Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Раздатка за ГрандЧероки 5.2 93г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от go go go
    аз за самоделки не говоря.

    а гранд черокита с дана 35 отзад са много малко, една част са с дана 44 /щастливите/ другите са с един странен мост на крайслер, за който тунинга недостига.

    зада е по - ясно за колегата, цялата игра е в скоростите, има гранд черокита с автоматика, който се слага на чероки и вранглер, те обикновено са с 231 и 242 РК, има други които са с по - различни автоматици и те обикновено са с останалите видове РК, имат разлика в броя на шлиците и дължината на първичния вал. обикновено 231 и 242 вървят с 4л двигател, а не с 5.2 но неведоми са пътищата

    изобщо нищо няма общо с това кое на какво издържа, всичките тези скорости и раздатки ги има на фул сайз автомобилите на крайслер.

    а с мостовете играта е много проста. дана 35 с предавателно число 3.07 /стандартно за повечетето/ дъжи на 4 зъба, а дана 44 с 4.11 пак държи на 4 зъба иначе другото вътре е еднакво, опашката на пиньона е днакво дебела.

    зада е ясен ресурса на много подценявания мост дана 35 мога да ви споделя само че хората насаждат на вранглер двигател 8цил. хеми от командер и слагат отзад на /слабия/ мост предавателно отношение 4.88 : 1 /държи на 2.5 зъба/ и карат рок кролин по трейлове до 5та категория безаварийно.
    Айде сега алабализми. С 4.0 се агрегатира скоросна кутия АХ-15(ръчна - очевидно е че не е на снимката тя) и AW-4 (автоматична, но и тя не е на снимката поради разликата в режимите на селектора) Тук на тази снимка имаме 46RH кутия, автоматична (айде моля ти се да бъдем точни, а не "една кутия" и "една по-друга") която по правило си се слага на 5.2 двигателя какъвто имаме тук, защото AW-4 НЕ МОЖЕ да се сложи на този двигател поради разликата във фланците. Освен това има разлика във фланците на раздатъчните кутии, така че всички които слагат 242 или 231 на тази скоростна кутия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО използват предната част на стандартната 249 раздатка за да ги зафланцят за скоростите.
    Повечето Грандове противно на твърденията ти са именно с Дана 35 поради простата причина че са с перманентно 4Х4 и въртящия момент се разпределя на два моста (много по-икономически оправдано е да се сложи по-евтиния и слаб мост), Дана 44 се слага на някои от ларедата като екстра. Крайслер 8.25 е много рядък мост, не виждам защо го споменаваш изобщо с супер ясните определения ("един мост на Крайслер").... А относно здравината на Дана 35 може да питаш Goldy и още много хора. Има куриозни случаи да се кара Вранглер на включено 4Х4 на асфалт - задния диф се срязва дори и с двигателя 2.5, да не говорим за 4.0... После имаме Вранглер с предно
    Така че помисли малко, обади се в Крайслер да попиташ и стига писа неверни неща!

    За мене отговора е много по-прост - изгубили са пласмасичката с пиктограмата от лоста на раздатката и са сложили такъв от друга раздатка, който не отговаря сега на раздатката.
    Пламене пробвайте я - ако се сменя плавно от едното крайно до другото крайно положение е 249 (на "N" трябва да са скоростите).
    Освен това стъпете на някой пясък и я изръчкайте - ще видите колко колела върти
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      е щом си толкова убеден в това няма да настоявам

      само още един жокер, намери си някой вранглер автоматик и виж с каква раздатка е
      drive alive

      Коментар


      • #18
        С 231 много ясно, обаче Врангрера автоматик пак е с 4.0 двигател и със скоростна кутия 30RH или 32RH които нямат нищо общо с 46RH и са тристепенни. На 46RH стандартно може да се сложи само 249! Тук имаме (за трети и последен път повтарям) двигател 5.2, към който може да се закачи САМО 46RH или 44RE а към тях на свой ред може да се прикачи само 249 или 249OD. Кратко и ясно. Всичко друго е преправяне като се ползва част от 249 за да се зафланци към скоростите а отзад се ползват останалите чаркове от другите раздатки.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          В тази тема сигурно е уместно да попитам за гранд черокито с 2.5 дизел с каква раздатка са : фул таим или парт таим?

          Коментар


          • #20
            Парт тайм - 231.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X