Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата марка акумулатори в момента?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Старият Гигават 74 се предаде след 7,5 години-необслужваем беше.Сега купих Варта Силвър с 3 години гаранция...

    Коментар


    • #47
      Има едни японски - YUASA. Признавам, не ги бях чувал(или не съм обръщал внимание), а се оказа фирма на над 100 години, и в момента втора в света по производство на акумулатори. Отделно, че и избор на много автопроизводители за първоначално вграждане от завода, и то не само от Японски марки. Препоръчаха ми я за много добра, но отзиви мога да дам след години. Ако някой друг може да каже нещо за марката, би било добре.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Това са най-качествените батерии с които съм работил,сега в различните модели и предназначение дали са топ ,незнам...но са
        реномирана марка

        Цените им не са добри.Скъпи са.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Моят беше на цена малко под еквивалентните на Бош, Варта и Ексайд. Взех го, щото много го препоръчаха, а не заради разликата в парите. Сега гледам тука в един сайт, дават му 30 хиляди стартирания на мотора. Ако е вярно, то трябва да кара доста.

    • #48
      Как се търси мнение за добра батерия в момента базирано на собствен опит с години?

      Аз смених един на 9.5 години което показва,че преди 10 години са ги правили добре,сега какво правят друга бира
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Екстраполираме...

    • #49
      Много траят при Вас акумулаторите.
      На старата тойота корола на жена ми оригиналния японски изкара 2 години и умря. Колата се кара всеки ден и през лятото на 2 пъти след като е карана сутринта вечерта отказа да запали.
      Смених го с турски върло менте. След 3 години беше с корозирали клеми, но работеше. Продавача не вярваше, защото другите, които продал не изкарали и 2 год. гаранция. Когато дойде зимата печката започна да не тръгва заради ниско напрежение колата палеше безпроблемно. Затова и го смених с някакъв по хубав, който изкара 3,5 години. Смених го и след 2 години експлоатация обявих колата за продажба и докато се продаваше, отново акумулатора дойде ред да бъде сменен...
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Имала е проблеми с токовете колата. Много често умират тези акумулатори като за кола която се кара всеки ден.
        Освен ако не се кара сутрин за две минути и вечер още толкова де...

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Коле, нямаше никакви проблеми, караше се почти всеки ден и само като я оставихме за продан, тогава се е застояла и затова последния акумулатор е умрял. Свързвал съм амперметър последователно на акумулатора и съм мерил ток, не е имала утечки.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        То си има тънкости при меренето на утечки.
        Например алармата започва да дърпа някакъв ток след 10 минути или радиото отначало дърпа, после спира, такива неща. Читавите жичкаджии или които продават акумулатори трябва да знаят как се мери, кога, по колко време и т.н.

    • #50
      Оригиналния Ромбат на дачията се сдуха на две години и един месец. Оказа се че цялата серия е дефектна и го смениха, въпреки че беше изтекла гаранцията.
      "Новия" е рено hi-life. Вече мина 6 години и няма грижи. Никога не е дозареждан, но доколкото знам хич не са евтини.
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • #51
        Купих си март 2017 г. Хонда джаз 2006 г. на 39 000 и много км, от Урбино Италия и не беше с оригиналния акуумулатор. Карам я всеки ден по 7 км. сутрин и още толкова вечер. Реанимирах акумулатора с който я взех, но още същото лято се спомина. Купих нов уж добър,/японски стандарт/, но поне веднъж месечно го дозареждам и се надявам да изкара и тази зима. Зареждачката го зарежда до 14,4 волта и изключва. След месец ползване като започне да умалява след като се прибера вечерта замервам напрежение и е около 12,5-12,6 в. Дозареждам една нощ и зимата не изкарва и един месец.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Аз карам стар дизел помпа-дюза, основно на 3,5 километра посоката, общо 7км на ден. Не дозареждам нищо, но чат-пат я карам и на малко по-дълго. Това последното не е редовно, а когато както се случи, понякога и над месец не ми се налага. Предишната кола(със същия мотор) изкара над две години с акумулатора, с който дойде, сегашната до тук година и 3 месеца е без проблем с акумулатора, с който си дойде... Надявам се да изкара тая зима.
          Някога карах още по-стар дизел, на същите километри, с 6-годишен акумулатор Искра 77Ah, и за няколко месеца на два пъти се предаде, но и двата пъти запалих на скорост, и го оставях да се позареди с работещ мотор. Впоследствие изкара още близо две години при сестра ми, с каране на още по-късо, но го дозареждаха чат-пат.
          Бензиново старо Поло 1,1 моноинжекция, 3 години основно на същите 2х3,5км на ден, с незнаен акумулатор.

      • #52
        Стария собственик на комбито най-много на 3 години сменя батерия,повечето пъти на 2.

        Аз сложих малко по-голяма / че нямаше място за оше по-голяма / АГМ батерия и вече веднъж я свалих до положение да не може да развьрти мотора, оставих и включена едната камера за седмица и я намерих на 8 волта,набих и соларния панел за 4 часа,запали си и не съм я до зареждал,оставил съм тая работа на алтернатора,ще видим дали ще изкара 5-6 години,това 2-3 годинки нищо не е,не знам защо ма мноооооого малко ми се вижда,тук им дават по 100 месеца гаранция.
        Последно редактирано от BENZBOSS; 10-10-20, 05:32.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          100 месеца са 8 години и кусур бе...

          Ама да де-то е гаранция, че завода ти е произвел читава батерия.
          Не е казано, че трябва задължително да живее толкова, то си е според условията на експлоатация.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Така де ма толкова живеят

          На Билщайна му дават доживотна гаранция,направо ми идва да пробвам дали ще ми сменят задните амортисьори на женския Мерцедес след14 години каране.

          Могат да ги правят,просто или бутат трето качество за БГто или си имат завод за куци батерии

      • #53
        Аз май съм за смяна на акумулатор вече, понеже оптимата на 4 години почти, започна да окислява плюса. Въпреки че 4 години за акумулатор не са много (някои се ме карали по 7- съм много доволен при положение, че е разреждан около 3 пъти до 5 волта, буквално връщан от отвъдното, опъвал е безброй лебедки и джипа се кара около 3-4 дни в месеца. В момента си има ток пали си джипа без проблем ама не знам как ще е като стане студено зимата. По принцип бях решил направо да си купувам нова оптима, но се оказа, че в гладиатор нямат налични 75а и не се знае кога ще имат. По други търговци има, но ме предупредиха, че е много вероятно да са доста стари.
        Чудя се какъв да е новия акумулатор без значение цената стига да е лесно достъпен в България. Гледах варта някаква професионална серия полу-тягови ама не съм ги срещал точно тях. Като цяло от варта съм много доволен. От други марки почти нямам впечтления освен, че банер са тотален боклук.

        Коментар


        • Ясен
          Ясен коментира
          Редактиране на коментар
          Ама, Кольо, то на обикновения акумулатор това му е работата. Ако и 20 минути изкарва на аварийки преди това - берекет.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Аз имам един Банер от 2016г. на пикапа, който се пали по 1-2 пъти в месеца, още държи

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Хондата ми след 15-тина минути на аварайни едвам запали, но акумулатора е най-малкия, който съм виждал монтиран на автомобил.

      • #54
        Обикновените стартови Банер стават, тука има един оцелял 7-8г и поне 20 изтощавания до 0 и си работи.

        От високите модели на Банер (тягови и агм) попаднах на 2-3 дръвца въпреки че не са видяли чак много зор. Затова съм им турил санкции.

        Ако се търси нещо равностойно на Оптима от едно време - добри впечатления от FIAMM Neptune ASB.

        Не е с кръгли клетки ама пак си е прилично АГМ и на мястото на Оптима 75 ще влезе без проблеми по-голям (ама ти си измери, че стават грешки). И пак може да се монтира обърнато на където си искаш.

        Иначе Монбат Мегалит (пак полутягово АГМ) засега се държи добре. Има висок вариант 100Ач който сгодно влиза на мястото на 75-80 (ама ако имаш място във височина). От тия по 100 имам 5 купени в последните 5г и само един умря ама там аз съм си виновен (и пак не умря лесно). Другите работят и даже и най-старите са с над 90% капацитет.

        Коментар


        • #55
          От ранга на Optima, но с качество и до днес - Odyssey на EnerSys. Дават след 500 цикъла изтощаване до 20% да има 80% от оригиналния си капацитет. Хората по света са доста доволни. В Европа не са особено популярни, но ги има. Аз взех през https://www.tyna.co.uk Там има и Оптима на добри пари, но на база чиста интернет теория - лежат на стари (10 годишни) лаври и днес не струват.

          Коментар


          • #56
            Е нали в България се тьрсеше,стартова при това или не съм прочел правилно?

            иначе над Троян е ЛайфЛайн,сертифицирана за самолети
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Като ама почти - като ги сертифицират да ги монтираш обърнати в самолет на жега,студ и вибрации ще им повярвам.Не казвам,че е лоша батерия,аз ако обърна комбито на таван ще ми е точно до това дали ми е сертифицирана батерията та да ми работят фаровете с колелета нагоре,просто едните го могат и са минали тестовете за разлика от много други........ма си плащаш за това ако има смисъл.

              З мен смисъл няма,но пък изпадат батерии на никакви пари та за това съм минал на морския модел на тия което не е нормално,трябва да се реже главен кабел и да му се сменят снадките за морска клема,а не всеки е навит да го метне с големите клещи като мен и да набие 700 долара в батерия.

              Тука си го подаваме нежно,200-300 лева или там някъде и да извади 3-4-5 годинки без тормоз или по е аз това разбрах..........иначе Ясен ще затвори и тая тема ако се развихрим

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Авиацията имат други проблеми и освен това там отдавна минаха на литий. Щото тая работа не е като оная работа и едни килограми и въобще.

              Иначе всяко АГМ ще ти светне фаровете на обърната кола. И въобще ще си работи обърнато.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Тук май говорим кое им е минало тестовете и защо струва едни грешни пари.На нормална кола батерията ми беше на студенко в багажника,на уж много добра е под предния капак у фурната,няма и кутия даже,21 век,мислители,налага се да се борим с такива монтирайки батерии които държат на жега

              А иначе аз на всяко АГМ не се връзвам,вързал съм си едно и го чакам да клекне,после ще е друго освен ако не паднат цените на литполимер.......ма до тогава има време

          • #57
            И при мен ще трябва нов акумулатор за Паджерото. Днес в един магазин избора беше 211 лв. за словенски с връщане на стария . Гледам из нета, ми то все около 200-240 се въртят нещата, избор никакъв. Мернах Бош за тия пари. Май на там отиват нещата.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Колко амперчаса е това?
              Преди две седмици и нещо, взех 95Ah, японски стандарт, горе писах марката, пак японска - YUASA. За 260лв с връщане на стария. Толкова ми ги похвалиха, че сега съм си поръчал от тази марка и за колата в Германия(настоящият май е тръгнАл, макар че още пали).

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Като си взех камиончето от новия внос-беше с Яуса(или както там се чете.
              Може да си е бил умрал и да е сложен само за украса, но не изкара и месец след като дойде при мен. Силно бях разочарован.
              А и от тогава не съм срещал тук тази марка. Може да нямат нашия пазар за таргет де...

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              На този размер излизат 80-90 Аh. Моя стария дойде с джипа от Италия преди 5 години, някаква измислена марка за мен, нещо от сорта на European. Нищо друго не пише по него. Изкара 5 години при мен и не знам колко преди това. Но и джипа се кара събота и неделя и малко километри. По размер на кутията нещо избора е куц.

          • #58
            Б ош и Варта са просто данък марка. Много хора ги купуват заради името, а не е като да няма и издънки и от тези марки.
            Писах някъде по-горе из темата-аз съм много доволен от Cartechnic. Купувам ги от Интеркарс, не съм виждал друг да ги продава.
            Обаче са си доста държеливи, единия дето го бях обявил за полумъртъв все още си върти доста време камиончето, а то напоследък взе да прави номера с паленето. Все пак е стар Форд...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Картехника по абсолютно нищо не отстъпва на бош.

          • #59
            По-назад в темата съм писал , предоволен съм от украинските Westa , стария изкара близо 9 години без абсолютно никаква подръжка , а беше от обслужваемите .
            https://www.onlinemashini.bg/akumula...20-en-r-/36180
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #60
              Малко извън темата.Колко олово може да се изкара от един съвременен акумулатор?Трябват ми десетина килограма.
              Дизелов Jeep, не е Jeep.

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Тея дни ще ти премеря,но ми се върти нещо около 1.5-2 кг.Като деца редовно топяхме олово от акумулатори.

              • Krelion
                Krelion коментира
                Редактиране на коментар
                ...Като деца редовно топяхме олово от акумулатори. ...
                И в едно като Итонг от строежите си отливахме разни неща...

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X