Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не стават за офроуд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Защо не стават за офроуд.

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Естествено че има. Ама не е нещо серизно, 1-1,5мм., решетъчна.
    То и щитовете са нож с две остритета... На семинара в Балчик много хора видяхме как една Лада Нива, за малко да се подпали, че и пожар да стане, именно заради фабричния щит. При преминаване през стебла от окосени слънчогледи, през процепите около щита влязоха парчета от меката и лесно запалима сърцевина на стеблата... Оказвайки се близо до двигателя, те се подпалиха...

    Това естествено не отрича ползата от защитите, но показва, че често нещата, които са полезни за едно, пречат за друго.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #32
      До: Защо не стават за офроуд.

      Мога и аз да кажа нещо за този джип ,досега съм се сблъсквал с два такива и на двата счупиха мотори на малко километри .Говорим за 3.2 DID.Така,че за ходовата част нама да коментирам.Сарото Паджеро е в много пъти по здраво.
      0887 526 564/ 0897 933 755 /

      Коментар


      • #33
        До: Защо не стават за офроуд.

        Много неща от завода са излишни. Гората ги прибира, да не пречат.
        Дългоходовите окачвания вършат работа в коловозите, и почти никъде другаде. Роккроулерите имат по две лебедки не за да се дърпат, а за да могат да натегнат мостове към рамата, така че изобщо да няма ходове. Блатните джипове обикновенно имат по една заради теглото, и с нея връзват и двата моста, така че пак да няма ходове.
        Ква стана сега?
        А щатното ресорно окачване на УАЗа например, е по-дългоходово от щатното на пружинната ТЛК. Мъка.
        То, ако само окачването правеше колата джип, щяха да слагат по един тампон на краката на порталните кранове, и щяха да попилеят всички други. А па кулокрановете щяха да сбръчкат и тях, понеже изобщо не могат да легнат на мостовете. Ще си скачат из гората на един крак, ще зяпат катериците отгоре, и ще пеят песнички за Зайо Байо.
        Направо се забърках. Кво да правим при тва положение?

        Коментар


        • #34
          До: Защо не стават за офроуд.

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Супер! Който каквото прецени, че е проблемен възел и може да даде снимка, да го пуска и да го обсъждаме.
          Първото нещо, което счупих и на двата джипа беше задната броня.
          Това на снимката е резултат не от някакъв "хард" офроуд, а просто преминаване през едно поточе (пресичащо пътя) с малко по-висок и отсечен бряг.




          Т.е. всякакви пластмасови "красоти", които стърчат назад и напред са сред най-вероятните първи жертви на карането извън пътя ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            До: Защо не стават за офроуд.

            Това, и смешните кламери заварени някъде си навътре по рамата, вместо куките отпред и фаркопа отзад, беше причината Патриотът, например, да бъде обявен за неуаз още в деня на появата му. Живия живот показа верността на твърдението, а връщането на такава патетична кабина до нормална работоспособна уазовост се оказа безсмислено трудоемка и скъпа.
            Горната снимка е поучителна и изчерпателна илюстрация за неджиповост.

            Коментар


            • #36
              До: Защо не стават за офроуд.

              нещо бъркаме понятията - това, че бронята се е откъснала не значи че джипа не е минал през препятствието...
              "москвича на дядо" е счупен по начало /например без гърнета/ и никой не го пази - затова ли е по-проходим?

              Има хора дето не жалят и МПС-та за по 100 000 евро - автоматично стават доста проходими...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                До: Защо не стават за офроуд.

                Никакъв проблем. Махаме това, режем онова, заваряваме друго, сменяме агрегатите, преправяме още нещо, и то става.
                А какво е излязло от завода тогава? Защо е направено нещо, което не става за нищо, и после трябва да се прави по същество нов автомобил? Колкото да се намираме на работа, колкото да има повод да губим време, да пилеем ресурси, да правим всичко по два пъти? Какво изобщо става?
                Виж американския афтермаркет. Годишно там се обръщат толкова пари, колкото в официалната автомобилна промишленост. Заради което тя и умира, и това дори не интересува американците. Не, ами също като руснаците, злорадо чакат тя да пукне и да изчезне. Виж колко кантори само в София вече тунинговат някакви кашони и кошници, които са пробутани от заводите като джипове. И никой от тия гаражи не стои без работа, пред тях стоят опашки.
                Значи умниците произвеждат, с извинение, именно неджипове. После се чудят защо фалират, а тунинга процъфтява. При положение че повечето хора искат не рекордни състезателни автомобили, а неща, които елементарно да могат да се движат уверено по неасфалтов път, и толкова.
                Москвича може от завода, УАЗа може от завода, а дивотии за 200 пъти повече пари не могат. Наистина, какво става?

                Коментар


                • #38
                  До: Защо не стават за офроуд.

                  Темата не е лоша ,но това за УАЗ-А е като мазохизам.Парвата ми машина беше Т34 след нея Москвич 412 /дефорсиран/ карал съм командирска джипка и текезесарка , по цял ден сменях нещо и ако 2 дена караш 3 дена правиш и не оствяш само частите в гората а оставаш и ти самия.
                  [/SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #39
                    До: Защо не стават за офроуд.

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    ... Наистина, какво става?

                    Става това, че се произвеждат коли, които са предназначени не за офроудъри, а за хора, които просто искат да имат нещо, в което да се чувстват по-сигурни (по-голямо, седиш по-високо, ... ), нещо което е по-престижно или просто нещо, което да има имиджа на машина за офроуд, но да предлага удобствата на леката кола. И, вЕрвай ми, такива са много повече отколкото такива като нас, дето търсят кола, която наистина да се кара в гората.
                    Че то в много от т.нар. "бели страни" вече просто няма къде да караш офроуд, извън някакви полигончета или изоставени кариери. А където все още има пък е забранено ...

                    Така че, тия, дето правят маркетинга на производителите на автомобили, хич не са в грешка. В голяма степен се произвежда това, което се търси на съответните пазари. В цивилизованата и изнежена Европа търсенето на офроудъри е малко и, съответно, се предлагат модели като за разглезени потребители, на които им трябва не офроудър, а имидж на такъв.
                    Там, където все още има хора, които живеят в офроуда, положението е малко по-друго. Дали е случайност, че една голяма част от офроуд оборудването идва от Австралия и че пак в тази страна се продават едни други модификации, за които ние само точим лиги ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Защо не стават за офроуд.

                      Абе има и някои откровенни недоразумения. Наскоро гледах един внушителен 4x4 и освен всички останало, се оказа че няма куки за теглене! Та човека не смее с него и до язовира за риба да отиде.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Защо не стават за офроуд.

                        Първоначално публикуван от hil Преглед на мнение
                        Темата не е лоша ,но това за УАЗ-А е като мазохизам.Парвата ми машина беше Т34 след нея Москвич 412 /дефорсиран/ карал съм командирска джипка и текезесарка , по цял ден сменях нещо и ако 2 дена караш 3 дена правиш и не оствяш само частите в гората а оставаш и ти самия.
                        Колега,ти да неси с шофйорска книжка от Втората световна-Т34 мисля че тогава са се карали?А че руски джип те е оставил в гората,или нямаш елементарна представа,от толко прости автомобили или тие писнало да те друса и ти си го зарязал.Както няма такова нещо като комфорти удобство,в руски джип няма и такава ситуация да не можеш да се прибереш.Прибирал съм се с един диф,с счупена полуоска,с блокирала скоростна кутия,само на една скорост ,без кардан и с излязла биела отблока на 4-ти цилиндър.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Защо не стават за офроуд.

                          Не, колега нямам книжка от войната и имам много подобни ситоации като твойте но,когато се казва че от заводите на Мерцедес,Тойота и Ланд Ровър излизат кутии които за нищо не стават не съм съгласен. Не съм адвокат на тези марки ,не съм и против Руските ,но технологиите по които ни течат лигите би било коректно да признаем.
                          [/SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • #43
                            До: Защо не стават за офроуд.

                            Колега,аз съм твой фен вече,никога не ме е било срам да призная че моторите на руските машини са слаби и че моста на Г-класата е еталон за здравина и има нещо много важно-пълен блокаж.Но и руските машини си имат качества,дуракоустойчивиса и са прости за подръжка.Моето мнение е че задасе справиш със сложна ситуация с руска машина трябва да си майстор,а с западна ,технологиите ти помагат и те компенсират много от нужното майсторство,+много повече комфорт и по-малко смазване на екипажа.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Защо не стават за офроуд.

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              ......Прибирал съм се с един диф,с счупена полуоска,с блокирала скоростна кутия,само на една скорост ,без кардан и с излязла биела отблока на 4-ти цилиндър.
                              И всичката тая "радост" на куп ли ти дойде....?
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #45
                                До: Защо не стават за офроуд.

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                И всичката тая "радост" на куп ли ти дойде....?
                                Да не правим темата "УАЗ срещу всички останали" или обратното.
                                За 7години с УАЗ в гората всеки ден, и аз съм ги ял тия. И други. И винаги съм се прибирал на ход. Чук, клещи, тел, някой друг ключ. Вярно, имах мазоли по ръцета, ама лятото на плажа не ме беше срам да се покажа, не като сега
                                Здрава, дуракоустойчива, ремонтопригодна, евтина. Върши работа.
                                На личния състав му се @бава мамата, ама на кой му пука.
                                И аз обичам сьомга, ама и попчета хапвам с кеф.
                                Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X