Колега Дражев, какво не ти хареса в 2.8 дизеловия мотор, ясни са проблемите със семеринга на помпата, другото не е ли безпроблемно ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 2 бензин тунинг
Свий
X
-
-
Мощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеМощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.Последно редактирано от sonda; 08-02-20, 12:46.0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнениеКолега Дражев, какво не ти хареса в 2.8 дизеловия мотор, ясни са проблемите със семеринга на помпата, другото не е ли безпроблемно ?
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеАз като притежател и ползвател на 2.8 да се изкажа. Освен споменатата мощност, която на мен лично за моите цели ми стига де, има жестоки вибрации на тоя мотор. Що брата инженер японец е направил 2.8 4 цилиндъра той си знае. При мен втори път се разхлабва пасажерската седалка от вибрациите, съм не съм се убил да го карам. Съпоставка с Патрул 2.8 93-то лето дизел редови шестак, който също е умрял кон, миииииииииииии Нисана да ти е кеф да го слушаш. Работи мазничко и почти няма вибрации. Но аз по принцип и не харесвам дизелите. Нищо, че в момента и двете ми коли са такива.0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
Дамм..,Това явление е доста дразнещо, сещам се и за един колега от Враца, съфорумец, който беше взел едно видинско късо 2.8. Няма и месец и го продаде точно по тази причина, викаше, че се е побъркал от вибриране по сфетофари на празен ход, по време на движение би трябвало да не са толкова осезаеми вибрациите, или ? Тойотовските дизели са чудо в това отношение, мъркат мазно..Много десетки хиляди карах 2L-T 2.4 на Тойота, няма вибрация, няма гявол...
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеЗдрасти Динка, избора ти не е лош, трябва да имаш предвид някои неща, които съм разбрал лично(притежавал съм всички модификации на П2):
1. Много гният, внимателно оглеждай цялото шаси, особено където е набит номера на рамата, на повечето не се чете, също така между предните бомбета и купето, там се образуват дупки достъчно големи да мине котка.
2. Задължително бензин! Най-добрия вариант 3.5 V6, като компромис 3.0 V6, като там вариантите са 150к.с. и по-добрия 177к.с., но за съжаление много рядък. Между другото в момента във Враца има един дълъг 3.0 177к.с., който го гледах 2-3 месеца, но в крайна сметка се отказах и си взех едно П3, за разнообразие, че 2-ките са ми до болка познати, а 3-ките всички ги плюят, затова реших лично да проверя за какво става въпрос. Този, за който ти говоря, който е във Враца е внесен от USA вероятно, може и да не е изгнил , като забележка видях, че няма блокаж на задния мост, но за твоите цели, които го искаш не е фатално, даже по-добре, че няма да се изкушаваш да правиш глупости, че те водят само до щети след това!
3. За целта, за коята го искаш оригиналното окачване е достъчно добро, няма никакъв смисъл да го сменяш с друго, разликат е пренебрижимо малка, разбрах го срещу 2 бона!
4. 31х10.5х15 е твоята гума, може да сложиш и 33-ка, но почва да му тежи, освен ако не е 3.5 V6.
5. Сложи му една лебедка, вече има достъчно добри за 600 кинта и по възможност смени въжето със синтетично и алуминиев фланец, това ще намали килограмите, ще я прибере навътре и няма да се налага да редиш въжето при използване.
6. Смяната на предната броня е само за фасон и нищо друго, ако те кефи сложи силова, но и оригиналната си е ок.
7. Задната има повече смисъл да се смени или направо да се махне и да се сложи просто една тръба, защото много стърчи и задира, но да не забряваме за какво ще го ползваш, тези ефекти за които ти говоря се получават при тежък off road.
8. Може един шнорхел да му сложил, върши работа, макар че ако го удавиш повечко това ще доведе до други последици.
С две думи за твоите цели, оригинално окачване, лебедка, шнорхел, гуми ALL TERRAIN 31-32" и преработка задна броня и си ти.
Ако имаш някакви въпроси насреща съм.
здравей и много благодаря за точния и конкретен отговор. Въпроси ще има със сигурност и ще се обадя. Благодаря
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеМощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.
Коментар
-
Това е мотора, гледай за гнилочи, където ти казах, а не само там навсякъде. Вдигате го на подемник и гледате бавно и внимателно сантиметър по сантиметър! По-добре да има някакъв технически проблем, отколкото ръжда, че вече са кът майсторите, които кърпят качествено. Гледай да има блокаж на задния мост, много е удобно в на пръв поглед елементарни ситуации. Успех с покупката и май предвид, че е малко капризен за газафициране, ако ще му слагаш газ.
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеТова е мотора, гледай за гнилочи, където ти казах, а не само там навсякъде. Вдигате го на подемник и гледате бавно и внимателно сантиметър по сантиметър! По-добре да има някакъв технически проблем, отколкото ръжда, че вече са кът майсторите, които кърпят качествено. Гледай да има блокаж на задния мост, много е удобно в на пръв поглед елементарни ситуации. Успех с покупката и май предвид, че е малко капризен за газафициране, ако ще му слагаш газ.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеНай-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е!
Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
Nissan Terano 2.4i дълго с газ
0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеМоето, което го имах, го газифицирах аз, става като цяло, но винаги има едно малко дразнещо прекъсване. Виж в подфорум MITSUBISHI има една стара тема за моето, там сме разисквали всички проблеми по този въпрос.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар