Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на комби до 7000 лева

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Subaro новичко 2011 Bi fuel бензин, Хубав салон седалки със бордове и голям багажник
    https://www.mobile.bg/obiava-1172634...taliya-avtomat

    И тия Citroen C5 комби дизелче ако са надеждни изглежда доста добър салон за парите си почти като на volvo седалките има като лигенчета че даже май са по- добри.
    https://www.mobile.bg/obiava-1172166...-hdi-exclusive

    Коментар


    • ivo929
      ivo929 коментира
      Редактиране на коментар
      Задължителното ми условие е да са ръчка-не питай защо,имал съм и автомат.Като видя Враца и Монтана,някак дърпам назад.Преди години ме прекараха във Враца с една кола.

    • KokoJambo
      KokoJambo коментира
      Редактиране на коментар
      Е чак прекарване то като си купиш кола на старо ако е нещо под 50 бона от автокъща ще те излъжат винаги че всичко е наред а накрая ще излизат малко по малко други проблеми. Важното е двигателя да не пие антифриз и да не хвърля бял дим като запали и скоростната кутия да си работи без присецвания и почуквания. То е ясно че ще има тук там ръждичка и някий тампо,амортисьор и пружини за смяна пък ако е над 200-300хил и някоя гарнитура Един познат за mitsubishi outlander за 8хил лева ей сега наля още 8хил да го направи кола щото гледаше най евтиния му излезе солено.

    • ivo929
      ivo929 коментира
      Редактиране на коментар
      Съгласен съм,само че тогава след смяна на маслото на другия ден след покупката и светна лампата за налягане-сещаш се какво последва.......Та като чуя Враца и Монтана,направо изтръпвам,не знам какво трябва да стане за да купя кола от там.

  • #17
    Огромния проблем на фабричните уредби е българския 'майстор'.
    Друго всичко им е в пъти по-добро и от най-скъпото поставено от този същия.

    Коментар


    • #18
      Като стана дума за С5.
      За предпочитане е С5 1 и 2. С5 3 (Х7) е прекалено бъкана с глезории и екологии. не е и толкова голямо комби.
      Комбито на С5 1 и 2 е огромно като багажно отделение, а вътре е по- просторно от третата серия.
      Дизел без ФАП 16 клапанов няма.
      Ако се търси нещо непретенциозно и с евтина поддръжка то най-добрият вариант е 2,0 HDi 109 коня Обикновено турбо и само катализатор. Двигателят е лесно няколкостотин хилядник. Здрав, прост и надежден 8 клапана. За предпочитане е също да е Хидрактив 3. С 4 сфери - по една на колело. При Хидрактив 3+ има спортен режим и допълнителни сфери.
      Сфери спокойно стават от Ксантия. Аз карам от няколко години С5 1 с такъв двигател и окачване. Бих я заменил само за фейслифтовата (С5 2).

      Citroen C5 ≫ 2007 • 4 500 лв. • ID: 94408124 | Auto.bg
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #19
        Ей го най надеждното комби спартанско ама ще те надживее.
        https://www.mobile.bg/21721307473690176

        Коментар


        • ivo929
          ivo929 коментира
          Редактиране на коментар
          По горе на два пъти споменавам че имам Чероки и то може би едно от най добрите в България.Та джипка си имам,търся лек автомобил.

      • #20
        Тая съм постнал в друга тема... Ако нЕма ръжда, кво и е?
        https://m.mobile.bg/obiava-117241556...-skoda-octavia
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Нямах много време да пиша, а и се замислих, че всичко има кусури и какво бих предложил просто да ти върши работа и да не създава проблеми... Едно е здраво на окачване, друго на купе, трето на двигател... А и сигурно търсиш около среден клас, пък тука ти предлагат и някакви с по три литра бензинови мотори...
          Шкодата я предложих, щото ако няма ръжда е доста надежден автомобил, и с този двигател е и доста адекватен дори на по-съвременните норми за разход и динамика. Това си е Голф 4 като механика, всички дребни неща ако ги има, се знаят за тях. В голфа го няма с 4х4 този мотор, а в Шкодата го има и със и без, просто скоро ми беше попаднала тази обява за такава с 4х4. Изглеждат старички, но всъщност се правят до края на 2010г, успоредно със следващия модел(където този двигател го няма), като вече получават означение Octavia Tour. Мотора е доста читав, почти легенда, не харчи масло, има ресурс, и разхода му не е висок. Има го в много версии и с по-високи мощности, но и със 150 коня си върви прилично в това купе. Някога много отдавна вече, случайно препоръчах такова возило на човек от форума, и след няколко години той сподели, че е много доволен, че ме е послушал. Колата беше и 4х4, и не беше сложил газ, щото се хвалеше с някакъв разход към 6-7 на сто бензин, вярно с повечко извънградско. А пък тоя мотор носи и безпроблемно на газ, понавървява, и въобще колата е проста и здрава.
          Друг модел така да съчетава нещата, и то произвеждан до сравнително по-нови години, не се сещам... То не че няма, може би някоя Астра, или Форд, но просто по-повърхностно съм се интересувал от тях, та не помня баш каква комбинация мотор и скорости беше най-читава...

        • ivo929
          ivo929 коментира
          Редактиране на коментар
          Прегледах всички обяви за Пасат б5.5 с този мотор-но първо са адски малко,второ изглеждат доста окаяни.И при октавиите няма никакъв избор.Преди три дена си продадох колата-опел зафира опц с 2 литра турбо бензин с газ 192к.с. и сега бензин под 150 коня не бих взел.Вече почвам да гледам и печки.....

        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          Аз ,като си знам късмета и предвид непреодолимата неприязън към модерните "творения", бих :

          -потърсил каляска,де е доволно разпростанена из Европа
          -все още произвеждат рез.части ,а aftermarket пазарът предлага все още висококачествени алтернативи
          -всяка морга ще ми достави частта за 2 деня, или ще ми разреши да си я "набера" .
          -няма да се препотявам преди ГТП
          -автомобилът все още ще изглежда като автомобил (нали не за "гъзария",а за работа го търсим?)
          -няма да се занимавам с тъпотии като кърпене,антикорозионна обработка и пр.

          Всчико туй свежда избора до немските производи, или френските преди 2005. Отваряме там неската википедя, гледаме кой матор на VAG няма DPF - и си избираме модел каляска...горе-долу каквото cecoa1 предлага.

          Бензин-дизел,каквото там Ви ухае по-добре...1.9 PD (90 или 109 ) без DPF...

          Ако вкараме там фактор "суета" (което е грях) ,работите вече стават по-други .

          А каква беше причината за продажата на зафирката,ако не е тайна?

      • #21
        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Като стана дума за С5.
        За предпочитане е С5 1 и 2. С5 3 (Х7) е прекалено бъкана с глезории и екологии. не е и толкова голямо комби.
        Комбито на С5 1 и 2 е огромно като багажно отделение, а вътре е по- просторно от третата серия.
        Дизел без ФАП 16 клапанов няма.
        Ако се търси нещо непретенциозно и с евтина поддръжка то най-добрият вариант е 2,0 HDi 109 коня Обикновено турбо и само катализатор. Двигателят е лесно няколкостотин хилядник. Здрав, прост и надежден 8 клапана. За предпочитане е също да е Хидрактив 3. С 4 сфери - по една на колело. При Хидрактив 3+ има спортен режим и допълнителни сфери.
        Сфери спокойно стават от Ксантия. Аз карам от няколко години С5 1 с такъв двигател и окачване. Бих я заменил само за фейслифтовата (С5 2).

        Citroen C5 ≫ 2007 • 4 500 лв. • ID: 94408124 | Auto.bg
        Не е заяждане - а защо го продаваш като е толкова добър и надежден?

        Питам, защото съм виждал хора да хвалят коли, които постоянно им създават проблеми, но 'колата е перфектна' им е отговора

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Нищо не продавам. Линкът, който съм приложил е примерен, за да се види конкретния модел. Обявата не е моя.
          Моята, също не се продава. Доволен съм от нея. Не ми е създавала никакви сериозни проблеми.

      • #22
        Аз пък си мисля, т.е. имам си лична теория при покупка на кола.

        Това, че има една камара обяви за дадена марка и модел кола за мен означава, че има една камара народ който иска да се отърве от тази кола. Ако пък е и за без пари ...
        Ако марката е рентабилна, или не се продава, или парите са други.

        Сега, някой ще рече - 'ма то, защото е много разпространена! За мен това не е плюс.
        "Ама знаеш ли колко са евтини частите?!" Ми, какво ме грее това?! Предпочитам да не ми трябват, а не да са евтини.

        Извинявам се на аудиторията за лиричния спам в темата.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          мхм, обявите за RR не са много

        • krasi-mir
          krasi-mir коментира
          Редактиране на коментар
          'щото прецакалите се да го купят не са много

          п.п. Не целя да обидя някого. Просто подхвърлям реплика в духът на подхвърлената такава към мен.
          Последно редактирано от krasi-mir; 02-10-24, 11:57.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          всичко е ОК, малко да му повдигнем темата на колегата.
          другата крайност, особено пък в Бг е да има 4-5 обяви в и около София. Аз, понеже все по екзотики си падам, като си търсих Субару, буквално за 3 месеца едва ми хванаха окото две обяви, че да се стигне до оглед и едната я купих. Сегашната ми кола /Е61/ никога не бих я търсил по обява, купих я случайно от приятел. Страниците с БМВ-та всички знаем колко са

          когато си търся определена марка, винаги следя обявите във съответния форум, почти винаги има история на колата, преди да е решил да я продава.

      • #23
        Да питам нещо , което е полезно при оглед на автомобил.

        За дизелов двигател - когато се отвори капачката за наливане на масло при запален двигател - НОРМАЛНО ЛИ Е да духа или не е нормално?

        Коментар


      • #24
        Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
        Да питам нещо , което е полезно при оглед на автомобил.

        За дизелов двигател - когато се отвори капачката за наливане на масло при запален двигател - НОРМАЛНО ЛИ Е да духа или не е нормално?
        На приятел WV 1.9 бомба дюза духа чак от щеката, като го видях се стреснах. Малко четене и разбрах че повечето били така. Кара я вече 10 години и към 70 х.км. без драми.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #25
          Май само класическите двутактови двигатели не духаха от капачката и "щеката" за масло...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #26
            От щеката за масло съм виждал да духат само издухани кошници.

            Коментар


            • #27
              Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
              Да питам нещо , което е полезно при оглед на автомобил.

              За дизелов двигател - когато се отвори капачката за наливане на масло при запален двигател - НОРМАЛНО ЛИ Е да духа или не е нормално?
              Напълно нормално е , някои духат много , други малко , зависи от броя на цилиндрите и конфигурацията им. Един цилиндър духа много , двуцилиндров боксер още повече , четири цилиндров редови , значително по-малко. При едните обема под буталата /буталото/ се променя на всеки половин оборот , и съответно духат много и всмукват много , при другите обема под буталата не се променя и съответно духат малко.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #28
                Тоест - да духа е нормално,
                НО не е нормално да излизат изгорели газове - нали?

                Коментар


                • #29
                  Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                  Тоест - да духа е нормално,
                  НО не е нормално да излизат изгорели газове - нали?
                  Как точно ще излизат изгорели газове през щеката? Как става това?

                  п.п. За един приятел питам.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #30
                    Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение

                    Как точно ще излизат изгорели газове през щеката? Как става това?

                    п.п. За един приятел питам.
                    явно не трябва да вярвам на лъжливите си очи, а на верните думи на автоджамбазина и на форумните потребители

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X