Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква работа върши блокажа на междуосовия диференциал спрямо джипове които нямат?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Понакога тия умни системи са сташна работа. Вярно, че на лека кола беше, ама без нея нямаше да закъса човека. Та минаваме през една калчицаи умната система, за да не буксуват колелета взе да души мотора. И колицата си остана насред калчицата. После, крачолите навити до коленете, в калта, въже, за Нивата и така с умните системи.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
      Това ако нямаш блокаж на диференциала/диференциалите.
      За съжаление фабричните блокажи на мостовете са екзотика. Наличието на лопата и трактор са доста по-често срещано явление, както и някой дядо с уаз-ка. Така се произвеждат и истории за маса

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        За съжаление фабричните блокажи на мостовете са екзотика. Наличието на лопата и трактор са доста по-често срещано явление, както и някой дядо с уаз-ка. Така се произвеждат и истории за маса
        Екзотика, екзотика, колко да са екзотика? Мерцедес Г, Тойота 80 и 105, Патрул, Самурай, Паджеро и така нататък. И това без да включваме тези с ЛСД. А уазката си е без блокажи и съответно при окантарване нъц.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Точно същото щях да пиша и аз, но ме изпревари.

        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          ....и всичко що е "Гранд черок" куадра драйв

      • #19
        Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

        Екзотика, екзотика, колко да са екзотика? Мерцедес Г, Тойота 80 и 105, Патрул, Самурай, Паджеро и така нататък. И това без да включваме тези с ЛСД. А уазката си е без блокажи и съответно при окантарване нъц.
        Не го вкарвайте в заблуждение човека. Шансът, ако закъсаш, да дойде някой с натокан джип и да се зарови в калта за да те вади силно клони към нулата. По-добре да търка билетчета. УАЗ-ката има бавни и с агресивна гума е достоен противник на скъпите джипове, които обикновено са олроуд гуми. Хората каращи УАЗ са доста по-сърдечни обаче. Офроудът си сака сърце преди блокажите. Така че 1) лопата; 2) Зареден GSM с номер на тракторист и/или уазкаджия; 3) Вода и храна.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Съмнявам се, честно казано. Дори и да има такива мускетари, докато дойдат могат да те оглозгат чакалите.

        • stankos
          stankos коментира
          Редактиране на коментар
          Ти си се съмнявай, ама фактите друго казват ! Явно не си го чел достатъчно Форумът.

        • Пенчо
          Пенчо коментира
          Редактиране на коментар
          Вярно ли е, че УАЗкаджиите давали по туба гориво и кило ракия на извлечените от тях?
          Та да се стоплят и да има с какво да се приберат след боксуването и копането.

      • #20
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        Не го вкарвайте в заблуждение човека. Шансът, ако закъсаш, да дойде някой с натокан джип и да се зарови в калта за да те вади силно клони към нулата. .
        Сериозно?

        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • #21
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Не го вкарвайте в заблуждение човека. .
          Дали да не спреш да се изхвърляш с масали на едро?

          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

            Дали да не спреш да се изхвърляш с масали на едро?
            Дайте си телефоните г-да мускетари, та човека да си ги запише и да спокоен. Може даже да си махне и блокажа, за какво му нали ви има телефоните. Много ми е интересно като пишете разни неща дали си вярвате.

            Коментар


            • #23
              Аз и от ЛСД то съм доволен!Като се окопам ,поразкопам и точно почвам да правя селекция на кой томно да звънна ,последна проба и айде като тапа !Гледал съм.и отстрани ,как върти и четирите гуми в сняга на бавни ,полегнала по корем!Блокагите и лсд са си благинка ,но често без лопата или подложки не става!Имам си един сноп гредички в багажника и не излизат от там никога!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Умна приказка.

            • #24
              Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Дайте си телефоните г-да мускетари, та човека да си ги запише и да спокоен. Може даже да си махне и блокажа, за какво му нали ви има телефоните. Много ми е интересно като пишете разни неща дали си вярвате.
              Има си тема с телефоните ни. Всеки е свободен да си ги запише някъде, и да ги ползва когато му се наложи.
              Разбира се-това, че сме си дали телефоните там не ни задължава автоматично да се отзоваваме когато някой ни се обади. Има си хора на които няма да ида да помогна ако ще и пари с камион да ми дадат. Е, ще ида де, ако е много сериозно и се отнася за човешки живот.
              А иначе съм ходил да вадя закъсали джипове и коли на напълно непознати, посред нощ, с поемнане на не малък риск за мен самия. Това няколко пъти. И това само аз. А колко хора има дето не са се хвалили, отделно дето са помагали на приятели...

              А си има и правило-сам джип в гората не влиза. Освен ако не е да свърши някоя работа, но тогава с всички средства се избягват големи локви, ровове, стръмни баири-нещата към които се стремим като идем да се гевезим. Но тогава сме група, и винаги има кой да ни иазвади.

              Изобщо-и с тази част от офроуда не си запознат, също като и със спирачките на УАЗките, но спориш, и дразниш. И то много. Спри се.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Ако прочетете по внимателно последното изречение на Кольо и се замислите няма да сбъркате. Отделно има много неща, които човек може да научи с желание и търпение . Пътят вече е изминат от други преди нас............

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Разрови някъде из старите теми за джипа на колегата Кольо, виж го къде е ходил с него и се спри с професионалния офроуд.Сега като чета се чудя преди да имам ГСМ с какъв акъл съм влизал по черните пътища.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Няма как да се спра с професионалния офроуд, тъй като едва ли можеш да ми покриеш загубите. Така че се спрете с хейта да не спамим хубавата тема, че отвращаваме младите колеги.

            • #25
              Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Дайте си телефоните г-да мускетари, та човека да си ги запише и да спокоен. Може даже да си махне и блокажа, за какво му нали ви има телефоните. Много ми е интересно като пишете разни неща дали си вярвате.
              https://www.youtube.com/watch?v=dOA8...2p1dDx9Pxw4suA

              https://offnews.bg/ot-vas/spasitelia...ki-475902.html

              Това като за начало.
              Да не пишеш само ......
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Похвално начинание, но е офтопик. Темата е за блокажи, а не за благотворителност.

            • #26
              Четеш като дявола евангелието!
              Тази благотворителност кой я е закарал в непроходимите места?
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • #27
                Блокажите са благинка ,но си требват и други екстри!Иначе в горат и планината влизам често сам и си правя сметка,досега помощ ,да чукам на дърво ,не съм.търсил , а съм бил на косъм!Най -лошо е да няма обръщало по път с коловози и место за маневри ,опазил.ме оня!Та и да имаш блокажи ........
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #28
                  Проходимостта на един джип е комплекс от много неща.
                  Гуми, клиренс, блокажи, умения, лебедки, оборудване като джекове, лопати, колани и въжета, прежаленост на джипа, дупе дето да стиска, Умения за елементарни импровизации, мислене когато правиш нещо, знания защо така а не иначе...

                  А блокажите ги изяснихме още в първите постове, и сега просто развиваме темата в неочаквана посока.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #29
                    Добре, казвате ел муфата като прегрее изключва и се чака да изтине, така ли е ? Когато при боксуване в по-дълбок сняг да речем подминеш 30км/ч, какво се случва с муфата, как остава зацепен задния мост след, като се изключва над 30км?

                    Коментар


                    • #30
                      Не 30 а 40 км/ч и не се изключва на цяло а става автоматично, все едно си изключил LOC ако има разминаване в оборотите си работи. Така че няма изключване.
                      Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                      freelander 1,8 2001g.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X