Здравейте, не бях сигурен къде точно да пусна тази тема и затова ще пиша тук, ако някой прецени да я премести където смята за по-удачно. Та по същество, ще си взимам ремарке, което ще ползвам за превоз на мотоциклет и някой по-обемни къмпинг принадлежности. Моят мотор е 220см дълъг та ремаркето трябва да е най-малко 2.30метра, като обмислям и по големия размер 2.60, в случай че го сменя(мотора). Засега говорим за едноосно такова, но не изключвам и двуосно. Искам да има покривало, колебая се за резервна гума, задължително помощно колело и евентуално тези допълнителните подпирачки при товарене. Ремаркето ще е обикновенно, за да може да се ползва и за други цели, превоз на разни неща( материали за вилата, изхвърляне на боклуци и т.н.) най- вече за тренировка за влачене на по-големи неща, лодки, каравани и други. Ако някой им опит с конкретна марка, модел нека да сподели. Изобщо всякаква информация свързана с ремаркетата смятам че бъде полезна за мен и за останалите. Да добавя, че имам категория В+Е, та затова допускам и двуосните. Насочил съм се към новите, но също бих взел и нещо запазено втора употреба което да отговаря на изискванията, макар че цените са доста близки. Тия старите незнам колко са им смачкани окачванията.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремаркета
Свий
X
-
Вземи двуосно ...няма нищо общо с едноосното ...и аз така почнах...първо един,после втори ...сега трети мотор.....После се оказа че ремаркето върши и много друга работа и всяка седмица го влача някъдеGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Палето с итонга е 500 кила ...товарил съм го с бетонни стълбове до 1.2 тона справи се ...
Скарите са към 700 кг...не че буса не носи по две.....но тук предимството на ремаркето е че подава направо мотокара ...това в закрит автомобил в някои случаи не става
Отделно ремаркето е самосвално ....качвам малък трактор
Със по леки товари...300-400 кг може да се дърпа с максималната скорост на теглещото мпс....Едноосното няма начинПоследно редактирано от Roninn; 23-05-23, 07:40.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Ще го тегля VW T4 бензин синхро и със Субару Форестър. Синхрото тежи малко над 2 тона, там максималната скорост така или иначе е ниска и няма значение но при Субаруто е друго. Все пак си мисля че първоначално ще се спра на нещо ново, едноосно с размер 2.60 товарно пространство, което ще бъде достатъчно за почти всички видове мотори, и разни не чак толкова тежки товари, засега не мисля че се очертава да го товаря с тонове багаж. Мисля си за тези полските и сръбски ремаркета Neptun, Vesta и подобните им.
Коментар
-
След като всички го твърдят вероятно разликата е осезаема, но към класа ремаркета към които съм се насочил а именно до към 3000лв., тези двуосните не са самосвални, а си мисля че ще бъде по лесно за качването на мотора ако е. Въпреки че се чудя то, като се отключи да се вдигне как се качва мотора, не пада ли изведнъж, трябва да ида да ги видя на живо как функционират. При по-ниска скорост също ли разликата е толкова голяма.
Коментар
-
-
Видях ги внимателно тези ремаркета, но те са специализирани за мотори или ATV, аз искам обикновенно ремарке, за да мога да го ползвам и за други цели. От това което се предлага на пазара у нас (или поне това което намирам), съм се спрял на няколко модела сред които VESTA Light 25 и TEMARED Eco 2612 Kipp и двете едноосни и самосвални. Ако някой им опит с подобни да сподели. Предпочитам да е едноосно, за да мога ако се наложи да услужа на приятел без категория или пък да предоставя волана на по-трезво от мен лице при нужда, все пак за къмпинг ще се ползва, където човек неможе да се поддържа постоянно болезнено трезвен.
Коментар
-
О, да предполагам че качеството на тези които гледам не е върха, но пък и цената им е такава, тия горните два модела с брезент и шпригли са по 2500-3000лв., а при този човек за тия пари само ще си поговорим. Не съм опитен в тегленето на каквото и да е и ми ще да взема нещо с учебна цел, вбъдеще ще мисля за качество и индивидуални проекти. Иначе ми се върти в главата нещо което да става за мотори, лодки, коли и същевременно за де ползва и като обикновенно ремарке. Предполагам със слагане и махане на разни модули е възможно, тогава бих се допитал до подобна форма, сега за парите които искам да дам и за целите които ще го използвам е безпредметно да занимавам хората.
-
Борето , всъщност не могат да направят каквото искаш . Пратих им запитване за цена, за двуосно с резмери 3х1,5 полеземн товар , категория до 750 килограма и ми отовориха, че не могат да ми предложат такова ремарке.
-
-
Преди 2 год.си купих ново сръбско едноосно 2.60х1.40 с брезент/винил/,избучих го на 31-ци с 15-ки джанти щот на оригиналните 13-ки опираше в легналите полицай.Построих къща с него,обикалям язовирите,като го товаря както си трябва-без грешка е.Тегля го до 120км/ч и не мърда.Ако имаш конкретни въпроси-давай.
Коментар
-
Ремаркето трябва да е двуосно,но ти си вземи каквото решиш.Това от снимките е самосвално,купил съм го чисто ново и скоро забелязах че е самосвално.За мотори и каквото друго,никога не съм го ползвал като самосвално.... единствено за трактора го вдигам....
Имал съм едноосни ....нищо общо...все едно съм нямал ...ремарке....двуосното е по здраво,по практично,по товароносимо ,по сигурно и по безопасно...
Как си представяш един или два мотора на ремаркето и да го разкачиш от влекача...само го разиграй на ум...
П.п В Т4 не влизат ло моторите.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар