Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремаркета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремаркета

    Здравейте, не бях сигурен къде точно да пусна тази тема и затова ще пиша тук, ако някой прецени да я премести където смята за по-удачно. Та по същество, ще си взимам ремарке, което ще ползвам за превоз на мотоциклет и някой по-обемни къмпинг принадлежности. Моят мотор е 220см дълъг та ремаркето трябва да е най-малко 2.30метра, като обмислям и по големия размер 2.60, в случай че го сменя(мотора). Засега говорим за едноосно такова, но не изключвам и двуосно. Искам да има покривало, колебая се за резервна гума, задължително помощно колело и евентуално тези допълнителните подпирачки при товарене. Ремаркето ще е обикновенно, за да може да се ползва и за други цели, превоз на разни неща( материали за вилата, изхвърляне на боклуци и т.н.) най- вече за тренировка за влачене на по-големи неща, лодки, каравани и други. Ако някой им опит с конкретна марка, модел нека да сподели. Изобщо всякаква информация свързана с ремаркетата смятам че бъде полезна за мен и за останалите. Да добавя, че имам категория В+Е, та затова допускам и двуосните. Насочил съм се към новите, но също бих взел и нещо запазено втора употреба което да отговаря на изискванията, макар че цените са доста близки. Тия старите незнам колко са им смачкани окачванията.

  • #2
    Вземи двуосно ...няма нищо общо с едноосното ...и аз така почнах...първо един,после втори ...сега трети мотор.....После се оказа че ремаркето върши и много друга работа и всяка седмица го влача някъде
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      И да знаеш, че за над 750 кг. ремарке трябва и винетка за него. Ако композицията премине 3500 също, та зависи с какво ще дърпаш.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2023-05-23-08-26-08-834_com.miui.gallery.jpg Прегледи:0 Размер:346.1 КБ ID:6924631 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2023-05-23-08-26-12-759_com.miui.gallery.jpg Прегледи:0 Размер:99.5 КБ ID:6924632

        Палето с итонга е 500 кила ...товарил съм го с бетонни стълбове до 1.2 тона справи се ...

        Скарите са към 700 кг...не че буса не носи по две.....но тук предимството на ремаркето е че подава направо мотокара ...това в закрит автомобил в някои случаи не става

        Отделно ремаркето е самосвално ....качвам малък трактор

        Със по леки товари...300-400 кг може да се дърпа с максималната скорост на теглещото мпс....Едноосното няма начин
        Последно редактирано от Roninn; 23-05-23, 07:40.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Гледай да има и спирачки на него,после до оборудването лесно
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            Ще го тегля VW T4 бензин синхро и със Субару Форестър. Синхрото тежи малко над 2 тона, там максималната скорост така или иначе е ниска и няма значение но при Субаруто е друго. Все пак си мисля че първоначално ще се спра на нещо ново, едноосно с размер 2.60 товарно пространство, което ще бъде достатъчно за почти всички видове мотори, и разни не чак толкова тежки товари, засега не мисля че се очертава да го товаря с тонове багаж. Мисля си за тези полските и сръбски ремаркета Neptun, Vesta и подобните им.

            Коментар


            • #7
              Ремарке съм нямал, но съм взимал под наем. Нищо общо няма едноосно с двуосно. Ако можеш-вземи си двуосно. Има разлика в самото поведение на пътя. Огромна!
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • #8
                След като всички го твърдят вероятно разликата е осезаема, но към класа ремаркета към които съм се насочил а именно до към 3000лв., тези двуосните не са самосвални, а си мисля че ще бъде по лесно за качването на мотора ако е. Въпреки че се чудя то, като се отключи да се вдигне как се качва мотора, не пада ли изведнъж, трябва да ида да ги видя на живо как функционират. При по-ниска скорост също ли разликата е толкова голяма.

                Коментар


                • #9
                  Гледай до края. - https://remel.bg/bg/project/atv750-%...6%d0%b8%d0%ba/

                  Коментар


                  • #10
                    Видях ги внимателно тези ремаркета, но те са специализирани за мотори или ATV, аз искам обикновенно ремарке, за да мога да го ползвам и за други цели. От това което се предлага на пазара у нас (или поне това което намирам), съм се спрял на няколко модела сред които VESTA Light 25 и TEMARED Eco 2612 Kipp и двете едноосни и самосвални. Ако някой им опит с подобни да сподели. Предпочитам да е едноосно, за да мога ако се наложи да услужа на приятел без категория или пък да предоставя волана на по-трезво от мен лице при нужда, все пак за къмпинг ще се ползва, където човек неможе да се поддържа постоянно болезнено трезвен.

                    Коментар


                    • dilyan_n
                      dilyan_n коментира
                      Редактиране на коментар
                      О, да предполагам че качеството на тези които гледам не е върха, но пък и цената им е такава, тия горните два модела с брезент и шпригли са по 2500-3000лв., а при този човек за тия пари само ще си поговорим. Не съм опитен в тегленето на каквото и да е и ми ще да взема нещо с учебна цел, вбъдеще ще мисля за качество и индивидуални проекти. Иначе ми се върти в главата нещо което да става за мотори, лодки, коли и същевременно за де ползва и като обикновенно ремарке. Предполагам със слагане и махане на разни модули е възможно, тогава бих се допитал до подобна форма, сега за парите които искам да дам и за целите които ще го използвам е безпредметно да занимавам хората.

                    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Борето , всъщност не могат да направят каквото искаш . Пратих им запитване за цена, за двуосно с резмери 3х1,5 полеземн товар , категория до 750 килограма и ми отовориха, че не могат да ми предложат такова ремарке.

                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Могат да направят това за което имат типово одобрение . За една бройка никой няма да хукне да вади такова .

                  • #11
                    Има двуосни до 750 кг. Друго предимство е по-лесното маневриране на заден ход с двуосно. Но има значение и дължината на влекача все пак.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #12
                      Преди 2 год.си купих ново сръбско едноосно 2.60х1.40 с брезент/винил/,избучих го на 31-ци с 15-ки джанти щот на оригиналните 13-ки опираше в легналите полицай.Построих къща с него,обикалям язовирите,като го товаря както си трябва-без грешка е.Тегля го до 120км/ч и не мърда.Ако имаш конкретни въпроси-давай.

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        С Рекстъна ли го теглиш?

                      • gimax
                        gimax коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ъхъъм и чат пат с фруктиерата.

                    • #13
                      Ремаркето трябва да е двуосно,но ти си вземи каквото решиш.Това от снимките е самосвално,купил съм го чисто ново и скоро забелязах че е самосвално.За мотори и каквото друго,никога не съм го ползвал като самосвално.... единствено за трактора го вдигам....

                      Имал съм едноосни ....нищо общо...все едно съм нямал ...ремарке....двуосното е по здраво,по практично,по товароносимо ,по сигурно и по безопасно...

                      Как си представяш един или два мотора на ремаркето и да го разкачиш от влекача...само го разиграй на ум...

                      П.п В Т4 не влизат ло моторите.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #14
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #15
                          Това се ползва за всичко,закрепването на моторите е с планки които се свалят и монтират под минута трите
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X