Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 бензин тунинг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Колега Дражев, какво не ти хареса в 2.8 дизеловия мотор, ясни са проблемите със семеринга на помпата, другото не е ли безпроблемно ?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #32
      Мощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
        Мощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.
        Ясно...Онзи врачанския от щатите се оказва, че е бил внос в Австрия преди 6-7 години, оттук и по думите на продавача " боята е напъпила и номера на шасито се чете трудно"...Освен това се оказва 150 коня и няма блокаж, та не вярвам да върви повече от 2.8 дизел ръчка може би. А принципно има ли вариант при бензина да се постави бутилка отдолу, а не в купето ?
        Последно редактирано от sonda; 08-02-20, 12:46.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Колега Дражев, какво не ти хареса в 2.8 дизеловия мотор, ясни са проблемите със семеринга на помпата, другото не е ли безпроблемно ?
          Аз като притежател и ползвател на 2.8 да се изкажа. Освен споменатата мощност, която на мен лично за моите цели ми стига де, има жестоки вибрации на тоя мотор. Що брата инженер японец е направил 2.8 4 цилиндъра той си знае. При мен втори път се разхлабва пасажерската седалка от вибрациите, съм не съм се убил да го карам. Съпоставка с Патрул 2.8 93-то лето дизел редови шестак, който също е умрял кон, миииииииииииии Нисана да ти е кеф да го слушаш. Работи мазничко и почти няма вибрации. Но аз по принцип и не харесвам дизелите. Нищо, че в момента и двете ми коли са такива.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
            Аз като притежател и ползвател на 2.8 да се изкажа. Освен споменатата мощност, която на мен лично за моите цели ми стига де, има жестоки вибрации на тоя мотор. Що брата инженер японец е направил 2.8 4 цилиндъра той си знае. При мен втори път се разхлабва пасажерската седалка от вибрациите, съм не съм се убил да го карам. Съпоставка с Патрул 2.8 93-то лето дизел редови шестак, който също е умрял кон, миииииииииииии Нисана да ти е кеф да го слушаш. Работи мазничко и почти няма вибрации. Но аз по принцип и не харесвам дизелите. Нищо, че в момента и двете ми коли са такива.
            Дамм..,Това явление е доста дразнещо, сещам се и за един колега от Враца, съфорумец, който беше взел едно видинско късо 2.8. Няма и месец и го продаде точно по тази причина, викаше, че се е побъркал от вибриране по сфетофари на празен ход, по време на движение би трябвало да не са толкова осезаеми вибрациите, или ? Тойотовските дизели са чудо в това отношение, мъркат мазно..Много десетки хиляди карах 2L-T 2.4 на Тойота, няма вибрация, няма гявол...
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение

              Дамм..,Това явление е доста дразнещо, сещам се и за един колега от Враца, съфорумец, който беше взел едно видинско късо 2.8. Няма и месец и го продаде точно по тази причина, викаше, че се е побъркал от вибриране по сфетофари на празен ход, по време на движение би трябвало да не са толкова осезаеми вибрациите, или ? Тойотовските дизели са чудо в това отношение, мъркат мазно..Много десетки хиляди карах 2L-T 2.4 на Тойота, няма вибрация, няма гявол...
              В движение не е толкова зле, но по светофарите е трагедия, особено сега зимата. Чак като загрее на работна температура се пооправя малко. А за тракането на помпата студен няма да казвам. Страх ме е да дам газ, да не излезе нещо да види кой кара. Аз въпреки упоритата ми борба не успях да го накарам да пуши в нормални за мен граници и така ще мре. За ежедневна кола е страхотно наказание, ако е само градско бива, ама има ли и извънградско...Но на някои им харесва, познат си взе 2.5 и не слиза от него, пътува и доста из страната, аз му казах, че е мазохист. Иначе в гората, дърпане на ремарке, платформа е идеален. Вентилацията на купето е малко куца, да не кажа много.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                Здрасти Динка, избора ти не е лош, трябва да имаш предвид някои неща, които съм разбрал лично(притежавал съм всички модификации на П2):
                1. Много гният, внимателно оглеждай цялото шаси, особено където е набит номера на рамата, на повечето не се чете, също така между предните бомбета и купето, там се образуват дупки достъчно големи да мине котка.
                2. Задължително бензин! Най-добрия вариант 3.5 V6, като компромис 3.0 V6, като там вариантите са 150к.с. и по-добрия 177к.с., но за съжаление много рядък. Между другото в момента във Враца има един дълъг 3.0 177к.с., който го гледах 2-3 месеца, но в крайна сметка се отказах и си взех едно П3, за разнообразие, че 2-ките са ми до болка познати, а 3-ките всички ги плюят, затова реших лично да проверя за какво става въпрос. Този, за който ти говоря, който е във Враца е внесен от USA вероятно, може и да не е изгнил , като забележка видях, че няма блокаж на задния мост, но за твоите цели, които го искаш не е фатално, даже по-добре, че няма да се изкушаваш да правиш глупости, че те водят само до щети след това!
                3. За целта, за коята го искаш оригиналното окачване е достъчно добро, няма никакъв смисъл да го сменяш с друго, разликат е пренебрижимо малка, разбрах го срещу 2 бона!
                4. 31х10.5х15 е твоята гума, може да сложиш и 33-ка, но почва да му тежи, освен ако не е 3.5 V6.
                5. Сложи му една лебедка, вече има достъчно добри за 600 кинта и по възможност смени въжето със синтетично и алуминиев фланец, това ще намали килограмите, ще я прибере навътре и няма да се налага да редиш въжето при използване.
                6. Смяната на предната броня е само за фасон и нищо друго, ако те кефи сложи силова, но и оригиналната си е ок.
                7. Задната има повече смисъл да се смени или направо да се махне и да се сложи просто една тръба, защото много стърчи и задира, но да не забряваме за какво ще го ползваш, тези ефекти за които ти говоря се получават при тежък off road.
                8. Може един шнорхел да му сложил, върши работа, макар че ако го удавиш повечко това ще доведе до други последици.

                С две думи за твоите цели, оригинално окачване, лебедка, шнорхел, гуми ALL TERRAIN 31-32" и преработка задна броня и си ти.
                Ако имаш някакви въпроси насреща съм.
                MDRAZHEV
                здравей и много благодаря за точния и конкретен отговор. Въпроси ще има със сигурност и ще се обадя. Благодаря

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                  Мощността - слабичък и харчещ. Случвало ми се е на тежък офф роуд на бавни с включен блокаж на задния мост да ми изгасне в баира и то не веднъж. Аз се качих от 2.8 на 3.5 бензин и разликата беше фрапантна! 3.5-цата мога да я изправя на задни гуми. За неговите цели и 2.8-цата ще му свърши работа, но по-добрия вариант си остават бензиновите, най-вече 3.5-цата, защото между нея и другите бензинови разликата пак е голяма. Ако не го е купил още джипа, по-добре да си търси най-добрия вариант. Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е! Като го караш чувството е, че си закачил два Икаруса отзад.
                  Даже вече съм харесал едно 3.5 и го покарах...доста върви. Дзвер е и возията не е никак лоша.

                  Коментар


                  • #39
                    Това е мотора, гледай за гнилочи, където ти казах, а не само там навсякъде. Вдигате го на подемник и гледате бавно и внимателно сантиметър по сантиметър! По-добре да има някакъв технически проблем, отколкото ръжда, че вече са кът майсторите, които кърпят качествено. Гледай да има блокаж на задния мост, много е удобно в на пръв поглед елементарни ситуации. Успех с покупката и май предвид, че е малко капризен за газафициране, ако ще му слагаш газ.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                      Това е мотора, гледай за гнилочи, където ти казах, а не само там навсякъде. Вдигате го на подемник и гледате бавно и внимателно сантиметър по сантиметър! По-добре да има някакъв технически проблем, отколкото ръжда, че вече са кът майсторите, които кърпят качествено. Гледай да има блокаж на задния мост, много е удобно в на пръв поглед елементарни ситуации. Успех с покупката и май предвид, че е малко капризен за газафициране, ако ще му слагаш газ.
                      И много да се внимава ако е "обработвано против ръжда". Един спрей шагре за 5 лв прави чудеса - скрива всякакви дълбоки ръжди ... до първата зима!
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #41
                        Благодаря, ще гледам внимателно. Относно газта, вече е газифициран и уж нямало проблеми.

                        Коментар


                        • #42
                          Моето, което го имах, го газифицирах аз, става като цяло, но винаги има едно малко дразнещо прекъсване. Виж в подфорум MITSUBISHI има една стара тема за моето, там сме разисквали всички проблеми по този въпрос.

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                            Най-важното е в никакъв случай да не е 2.5, че това какъв умрел кон е!
                            Аман от състезатели ...


                            Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                            Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                            Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                            0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                            Коментар


                            • MDRAZHEV
                              MDRAZHEV коментира
                              Редактиране на коментар
                              Абе требе си мощност. Мани ги тия двигатели, кажи как са гумите, прочетох, че си купил MAXXIS, никога не съм имал такива, мисля да експериментирам, но с АТ.

                          • #44
                            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                            Моето, което го имах, го газифицирах аз, става като цяло, но винаги има едно малко дразнещо прекъсване. Виж в подфорум MITSUBISHI има една стара тема за моето, там сме разисквали всички проблеми по този въпрос.
                            Добре, ще погледна, да видя за какво става въпрос

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X