Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тампон или какво?!? (Hundai)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    В неделя съм при Хънтъра.Сега всички са пияни. Да не разводняваме темата на Златния.
    Кардана има баланс защото се върти.
    Виж къде отива стабилизиращата щанга когато колелетата овиснат. Тогава ги спират амортисйорите. Тампона по скоро омекотява удара в амортисйорите при максимално разгъване. Ама тва е само когато летиш с четири гуми във въздуха. На снимка тва виждам.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от ninja_1
      Та да ви светна:Такава ''хуйовина'' във всякакви разновидности се поставя по купета,шасита,щанги,кардани,полуоси...където се сетят производителите(обикновено в едни изпитателни отдели се занимават и умуват откъде,аджеба,тресе тука и вибрира нещо,нали го бяхме изчислили,я да сложим тука,значи,една куротресина,та да спре... )
      Мдааа, това като да звучи по-близо до истината. Щото все ги гледам снимките и се чудя в какво положение стабилизиращата щанга би могла да стигне дотам.

      А като гледам ей тази снимка:



      ми се чини, че (ако не са настъпили някакви деформации поради обръщането на заснетия Галопер) просто няма как щангата да се удря в в този чарк (дето го няма на мястото му и там де).

      П.П. Между другото, горната снимка е част от серия картинки, показващи какво става като се обърне джип.
      http://www.hyundai.auto.ru/forums/viewtopic.php?t=5001
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        Няма логика да е гасител. Тогава щеше да е заварено парче чугун или направо част от отливката. Правят се такива работи. Прагове разни, ребра, удебеления. Те са скок на масата и спират разпространението на вълните. Например картерите не са прости вани или гладки тенекиени капаци точно затова - като част от обезшумяването. А това си е тампон.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от kinex
          В неделя съм при Хънтъра.Сега всички са пияни. Да не разводняваме темата на Златния.
          Кардана има баланс защото се върти.
          Виж къде отива стабилизиращата щанга когато колелетата овиснат. Тогава ги спират амортисйорите. Тампона по скоро омекотява удара в амортисйорите при максимално разгъване. Ама тва е само когато летиш с четири гуми във въздуха. На снимка тва виждам.
          Ох,гумен тампон е,да,но за да обира вибрациите,да бъде няк'ва противотежест на инерцията на въртене на кардана.Защо са го сложили точно на дифа?Ами там им се е паднало мястото(подозирам,че някой кореец много се гордее,щот идеята е негова )Но по никакъв начин това не може да опре в стабилизиращата щанга-вижте снимките.М/у другото на Мъро дискаварито има подобни,само че кръгли ГУМЕНИ демфери по мостовете.Прави ми впечатление,че въпросния материал,от който са направени е няк'ва тежка и твърда гума,затова се води противотежест,а не ограничител...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            След последната снимка не знам знам ли.
            маи не е това което изглеждаше на първата.
            възмажно е семеринга на дифа за това да пуска.
            При мен семеринга на раздатката течеше докато не смених разтеглената верига.
            Сега задния диф се омаслява само когато карам извънградско.

            Коментар


            • #21

              Чак ми е смешно
              Въпрос към ЗНАЕЩИТЕ :
              Защо предната шайба на к.в. /към ангренажа/ на повечето дизелови д.в.г. е произведена от 2 части съединени помежду си с ГУМА и външната е е МНОООГО по-тежка

              Коментар


              • #22
                Фулда и в земята да потъна от срам няма да помогне.

                Коментар


                • #23
                  Нека Стефан да каже повече за гасенето на вибрации и сили от втори порядък ...

                  Коментар


                  • #24
                    А пък на напредналите бензинови има разцепена ролка Или едното зъбно колело е текстолитово, като в УАЗа например.
                    Съвършенно справедливо, там това са демпфери. Блокът е сравнително твърдо нещо, предната му стена се явява монтажна плоча за ангренажния механизъм. Обаче по-натоварения край на тая предавка е закачен на главата, която от своя страна се движи спрямо блока при работата и топлинно. Тая работа да кажем я обират успокоителите. Тогава идва по-сложното. Коляновият вал е тежък, на него са закачени буталата, понякога върти колелата. Така или иначе е сравнително вял. Инертен. А разпределителният вал е пъргав, върти се бързо и отнася два пъти повече удари на всяка експлозия в един цилиндър. Това блъскане се предава и на коляновия вал. Той пък се опитва да лашка разпределителния със собствените неравномерности на въртенето си. И за да се намалят високочестотните дърпанията напред - назад по ремъка (веригата, зъбните колела) се слагат например такива демпфери.
                    Обаче оня сайлент блок (ако е сайлент) на дифа хич не ми се връзва като противотежест. Изглежда като проста стойка.

                    Коментар


                    • #25
                      Да , ама не ! Той е именно успокоител на някъкви честоти /признавам - незнам какви високи или ниски/ , но присъствието му там ВЪОБЩЕ не е случайно Понякога липсата му може и да не доведе до проблеми , но ...

                      Коментар


                      • #26
                        И АЗ ИМАМ нещо подобно дето като сам го гледал май седи само за украса а на други ЖИМНЪТА преди 2005 няма такова нещо....
                        ето снимка
                        поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          Именно ! ПРЕДИ ! Усетили са проблема и са го решили - просто Погасяват вибрацията с нещо евтино и ето ти НИРВАНА
                          А иначе това са едни и същи неща ...

                          Коментар


                          • #28
                            Хм. Тоя мост да не е стоманен, щампован?

                            Коментар


                            • #29
                              май не е като на яза да е от две части...
                              поздрави

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                А пък на напредналите бензинови има разцепена ролка Или едното зъбно колело е текстолитово, като в УАЗа например.
                                Съвършенно справедливо, там това са демпфери. Блокът е сравнително твърдо нещо, предната му стена се явява монтажна плоча за ангренажния механизъм. Обаче по-натоварения край на тая предавка е закачен на главата, която от своя страна се движи спрямо блока при работата и топлинно. Тая работа да кажем я обират успокоителите. Тогава идва по-сложното. Коляновият вал е тежък, на него са закачени буталата, понякога върти колелата. Така или иначе е сравнително вял. Инертен. А разпределителният вал е пъргав, върти се бързо и отнася два пъти повече удари на всяка експлозия в един цилиндър. Това блъскане се предава и на коляновия вал. Той пък се опитва да лашка разпределителния със собствените неравномерности на въртенето си. И за да се намалят високочестотните дърпанията напред - назад по ремъка (веригата, зъбните колела) се слагат например такива демпфери.
                                Обаче оня сайлент блок (ако е сайлент) на дифа хич не ми се връзва като противотежест. Изглежда като проста стойка.
                                Ако визираш с това изказване демпферите, които се поставят на несилотводните краища на коляновите валове (примерно комбинация с ремъчна шайба), не мога да се съглася. Разпределителният вал сам по себе си е прекалено малък дразнител за да предизвика трептения на коляновият вал, които да му навредят с нещо. Основният източник на усукващи трептения за коляновите валове са силите действащи на коляно-мотовилковия механизъм породени от самия работен процес (газови сили) и особено техният цикличен характер (въздействие върху отделните колена (секции) на вала за даден интервал от време. Разбира се, това все още не причина за поставяне на демпфер. Честотата на тези принудени трептения на вала се съпоставя със собствената честота на коляновия вал и се изчисляват напреженията на усукване за определени хармоници. Ако в определена зона на коляновият вал получим прекалено високи усукващи напрежения (за 4 цилиндров ДВГ обикновено в зоната между третата и четвъртата бутални групи) то поставяме гасител на усукващите трептения на предния (несилоотводен) край на вала (гумен, силиконов, фрикционен). Това е, най-общо казано...
                                Иначе факторите, които оказват влияние са доста – колянов вал на дизелов ДВГ е по-застрашен от вал на бензинов, 6 цилиндров е по-застрашен от 4 цилиндров (по-дълъг е вала), стоманен е по-застрашен от чугунен и т.н.
                                Относно текстолитовите колела в газоразпределителните механизми – по мое скромно мнение, единствената причина поради която се вграждат е по-ниския шум.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X