Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата марка акумулатори в момента?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
    ... банер са тотален боклук.
    Чак пък толкова! Патрула го взех с Банер Унибул на неизвестна възраст и не съм имал никакви проблеми ни с палене, ни с лебедки (стигал съм до 17 /ден). Довърших го на едно състезание, където трябваше една седмица да върти почти нонстоп електрически перки в яка жега и задръстен с прах и осили радиатор.
    След него сложих АГМ пак на Банер и за 5 и кусур години не останах с впечатление да е боклук.

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      Ами на доста служебни коли, камиони и бусове слагаме банер, но от няколко години почнаха доста бързо да се предават. На единия ми джип, който даже е и с ключ маса, за да се елиминарат евентуални отечки, един банер изкара 5-6 месеца и след това му сложих най-ефтината варта и си държи вече 5та година като джипа от септември до юни не се пали. На още една кола имах чисто нов банер и той изкара около година и нещо и след това получи отново най-обикновената варта и е напълно безпроблемна. Личните ми коли всички без патрола са с варта, като едната кара вече 7ма година и няма признаци да се предава. Щом има и доволни хора от банера, може и аз да съм попадал на кофти бройки, даже първо си мислих, че проблема е в колата, но факта, че с друг акумулатор и без да се бара нищо по-колата си кара доволно много време вече...

      Коментар


      • Stbd
        Stbd коментира
        Редактиране на коментар
        Varta в същия завод? Може, защо не. Заводът в Добрич работеше предимно поръчки. Поръчката е производтсво на акумулатори за клиент. Примерно, външен клиент би бил търговецът на SunStar* акумулатори за България.
        *SunStar e измислена марка. Всъщност преди две години май правеха Бош. Оттогава ми е последната информация.

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Истината е, че само най-големите като ВартоБоша вкарват нови технологии и поправят тривиални технически проблеми в оловните акумулатори, и дори значително по-скъпи, те са по-ефективни, по-надежни, и реално по-изгодни заради работата, която вършат, и за времето, което работят.

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        "ВартоБоша вкарват нови технологии и поправят тривиални технически проблеми в оловните акумулатори,"
        Поправят тривиални проблеми в оловните акумулатори?Че за кога бе, този тип батерии е от преди библията(съвсем сериозно), още ли не са им изчистени детските болести?

    • #63
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Б ош и Варта са просто данък марка. Много хора ги купуват заради името, а не е като да няма и издънки и от тези марки.
      Писах някъде по-горе из темата-аз съм много доволен от Cartechnic. Купувам ги от Интеркарс, не съм виждал друг да ги продава.
      Обаче са си доста държеливи, единия дето го бях обявил за полумъртъв все още си върти доста време камиончето, а то напоследък взе да прави номера с паленето. Все пак е стар Форд...
      Така е. НО - вчера при ровене Бош излезе на цена 210 лв., при положение, че другото което излезе за тая кутия(явно е смотан размер) са Tudor и някакъв словенски за същите пари. Най-евтин някакъв неизвестен за 200 лв. За до 20-40 лв. разлика предпочитам да си взема Бош, знам че не е върха на сладоледа, ама за същите пари е все пак. Банер ползваме на работата, на Балканкара изкара 5 години, сега пак такъв му взех. Няколко буса и коли са Банер поне 5 години, няма проблеми. На едната кола го разреждахме 2-3 пъти до степен да не свети таблото, още си бачка. Ще ги проверя и тях как са ценово.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Може да са свалили цените(ама надали), а по вероятно е да е заради смотаната кутия.
        Иначе, в нормалните размери Бош са си в най-високия клас(по цена). А не виждам да предлагат нещо повече от другите марки. То няма и какво да е по-различно-технологията е стара и е много добре изчистена от грешки. И всички производители си я ползват. Това с което Бош могат да са в повече от другите е в може би спазването на технологията, щото нали-немска марка, а немците са дисциплиниран народ.
        Обаче в практиката се вижда, че няма сериозна разлика между Бош и коя да е що-годе читава марка.

      • tjtjtjtj
        tjtjtjtj коментира
        Редактиране на коментар
        Да обаче сред дисциплинирания ненски народ се намърда много джагал и лош матрял..... Знам още по бай Тошово време в ЗЗУ като идваха японци и германци и оставаха по за няколко месеца- година, после се връщаха по родните си места като безволеви алкохолни отрепки! Нашите тука ги проваляха до живот.

    • #64
      Едно допълнение за Банер, моят от който съм доволен е от 2016г., пролетта отидох за нов /за друга кола/ и в същия магазин казаха, че са спрели да ги продават поради влошаване на качеството. Магазинът е специализиран само за акумулатори.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Не е нещо нечувано и невиждано.Преди време продавах Delphi, прекрасен акумулатор за парите си, две години истинска гаранция и си я изкарваха без никакви грижи.Рекордьора изкара 11 години, което за среден клас акумулатор си е седмица от тотото.Само че последните партиди, които ми минаха през ръцете бяха тотален брак и вносителят ги отсвири.След като изчезнаха са ме питали по няколко пъти дали нямам още някой останал, дали не може да се намери отнякъде при все, че напоително обяснявах, че не са същата стока която са си купили преди 5 години и не са последният производител на акумулатори.

    • #65
      Ще се купува акумулатор! Малко помощ в избора ми между следните три? - Exide Premium 72 Ah ; Varta Silver Dynamic 74 Ah ; Bosch S5 Silver 74 Ah. И трите са с по 3 години гаранция.





      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Ексайда го отпиши, другите две марки са един и същ акумулатор с различни лепенки.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        На същите външни размери, 278 x 175 x 190 mm, ги има и по 77-78Ah. Аз дори съм си поръчал 80Ah, но на друга марка.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Ексайдът кара 4-5 година при мен, но не носи много на тотален разред. Дилърите на Варта и Бош при нас фалираха, даже ги е срам и отричат, че са били такива. В бг територията при нас се внасят от турските им заводи, където правят Мутлу.

    • #66
      На едната кола 2018г. купих Banner Power Bull PRO 12V, 77Ah, 680A , а на другата тази година я обзаведох с Banner Power Bull Pro 12V, 77Ah, 700A. Засега се държат напълно прилично. Не съм усетил никакво влошаване на качеството. Може би се отнася до евтините модели, но то това е характерно за всички марки. И при Варта е така.
      HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

      Коментар


      • #67
        При правенето на акумулаторите от голямо значение е прецизността на работа и от много голямо чистотата и еднаквостта на материалите. Например, спояването на отделните плочи в пакета на една клетка може да се направи ръчно, може и механизирано. В производственото помещение може да има прах, може и да е с контролиран аатмосфера. Работникът да работи за 500 лв и да му е все едно дали е забъркал правилната смес. Предимствата на по-хубав акумулатор идват от умно намислените дребни детайли. Гръмките приказки за специални "нови" материали и технологии са пазарски номера, всъщност става дума за поддържане на добро качество на работата и поддържане на старателна работна ръка, сред която има някой, който си разбира от работата.
        За съжаление (това е субективно впечатление) офисните решения са чума по всички марки, включително бош-варта-ххх-yyy. Ексайд произвеждат и индустриални батерии, но дали автомобилните им имат нещо общо с това е неизвестно. Бош - това е конфекция.

        Коментар


        • #68
          Проблема ми е точно с Банер! Един месец след двугодишната му гаранция умря клетка. Така, че Банер повече не! Колю да каже защо да отпиша Ексайда? За изгъзиците на Варта и Бош знам. Спрях се на тези трите заради 3 годишната гаранция. Миналата година на Сааба умря Ексайда но той си беше 4-5 годишен и за 100 лева му взех един Вебер. За сега е добре но още не е преминал зимен тест, че да вземам Вебер и на джипа. И другото ограничение при джипа е, че се събира само ниска /175/ кутия на акумулатор.
          Последно редактирано от tjtjtjtj; 18-10-20, 21:13.

          Коментар


          • veskov
            veskov коментира
            Редактиране на коментар
            Ми тогава виж и STARLINE, пак е с 3г гаранция, изкарва я и е по-евтин. Имам наблюдения вече от 2 по 2 пъти. Въпреки че това с цените е много относително, може за някой и по-евтин Бош да има..

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм ползвал три ексайда, и трите се предадоха бързо. За мен това е боклук.
            Може да съм теглил късата клечка, ама три от три...

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            До сега не зная някой да е изтеглил дългата клечка с ексайд.

        • #69
          Преди 1-14 години от продавач на менте авточасти купих за рено лагуна 2 дци Ексайд. Изкара доста години и тормоз. Продадох автомобила с този акумулатор. Надмина очакванията ми.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #70
            За неопределено време се отлага купуването на акумулатор! След реанимация умрялата клетка ненадейно оживя и сега си кипи наравно с другите. В заредено състояние излях стария електролит и 5-6 пъти го пълних до горе с вода и го измих до бистрота. Накрая му налях нов електролит 1.32, той падна до към 1.26. Включих го за час на заряд, докато закипяха всички клетки. Сега колата пали на четвърт! Дай Боже още две години да изкара...!

            Коментар


            • tjtjtjtj
              tjtjtjtj коментира
              Редактиране на коментар
              Това с въртенето го пробвах и то на другата, дизеловата кола. Сега е огин! Така въртеше когато го купих. Все пак 2 години за Банер са твърде малко. Елементите му би трябвало още да са ОК. Просто лош късмет с ранно окъсяване на клетка. Докато беше празен, доколкото е възможно през отворите огледах плочите. Изглеждат си още като нови.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Аз си купих нов през интернет, ама докато дойде новия, стария нещо взе да се възражда... Това без никакви манипулации, а и диагностиката ми е на ухо...просто по въртенето ги познавам... Трябва все пак да се наканя и да го сменя преди студовете.

              Няма да забравя някога, на Ауди като на Кольо, как ми умря един акумулатор, та даже малко неудобна ситуация стана... Никакви симптоми, паля и отивам при приятел, оставям му я да се вози, щото му взимам камиончето да си върша работа... Иии...и при него не беше запалила на стартер нито веднъж, добре, че пали лесно на бутане...

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              и на мен ми е умирал отведнъж БГ акумулатор през лятото, без никакви симптоми, просто една сутрин не пожела да завърти..... е, до там бях с нашенското производство, вече сигурно 25г. от тогава

          • #71
            Днес си взех нов акумулатор за Паджерото - ZXZ. Ще видим колко ще изкара, поне на пари го докара добре. Ако беше с десен + щеше да е хептен на добри пари. Ама японска му работа. Всичко е наопъки в това МПС.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Монбат. Официално май се водят Словенски, а те си ги поръчват тук.

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Да не си помисли някой че го казвам като критика - дотук 2 на по 2-3 години и не са дали неправилни признаци. Статистиката е слаба ама аз по принцип не ходя в Еврото ако не е зор и почивен ден.

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              На 124-ката карах с такъв 3-4 години и така я продадох, нямаше проблеми. Приятел ката 4-5 години на ЦРВ и също го продаде. Друг кара все още 5 годишен такъв. В случая при мен водещо беше ляв + и най-добра цена. Имайки предвид първото, избора беше никакъв.

          • #72
            Нарочно вече трети ден не ползвам колата да видя ще прави ли старите номера. Днес на обяд припалих за проба със закачен волтмер. Завъртя шестте цилиндъра с пад до 11,89 волта от 12,73 и беше пъргавец! За момента няма помен от мъртва клетка. Асан може и да хапне баница, пък ако не - дръвцето! Застуди ли и ще покаже на 100%.

            Коментар


            • #73
              В акумулатор Banner 190 Ач се появи вътрешно отделяне на клемата от шината под нея. Поработил е така като е имало лош контакт известно време, докато в един неудобен момент искренето при зареждане от алтернатора запалва водорода в клетката. По-късно, след около една десета от милисекундата взривната вълна минава през стените на клетките и целия акумулатор гръмна много звучно и вътре в машината стана дъжд от киселина.
              Клемите май се отливат върху споменатата шина и спазването на чистота на средата и материалите, температура и старанието са нужни за да се залепи течното за студеното олово. Не беше се залепило. Другата клема имаше подобен проблем. Изхвърлиха се двата акумулатора и се сложиха нови...Banner, че на село имали само тази нескъпа марка. Ниско качество в завода, очевидно, и непредсказуем продукт.

              Коментар


              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Нови акумулатори, на два месеца примерно. Важно да се уточни.

            • #74
              Моето Банерче за сега оживя и се държи перфектно но така или иначе от тази марка няма да повторя!

              Коментар


              • #75
                Потвърждавам за банер ,кофти са.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X