Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на комби до 7000 лева

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на комби до 7000 лева

    Здравейте,както става ясно от заглавието търся съвет за комби до посочената сума,може малко по-скъпо.Задължително да е с ръчна скоростна кутия,за предпочитане бензин който може да се газифицира или има газ,но може и дизел,само да няма ДПФ,а да е само с катализатор.Фабричния метан не е опция,ако ще е бензин да е на пропан или чист бензин на който аз да сложа газ.Годината не е от голямо значение,по важно е състоянието.Ако пък някой обмисля скоро да се разделя с нещо читаво,може да го предложи.Приемам съвети всякакви.Благодаря.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Това дето го търсиш го имам на двора,но не се продава.Ще дам само идеята.
    Мерцедес ц класа w203 220cdi 2003 година.Заводско без дпф и с наличен катализатор...а моя конкретно е и на под 200К истински белгийски километра внесен от колега от форума преди 5 години за мен да е жив и здрав на няма и 135К от първият му собственик.
    Много здраво добиче стига да е в добро състояние.
    Нисък разход на гориво извънградско около и под 6 на 100 при скорости около 140+.
    Градско според зависи.Удобен и с достатъчно обем на багажника.
    Ако намериш нещо читаво скачай смело,ако ти изнася разхода на нафта.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #3
      Subaro forester 2ра генерация си е най доброто 4х4 комби. Двигателите 2.0 са надеждни и всичките са на много километри. Другия мотор 2.5 с турбо обаче е проблемен и ремонта му е скъп, но има сервизи и ги правят и немалко хора си ги карат. Доста е обемисто, по-новата генерация 3 е малко по-малка но прилича повече на джип. от 3та ген май има и 2.5 без турбо но незнам колко са читави. Но щом ги има на 30 години още по улиците значи е добро. Друго надеждно комби от към двигател и окачване с 4х4 е volvo xc70 ама от тях само дизела е читав 2.4 всичките бензинови са проблемни двигатели а тези под 2 4 даже не са на volvo а някакви френски. Имат здраво окачване въобще не се чупи при всякакви каскади но си е тежка кола над 2 тона. На тия години си е за нови амортисьори,пружини и дискове а те са доста скъпи на s80 само задното окачвсне беше към 3000 лева. Много добра шумоизолация и возия и мощен двигател и е сигурно на катастрофи можеби най сигурната кола. 3та генерация малко по-сигурна от 2ра но и тя е добра. Иначе постоянно някое моторче изгаря постоянен проблем със всичко електронно със тая кола ще станеш половин механик от мотора на сервото до вратите и всичките копчета и лостчета, вентилаторчетата всичките горят като крушки доро това на парното но багажника е огромен по голям от на другите джипове и комбита. Сервиза за тях се казва K&B въобще не си прави труда да пробваш другите. Със волвото е сложно ако не си в софия или не си падаш домашен майстор. С форестъра или outback е по не протенциозно. Само не взимай с турбо. Виж и lexus rx300 и rx350 старички са бензинови с много екстри и са най здравите има малко обяви и трябва да ги дебнеш. Имат за по 6-8 хил 2000-2003г. Mitsubishi pajero sport е добро комби ама ще набиеш в него още пари да го постегнеш. Всичките са бензинови на газ и за 2500 можеш да го изкърпиш от ръждата ,песакоструй и фертан боя да ти изкара години напред.
      Последно редактирано от KokoJambo; 29-09-24, 00:23.

      Коментар


      • 6-zyl
        6-zyl коментира
        Редактиране на коментар
        Всички 5-цилиндрови са добри. На трета генерация ХЦ70 има и 2.0 дизел 5 цилиндров 163 коня. Но като цяло поддръжката на Волво е скъпа, сравнима с Мерцедес или БМВ.

    • #4
      Не търся 4х4-имам си чероки.Трябва ми кола за ежедневно каране,да пътувам с нея и т.н. иначе благодаря за идеите!
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • joro_kem
        joro_kem коментира
        Редактиране на коментар
        поогледай и за шкода октавия 2-ра генерация, двигател 2.0 TDI ВММ 140 к.с. или двигател 1.9 TDI 105 к.с.

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Лада 2104 отговаря на критериите ви.

    • #5
      Дачия Логан MCV за каквото ти стигнат парите.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #6
        Форд Фокус 1.6 дизел преди 2006г е без ДПФ, имал съм такъв, много доволен бях. Супер широка кола, много икономична, с много добра возия. Бензиновите малко масларки казват че били, но нямам опит с тях.

        ​​​
        '97 Musso 3.2
        ...

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          1.8 TDCI е по правилния ....дпф от тея години не създава никакви проблеми....след 2006 имат обаче егр който е много проблемен....Форд обаче комънрейл се купува и избира с някой който е в час...

        • 6-zyl
          6-zyl коментира
          Редактиране на коментар
          Ами не, 1.6 Пежо дизела е по-добър и по-икономичен. Този 1.8 е пълен мъртвец. Видно е кой от двата мотора все още се произвежда, а това говори достатъчно.

      • #7
        Toyota avensis комби до 8хил лева има 10 страници в mobile.bg има екстри,комфортна и има от тях на килограм по 150 коня са с 2 литра или 2.2 има и много на газ имат и релси на покрива. Темпомати,подгряване на седалки, само си затъмнява стъклото имат и xenon повечето.

        Коментар


        • #8
          Като каза Авенсис ...
          Съпругата ми караше Авенсис, ама седан. Беше '03-та година, значи 18-годишна при нас, на 360000км. Фул екстри, дето се вика - кожа, подгрев, темпомат, навигация ... Много приятна за каране кола. Единственият проблем беше разхода на масло - на един резервоар бензин гореше 1л масло. Не съм се задълбочавал в проблема, защото беше временна кола, колкото изкара, докато си купи друга. Тя взе, че се задържа 2г. Доливахме си масло от варел и си карахме. От бърза проверка в гугл, това било детска болест точно на този двг.
          Двигател 1.8, 4-степенен автоматик с ръчен режим. Скоростната кутия беше перфектна за годините и километрите си. Бях приятно изненадан от разхода на бензин - около 7/100 комбинирано. Това, сравнено с моето двулитрово CR-V автомат, направо си беше "приказка".
          Бих карал пак такава кола, ама без проблем с маслото, т.е. препоръчвам, ако се намери читав екземпляр.
          Авенсиса беше заменен с Акорда от подписа, 'щото сме си хондаджии , ама и той е седан. Същия клас автомобил, същия комфорт, същото ниво на оборудване, същите години на производство (т.е. Акорд 7-ма генерация) ... ама цената е мааалко по-друга, и е дизел. Няма си DPF още от завода.
          Бензиновите двг на Хонда са добри, бих казал много добри. От 22г караме само Хонда бензин. Този Акорд, всъщност, ни е втората Хонда дизел. Първата беше Civic с ровърски дизел.
          Да се повторя - препоръчвам и Акорд, ако ти хареса външния вид на комбито, и цената. За мен комбито на Акорд е задължително 2.4 бензин, автоматик.
          Последно редактирано от krasi-mir; 30-09-24, 08:59.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            А как се отстранява това горене на масло ???

          • ivo929
            ivo929 коментира
            Редактиране на коментар
            Прочети какво съм написал по-долу.

        • #9
          Първоначално публикуван от KokoJambo Преглед на мнение
          ...само си затъмнява стъклото...
          Кое си затъмнява?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • krasi-mir
            krasi-mir коментира
            Редактиране на коментар
            Огледалото за обратно виждане в купето. Акордът и той така. Много приятна екстра.

        • #10
          Honda FR-V е според мен също добра, има за толкова пари.Иначе, аз бих въвел в търсачка да е с регистрация, максимална цена, и после според какво излезе читаво, и наблизо.На късмет малко е работата.Може кола за 2500 лв да се окаже по-добра, от друга, за 7000 лв

          Коментар


          • #11
            Бензинките на Тойота до 2006 са масларници,реално искат сегменти и да се пробият 3 отвора в канала на масления сегмент,но това си е сериозен разход ако не си го правиш ти,и пак е много работа.Дизеловия Авенсис го дават добър.Иначе Акорда седма генерация гледам,но за 2.4 бензин не съм готов да платя тази цена.Дизеловите им комбита с 2.2 мотора гледам също и ми харесват като цяло,само дето явно ще трябва да се гледа много за ръжда.И най вече много късмет.
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #12
              За ръждата си прав, требе много се внимава.
              От скромният ми 20-годишен опит с японки, от които 10г работа в център за ГТП, смело мога да заявя, че:
              Японка правена в Англия не гние.
              Японка правена в Япония е тотална щета на половината възраст.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #13
                Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                За ръждата си прав, требе много се внимава.

                Японка правена в Англия не гние.
                Японка правена в Япония е тотална щета на половината възраст.
                Зависи къде е домувала. Миналата година взех Акорд 2006г. от Швейцария. Отдолу доста свеж. Почти като нов.Правен в Япония. Моето Црв 2008г. също Швейцарско , също беше запазено за тези години. То е сглобка Англия.
                CR-V 2.0i RVSi 147PS

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                  Иначе Акорда седма генерация гледам,но за 2.4 бензин не съм готов да платя тази цена.
                  Това е един от главните недостатъци. Цените са много нагоре. Казвам го като платил висока цена. Но преди да купя гледах цените в чужбина и там излизаха по скъпи.
                  CR-V 2.0i RVSi 147PS

                  Коментар


                  • #15
                    Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                    Бензинките на Тойота до 2006 са масларници....
                    Имал съм две Тойоти бензин преди 2006 производство, едната и в момента я карам.
                    Грам масло не са пипвали от смяна до смяна !
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • ivo929
                      ivo929 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Явно е на по-малко километри,и е гледана както трябва.Двама около мен,наливаха по литър на 1000 км накрая преди да ги продадат.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X