Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Раздатка за ГрандЧероки 5.2 93г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Раздатка за ГрандЧероки 5.2 93г.

    Някои може ли да каже тази раздатка каква е?

  • #2
    NP231/NP241 обаче се слага или на 4.0 или на Вранглер/Чероки 2.5
    Така по този начин е някаква самоделка.
    Сега като гледам, да не е сменена само пластмасовата рамка с табелката около лоста
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Като я гледах абсолютно оригинално ми изглеждаше.

      Коментар


      • #4
        Те са си оригинални - еднакви са и щипките им са еднакви и всичко - махаш едната - слагаш другата.
        Залегни отдолу и виж.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Раздатката може и да е сменена.
          В случая обаче по-интересното е тази пласмаса с обозначенията от какво е

          Коментар


          • #6
            От Гранд Чероки 93 4.0, АХ-15, NP231
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от quadra
              От Гранд Чероки 93 4.0, АХ-15, NP231
              Ебати капацитета
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #8
                Ти можеш ли да кажеш друго?
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  недейте така емоционално, това си е нормално гранд чероки, с най - нормална раздатка, кое е странното просто първия собственик е бил ститснат и не си е доплатил за по - високо оборудване

                  край го повече и по - малко мисли по тия въпроси
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от go go go
                    недейте така емоционално, това си е нормално гранд чероки, с най - нормална раздатка, кое е странното просто първия собственик е бил ститснат и не си е доплатил за по - високо оборудване

                    край го повече и по - малко мисли по тия въпроси
                    Странното е че такава раздатка не се слага на 5.2

                    Коментар


                    • #11
                      Не си чел внимателно историята на модела. NP231 НИКОГА не се е агрегатирала с 5.2 V8!!!!
                      Освен това, има отделни машини с тази раздатка но не защото някой не е искал да си доплати, а защото в началото на производството не е достигало количеството!!! Да не говорим че когато са я слагали с 4.0 двигател е била агрегатирана с АХ-15 - ръчна скоростна кутия (очевидно че тази не е), или с AW4 (но ако се съди по селектора на скоростите пак не е, пък и AW4 не може да се агрегатира с 5.2 двигател.
                      Така че Сава, ценя познанията ти, ама тук си коренно неправ!!!
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Че и отзаде на джипа написали 4х4.
                        Кво 4х4 е тва дето не можеш да го караш на асвалт и заснежен път.

                        Коментар


                        • #13
                          такива гранд черокита има много, поне аз съм виждал няколко и причината е много проста, това най - здравата раздатка, която се слага на всчки джипове от тия години, след като пенсионираха дана 20.

                          има тука едни линкове ама няма да ви ги пускам защото ме плеснаха през ръцете, че много инфо съм ви давал. който иска да вярва, който неще ....

                          все пак още един жокер, намери си в нета ВИН декодер, вкарай твоя ВИН номер и виж какво излиза, така ще си сигурен че не караш кръстоска между гранд и вранглер ... и още нещо
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от go go go
                            такива гранд черокита има много, поне аз съм виждал няколко и причината е много проста, това най - здравата раздатка, която се слага на всчки джипове от тия години, след като пенсионираха дана 20.

                            има тука едни линкове ама няма да ви ги пускам защото ме плеснаха през ръцете, че много инфо съм ви давал. който иска да вярва, който неще ....

                            все пак още един жокер, намери си в нета ВИН декодер, вкарай твоя ВИН номер и виж какво излиза, така ще си сигурен че не караш кръстоска между гранд и вранглер ... и още нещо
                            Такива самоделни хибриди може да има, въпросът е че НИКОГА не са се произвеждали серийно, готов съм да се хвана на бас.
                            И аз съм виждал с 242 на мястото на 249 ама е самоделка. И работата тук НЕ Е ВЪВ РАЗДАТКАТА А В ГЛУПАВИЯ ЗАДЕН МОСТ ДАНА 35 който не може да преглътне такова натоварване от V8, та се налага да прехвърлят част от него на предния.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              аз за самоделки не говоря.

                              а гранд черокита с дана 35 отзад са много малко, една част са с дана 44 /щастливите/ другите са с един странен мост на крайслер, за който тунинга недостига.

                              зада е по - ясно за колегата, цялата игра е в скоростите, има гранд черокита с автоматика, който се слага на чероки и вранглер, те обикновено са с 231 и 242 РК, има други които са с по - различни автоматици и те обикновено са с останалите видове РК, имат разлика в броя на шлиците и дължината на първичния вал. обикновено 231 и 242 вървят с 4л двигател, а не с 5.2 но неведоми са пътищата

                              изобщо нищо няма общо с това кое на какво издържа, всичките тези скорости и раздатки ги има на фул сайз автомобилите на крайслер.

                              а с мостовете играта е много проста. дана 35 с предавателно число 3.07 /стандартно за повечетето/ дъжи на 4 зъба, а дана 44 с 4.11 пак държи на 4 зъба иначе другото вътре е еднакво, опашката на пиньона е днакво дебела.

                              зада е ясен ресурса на много подценявания мост дана 35 мога да ви споделя само че хората насаждат на вранглер двигател 8цил. хеми от командер и слагат отзад на /слабия/ мост предавателно отношение 4.88 : 1 /държи на 2.5 зъба/ и карат рок кролин по трейлове до 5та категория безаварийно.
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X