Първоначално публикуван от go go go
Повечето Грандове противно на твърденията ти са именно с Дана 35 поради простата причина че са с перманентно 4Х4 и въртящия момент се разпределя на два моста (много по-икономически оправдано е да се сложи по-евтиния и слаб мост), Дана 44 се слага на някои от ларедата като екстра. Крайслер 8.25 е много рядък мост, не виждам защо го споменаваш изобщо с супер ясните определения ("един мост на Крайслер").... А относно здравината на Дана 35 може да питаш Goldy и още много хора. Има куриозни случаи да се кара Вранглер на включено 4Х4 на асфалт - задния диф се срязва дори и с двигателя 2.5, да не говорим за 4.0... После имаме Вранглер с предно



Така че помисли малко, обади се в Крайслер да попиташ и стига писа неверни неща!
За мене отговора е много по-прост - изгубили са пласмасичката с пиктограмата от лоста на раздатката и са сложили такъв от друга раздатка, който не отговаря сега на раздатката.
Пламене пробвайте я - ако се сменя плавно от едното крайно до другото крайно положение е 249 (на "N" трябва да са скоростите).
Освен това стъпете на някой пясък и я изръчкайте - ще видите колко колела върти



Коментар