Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не стават за офроуд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо не стават за офроуд.

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    И всичката тая "радост" на куп ли ти дойде....?
    Е нема такова животно да може да понесе,всичко това накуп.

    Коментар


    • #47
      До: Защо не стават за офроуд.

      Вярно няма такова животно да понесе тези всички неща на куп.Това може да се случи само на братушките.Ако това стане с Тойота, Нисан или Мерцедес, трябва да закрием форума.
      0887 526 564/ 0897 933 755 /

      Коментар


      • #48
        До: Защо не стават за офроуд.

        Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
        Мога и аз да кажа нещо за този джип ,досега съм се сблъсквал с два такива и на двата счупиха мотори на малко километри .Говорим за 3.2 DID.Така,че за ходовата част нама да коментирам.Сарото Паджеро е в много пъти по здраво.
        Здравейте на всички и добре заварили!
        Колега, чета тук темата и ми става супер интересно!
        Можеш ли да бъдеш малко по-конкретен...Как точно си се "сблъсквал" с Pajera-та.....И каква база за сравнение имаш между новото и старото?
        Предполагам имаш и двете.!
        Поздрави!

        Коментар


        • #49
          До: Защо не стават за офроуд.

          Специално за "Руската Школа"
          http://www.vbox7.com/play:24e9ae1b
          Николай Миланов

          "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

          Коментар


          • #50
            До: Защо не стават за офроуд.

            Първоначално публикуван от No_Dignity Преглед на мнение
            ....И каква база за сравнение имаш между новото и старото?
            .....
            Ако приемеме, че "новото" е 3.2 DiD, то наистина няма база за сравнение.
            Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
            Към модераторите-А изтрийте го сега.
            Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

            Коментар


            • #51
              До: Защо не стават за офроуд.

              Хора тази тема е предъвквана не веднъж. Простичко е. Това което се търси - това се и предлага! Няма Универсални решения - има много Компромиси, това което е добро за пътя (ниска кола за стабилност) е зле за извън него и обратно....
              Така, че има машини който по-стават (с по-малко промени) и такива дето Въобще не стават (макар и да се сещам за Руската Максима "Най-добрият ОффРоуд автомобил е този за който Изобщо не ти ПУКА!!!").

              От новите Паркетници винаги съм се впечатлявал от окачването на РАВ4 и в Още по-Голяма степен от Хонда (мисля че беше) CR-V - Долни носачи разположени Хоризонтално малко над борда на гумата, аз с подобно окачване бих се притеснявал и на тротуара да се кача, а камъчетата по шосето ще избягвам Всячески (не искам да обидя собствениците на тези не лоши за път возила - просто това ми направи впечатление).
              Нисан Патрул - една Много корава машина, излиза с окачване на формула едно и седи комично на 2 пръста над асфалта, чак след 4" лифт си застава както си му отива. Моята 80-ятка си оставя фабричните пластмаски от задната броня (по подобие на Чавдаровият детевоз) на първото препиатствие - Геометрия за Шосе, с 2" и Премхването на пластмаски проблема се решава.......

              Колеоса вози прекрасно на шосето, върви повече и харчи по-малко от горската, има приемлива геометрия (свесове) и доста добро задвижване на 4-те колела, може да мине на неподозирани места, НО е кола за шосето и минаването ще остави болезнени и Скъпи Следи по него, нежната му душа няма да докара до дълбока старост в гората - така че да Приемем Разделението на труда и да оценим по достойнство плюсовет и минусите на Специализираните машини (за Гората и За Пътя) и да ги ползваме по предназначение!!! А за такива като мен, който търсят по-универсалните бойци - да се примирим с компромисите и да не напъваме късмета и в двете посоки (да не караме с 200 машина с клиренс 30 см и гуми 35" и да не Форсираме Противотанкови Окопи с Колеосчето).
              Успех на всички
              Последно редактирано от alex_markov; 10-07-09, 07:08.

              Коментар


              • #52
                До: Защо не стават за офроуд.

                Винаги съм казвал,че руското не е най-доброто в света,но не е за изхвърляне,лошото е ,че ми мина времето за садо-мазо и го давам доста по-спокойно.Толкова съм патил е един ГАЗ-69-ТКЗС,че ако сега стане, вероятно ще съм пукнал след първата авария-на него му се случихаточно 4 такива за 5 минути и то на рожденния ми ден на 130 км от Кж в ивайловградската джунгла по време на брако-авджилък.Нека младите колеги се кефят на тия фосили ГАЗ,УАЗ(сад-маз)и нека изучават железариите,но аз тия машини вече съм ги отрекъл.Не са за мен.

                Коментар


                • #53
                  До: Защо не стават за офроуд.

                  Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                  Винаги съм казвал,че руското не е най-доброто в света,но не е за изхвърляне,лошото е ,че ми мина времето за садо-мазо и го давам доста по-спокойно.
                  Не бих могъл да го кажа по-добре. За хора имаши много свободно време и не желаещи да дават много пари за части - перфектното решение. Ама аз предпочитам свободното си време да прекарвам НА джипката, а не ПОД нея. Ако ще е под, поне да е някоя мацка.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Защо не стават за офроуд.

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    На последната ни разходка имаше един рав, който доста добре се представи
                    Тя вярно не беше особено тежка, но все пак

                    иначе за сериозен офф (не говоря зя траял, нали) има сигурно три джипа, които стават и нито един от тях не е на пружини
                    колега без никакво значение дали си на пружини или на ресори витарата е на пружини и една от най проходимите машини единствено при повдигането спружини става малко по трудно и по скъпо а за самият офроуд е 50% джип 50% зад кормилно устроиство
                    ЕКШЪНА ЗАПОЧВА ТАМ КАДЕТО СВЪРШВА ПЪТЯ

                    Коментар


                    • #55
                      До: Защо не стават за офроуд.

                      Ми аз,ако взема да опитвам да се движа там дето само верижни машини минават ще е по-добре да си купя такава. Още като си взех Фрилендърчето много хора ми казаха,че е паркетник и не става за нищо друго освен за асфалт. Е за мене не е баш така щото това лято ми се налага да минавам по доста черни пътища, а и там дето нямаше път и се справи много добре. Не искам да катеря скали,а из гората обикновенно ходя пеш така че за мен е ОК. В края на краищата всеки си взема това дето го кефи и му трябва.
                      Land Rover Freelander Td4
                      0884898006

                      Коментар


                      • #56
                        До: Защо не стават за офроуд.

                        Първоначално публикуван от kosta.atanasov Преглед на мнение
                        Ми аз,ако взема да опитвам да се движа там дето само верижни машини минават ще е по-добре да си купя такава. Още като си взех Фрилендърчето много хора ми казаха,че е паркетник и не става за нищо друго освен за асфалт. Е за мене не е баш така щото това лято ми се налага да минавам по доста черни пътища, а и там дето нямаше път и се справи много добре. Не искам да катеря скали,а из гората обикновенно ходя пеш така че за мен е ОК. В края на краищата всеки си взема това дето го кефи и му трябва.
                        Колега, лошото е, че не всички мислят като тебе
                        Вчера докато разхождах кучетата, се натъкнах на две момчета - около 20 и малко годишни, с Фрилендър на един черен път.Кал колкото искаш, навсичкото отгоре тоя път минава през някакъв стар канал(или поне изглежда да е било канал).Бяха си останали по средата, ни напред, ни назад.Викат ми: "извинявай, ще може ли да помогнеш малко, да бутнем тука да се измъкнем", казах им "оставете я тая с бутането, а изчакайте 30ина минути да се върна с джипа и да опитам да ви изтегля".Патрула, дето е на 21 години и с АТ гуми, ги извади като тапа.
                        После имаше чудене "ами ние нали имаме 4х4, що така стана..."
                        "Щотт 4х4 кола не кара и като с гуми за никъде влизате в калта, обикновено викате неволята".

                        Коментар


                        • #57
                          До: Защо не стават за офроуд.

                          Много ми стана интересна темата, но освен, че не разбрах става или не става руското, не разбрах и кои (какви) автомобили не стават за off-road.

                          То ясно, че заводски никой не е пригоден съвсем за това и че има някакви, дето са големи и черни само за да плашат, но не и да се катерят по чукарите... Но да попитам, кои са слабите страни на една машина (без значение дали конкретна марка/модел или общо казано), които я правят непригодна за черни пътища, кал, сняг, вода, джунгли, пустини и други такива ваканционни условия?

                          Коментар


                          • #58
                            До: Защо не стават за офроуд.

                            И аз това казвам. Ако искаш да караш hard поне се подготви. Ама те лапетата се нагълтат с Discovery(телевизията,не по-големия брат на моя паркетник) и си мислят,че тия работи стават с газ до ламарината и после от играчка плачка. Аз там дето знам,че няма да мина не се бутам. Те затова в Англия маи имаха някакви offroad курсове(по желание де,не задължително).
                            Land Rover Freelander Td4
                            0884898006

                            Коментар


                            • #59
                              До: Защо не стават за офроуд.

                              Първоначално публикуван от kmfb Преглед на мнение
                              Много ми стана интересна темата, но освен, че не разбрах става или не става руското, не разбрах и кои (какви) автомобили не стават за off-road.

                              То ясно, че заводски никой не е пригоден съвсем за това и че има някакви, дето са големи и черни само за да плашат, но не и да се катерят по чукарите... Но да попитам, кои са слабите страни на една машина (без значение дали конкретна марка/модел или общо казано), които я правят непригодна за черни пътища, кал, сняг, вода, джунгли, пустини и други такива ваканционни условия?
                              Е какви - малки ходове на окачването, малък клиренс, слабо окачване, много пластмаси по ниските части, които в гората падат, много жици по двигателя и ходовата част, направени ненадеждно, без мисъл за дълбоката кал, слаби джанти дори, макар че това е сравнително маловажно, трансмисия, непредвидена за агресивни кални гуми и електронни системи, държащи се неадекватно, еле пък с такива гуми, недобра защита отдолу, на практика предимно за красота, когато я качиш на подемника, понеже първия по-сериозен камък или пън в гората нанасят щети, които те оставят да преспиш на открито.

                              ...има и още, ама в момента това ми идва на акъл.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X