вьоб’е не я смятай да пази каквото и да вило при какъв да е удър

            • #9
              Има смисъл от кората - аеродинамично потока през радиатора е според изчисленията на производителя;
              - пази двигателя, в частност ел. инсталацията, алтернатор да не засмукват прах и вода от пътя.
              - пази да не попадат малки камъчета в каналния ремък.

              Коментар


              • #10
                ...а е по-тънка ...цената, най-вероятно.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #11
                  Ми, нищо подобно.
                  Комън рейл дизелите са "студени" дизели, спрямо предкамерните. Имал съм два и знам колко "бързо" загряват до работна температура. Паля, минавам 4-5 км и стрелката не мърда от нулата.. Ако я няма тая кора загряват още " по-бързо". На бившият ми С5 ХДИ беше метална, не особено тънка и лека. За пробката на картера имаше капаче с болтче, за да не се сваля всеки път когато се сменя масло. Понеже ситроените са "боклуци". Не че съвременните не са също с гумено-пластмасови кори.
                  И въпреки тая "кора", си загряваше порядъчно бавно. Да закарам жената до работата, нищо не се случваше със стрелката на температурата. Ся, верно Дупница не е София, ама се тая.

                  Тааа...тия кори нямат нищо общо със защита на каквото и да е, освен да не бяга топлото
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Евро 6 дизел зимата стига работна температура след 15 километра в посока съседен град, с "попътен" наклон. За другия съседен след 5 км., ама на първото спускане и връща стрелката. Щях да сменям термостат като го купих, но след новината за 500 лв. правих няколко дена експерименти и установих "сичко точно", така си работи каляската.

                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Именно.

                  • siem
                    siem коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тигре, да ме прощаваш, ама да вярваш, че тази кора ти държи топло на двигателя е все едно да вярваш, че ако се завиеш с вестник ще се стоплиш.
                    Вероятно по скоро предпазва от преохлаждане, ма и това ме съмнява. Ако инжинерите разчитат на такива способи за затопляне на един двигател през зимата- леле-мале!!!
                    За мен лично, такава кора (и то от здрав метал) трябва само и единствено да предпазва от механични удари и проникване на средни по размер животни. Пласмасовите пазят само от животни и то докато са здрави.

                • #12
                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Ми, нищо подобно.
                  Комън рейл дизелите са "студени" дизели, спрямо предкамерните. Имал съм два и знам колко "бързо" загряват до работна температура. Паля, минавам 4-5 км и стрелката не мърда от нулата.. Ако я няма тая кора загряват още " по-бързо". На бившият ми С5 ХДИ беше метална, не особено тънка и лека. За пробката на картера имаше капаче с болтче, за да не се сваля всеки път когато се сменя масло. Понеже ситроените са "боклуци". Не че съвременните не са също с гумено-пластмасови кори.
                  И въпреки тая "кора", си загряваше порядъчно бавно. Да закарам жената до работата, нищо не се случваше със стрелката на температурата. Ся, верно Дупница не е София, ама се тая.

                  Тааа...тия кори нямат нищо общо със защита на каквото и да е, освен да не бяга топлото
                  Заеби! Никога не бих се бил сетил! Буса ми, Форд Транзит комънреил, няма кора и си загрява доволно бързо.
                  Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                  Коментар


                  • #13
                    Пластмасовата кора не предпазва от втрове и течения, разбира се.. Но има едно друго предназначение, лично съм го изпитал с една Алфа когато изхвърлих кората, че се беше разкачила от един легнал милиционер 20 санта висок...Минах после през една юнашка локва с газ и засвири външен ремък и оптегача сдаде мигновено, всичко във вода, а преди това нямаше такива явления, та така...Ама то за тази функция материала няма значение, стига да не е ептем найлон..
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #14
                      Аз като се навирам по локви ни кора ме спасява ни нищо та на всичките леки коли съм ги махнал,първото нещо което разкарвам е тая кора под мотора,на коли по камъните е друго,там сменям със здрава.
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 17-04-25, 22:23.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • sonda
                        sonda коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не като улезнеш у такава река, а да не пръсне директно връз нещо отпреде, ясно..А иначе на големата кола си имам 6 мм железо, за там ясно..

                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Знам за какво говориш,но въпреки това на нормална кола ги махам. Повечето хора мотор не мият 15 години ма иначе имат тенеке под него,да не се цапал

                    • #15


                      До фаровете,кора няма,колата прежалена, нямаше вода в дифа,изпреварвам от дясно разни стреснати Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3680.png
Прегледи:89
Размер:628.8 КБ
ID:6996226
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X