Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата марка акумулатори в момента?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Коя е най-добрата марка акумулатори в момента?

    Здравейте, и добре да ти служи, един ден акумулаторът умира. Та на дневен ред идва въпросът за подмяната му с нов и тогава е неизбежно се замисляме за най-добрата марка. В момента ползвам Мутлу, Ексайд, Бош и Кригер. Написал съм ги в низходящ ред по отношение на качеството. За съжаление от опит знам, че пазарът се променя в рамките на 3-4г. Та в тази връзка ще се радвам да споделите мнението си за най-добрата марка в бюджет до 200лв. 60-75 ампер/часа.

  • #2
    Аз предлагам BAREN
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм ги чувал? От колко години ползваш марката?

    • aaabbcc323
      aaabbcc323 коментира
      Редактиране на коментар
      Най-вероятно се има предвид - Banner.

    • tjtjtjtj
      tjtjtjtj коментира
      Редактиране на коментар
      В такъв случай трябва да кажа, че преди три дена моя Банер- моя скъп Банер издъхна с диагноза -мъртва клетка. Навърши точно една гаранция и един месец. Е аз за две години платих 190 лева! Повече никой не би ме убедил втори път да си закупя Банер! И австрийците изобщо не са толкова добри, колкото ги приказват, все пак в австрийска компания работя....

  • #3
    Да напиша нещо от личен опит.
    Преди година и половина, когато си търсех нов акумулатор за Терано-то (2.7 дизел), случайно попаднах на добра ценова оферта за подходящ като характеристики от търговската марка Ennexy (такъв производител няма, продавачите твърдят, че са с произход Полша). От момента на купуването, го ползвам безпроблемно.
    Миналата есен купих един от същата търговска марка във вариант Gold и за Пежо-то (1.8 бензин), с 3 години гаранция.
    Общо взето - акумулатори в ниския ценови клас, които ако изкарат безпроблемно цялата си гаранция, ще е добре откъм паричен разход (да речем около 45 лв. годишно за леката кола и около 65 лв. годишно за джипа).
    Няма да публикувам препратка към онлайн магазин, защото ще противоречи на правилата, затова ще бъде такава към каталога: https://ennexy.bg/batteries/wp-conte...NNEXY_2019.pdf
    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Дообре!...

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Спарки, ти сега на Владко ли си седнал акъл да даваш???

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Май не ми вярвате, че не ми работи генератора?)

  • #4
    Аз съм много доволен от Car technic.Марка на Inter cars.
    Обаче са си по-скъпички, та напоследък вземам за техника Монбат. Изкарват по 2-3 години с добри параметри, а после-колкото-все е печалба. Цената е долу горе 60-70% от тази на по-марковите, а изкарват съвсем малко по-малко. То си зависи и от начина на експлоатация де.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • ikirov
      ikirov коментира
      Редактиране на коментар
      Монбат и гаранцията си не изкарват. По сервизното им обслужване мрънкят, че бил разреден електролита, пък то на чисто нов е разреден до степен да не го лови ареометъра. Инфото ми е от преди 8 години, сега може да са си взели бележка. Учуден съм, че и 2 години са изкарали.
      В момента съм с една Искра и учудващо добре се държи, май 4 години минаха.
      Най-добър акумулатор и най-добра цена са на различни рафтове в магазина.

  • #5
    Поради естеството на ползване лятото се ползват често с голям брой палене на двигателя над 20 пъти на ден и къси разстояния. Зимата стоят с месеци на студено без да се ползват. Въобще адът на акумулаторите...

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Напълно съм съгласен с теб, но за съжаление понякога позволявам на мързелът да надделее...Иначе при покупка на нов и аз си обещавам да ги правя тези гимнастики
      Последно редактирано от Владо М; 11-05-20, 23:35.

    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Автомобила с който ходя на работа /7 км в едната посока/ хонда джаз е с акумулатор в гаранция и вече изкара втора зима. Автомобила нощува в топъл гараж, но като стои цял ден в града на студено. През зимните месеци не успява да зареди достатъчно и поне един път месечно го включвам на автоматично лидълско зарядно. С предния акумулатор, който беше скапан от стоене беше същото положение.
      Джипа, който не го карам поне 1 път месечно пренощува на зарядно.
      Самурая на сина ми с нов акумулатор купен тази есен го свалих, след като счупи ресьор го свалихме и дозаредих. Сега тази неделя го мернах-12,3 волта и пак го закачих на зарядното.
      Така, че оловните акумулатори си искат постоянна грижа.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Май ще трябва да си купя и аз един мултицет, макар че имам една лидълска джаджа, която дава индикации за генератор и акумулатор, но само с диоди - няма стойности.

  • #6
    От 2015 насам съм с гризли, около 5г. никакви грижи досега, 75 Ач. генератор на кораба майка - 120А 14В, зарежда два такива в паралел. Шайбата е инерционна, и подоборява зареждането.


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:grizzly_acumulator.png Прегледи:0 Размер:133.5 КБ ID:6601824
    Прикачени файлове
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

    Коментар


    • #7
      Car technic са в среден ценови диапазон...

      Коментар


      • #8
        WESTA ISIC. Вече една година служи честно. Червената серия. Жълтата е по-скъпа. Твърди се, че много съвременни коли напускат заводите с тези батерии.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Уфффффффффффф...

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Хайде изчезват коментарите... Ще Пиша пак... Имам предвид, че марката не ми говори нищо-няма отзиви сериозни на бг пазара. В плюс са евтиния украински труд и близостта на пазара. Нещо, което може да кажем и турските марки.

      • #9
        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        Аз предлагам BAREN
        Вероятно имаш предвид Baner и да,наистина са добри.

        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


      • #10
        В момента съм с Forse. Предния беше от същите , изкара 8 години.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Май и те са продукт на украинците от Веста?

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Да, украински са. 60 Аh по спомен го взех за 100 лв и върнах стария.

      • #11
        YUASA черната серия.
        На таксито е вече повече от 4 години, BANER не можа да изкара 4 години, на буса също е YUASA, но е от една година.
        Между другото съм си купил "умно" зарядно OPTIMATE 5 и през седмицата го закачам на буса, събота и неделя на таксито.
        Преди да си купя зарядното откачах акумулатора на която кола не се кара, буса или таксито.
        Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          При тези цени Yuasa-та трябва да изкарва 8-10г., за да е конкурентна в клас цена-качество.

        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Yuasa са много сериозна марка производител.Банер не съм доволен,купувал съм два 100 амперчаса,грижил съм се за тях да стоят на подзаряд и пак умряха за малко над 2 години.
          Карам с турско Мутлу,на 3 коли,палят,няма дерт,но един от трите мисля е проблемен ,връщах го два пъти,нищо му нямало.Проблема е че в студ,бавно върти стартера.Капацитет има,но явно стартовия ток пада....не ме е оставял,но дразни.

          От акумулатора е проблем ,със сигурност.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Между другото и аз на Мутлу-то забелязвам, че зимата като че ли малко мудно пали...

      • #12
        Solite

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Интересна марка.

      • #13
        голяма драма за нещо, което струва колкото един резервоар бензин............. завчера купувах акумулатор за Тусона, понеже е азиатски стандарт, изборът беше между Бош и ГигаВат - и двата произведени в Чехия, около 70 Ач, избрах Бош-а, който от 240 и няколко лева, ми го дадоха за 150. Старият, който замених, пак беше БОШ, произведен 2012г.

        2016-та купих на пикапа Банер, който се държи чудесно като се има предвид, че пикапа повече стои или се кара на къси разстояния, но аутобатери вече не ги продават, били развалили качеството според тях - иначе отидох с нагласата за Банер


        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Азиятският ми Бош се срина на втората зима. Сега някак си се закрепи, но тъй както върви третата зима ще му последна. Вярно кара в почти такси режим, но 150 лв. са му ужасно много за това качество.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          моят пък кара вече 5-та или 6-та година на Субаруто, купен е от същия магазин

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Вчера разчиствах жабката на субаруто и намерих гаранцията, м.12. 2013 е купуван Бош-а на субаруто и още си е в кондиция, даже като се има предвид че 2 години колата се караше само на дълго по 3-4 пъти в годината, а през другото време стоеше пред блока и само я припалвах зимата веднъж седмично да поработи по 10 минутки на място

      • #14
        Нямам достатъчно дълготрайни наблюдения тъй като рядко кола се задържа повече от 3-4 години в мен и за този период нямам случай да съм купувал повече от 1 път акумулатор за дадена кола. Една Asia в маздата на брат ми ме изненана, поне 3 години при него и ако се съди по написаното на нея - над 7 години общо. Синя Varta с която купих Самурая - впечатлен съм, 1-2 пъти пада напълно, 2 зими се припалва на 2 седмици за 10 мин. и се държи като нов. Последно купувах Ennexy за Самурая тъй като Вартата идва малка за лебедката и някакъв нечуван от мен Black Storm за Нисана.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #15
          "Явно има и Baren"

          Точно BAREN имам предвид. Малко по-назад във времето имах Мазда и Нисан. И на двата бях сложил такива. След 7 години се разделих с тях, като акумулаторите не показваха никакъв проблем.
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X