От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
С всичко останало по линията, включително и главния компютър. Лесно е да свалиш какво тече по жиците, докато е в колата. Въпроса е да видиш какво тече по тях в оторизирания BOSCH сервиз, дето имат техниката за това. Протоколи, грешки, аварийни режими, имобилайзери, и всякакви подобни полюции. Има хора, дето постоянно човъркат по въпроса, но до момента никой нищо не е сътворил, или яко някой е - си трае. Явно задачата не е от простите.
ПП: Изходите са 2 - клапан за количество и клапан на авансатора. А входовете - температура на двигател, температура на гориво, позиция на педала, дебитомер, умна дюза, датчик за положение на колянов вал, или поне за това се сещам. Не знам дали в тая помпа има нещо механично, регулиращо количеството, освен клапана за количество. Ако да, и датчик за положението му (Control sleeve position sensor при мен). Евентуално и датчик за налягане от турбото и атмосферно налягане. Ако има и турбо с променлива геометрия там са още разни али-бали, предполагам. А иначе управлението няма нужда да е в помпата изобщо. Мойто не е, ама и помпата е друга. В самата ми помпа няма никаква електроника.
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
ПП: Изходите са 2 - клапан за количество и клапан на авансатора. А входовете - температура на двигател, температура на гориво, позиция на педала, дебитомер, умна дюза, датчик за положение на колянов вал, или поне за това се сещам. Не знам дали в тая помпа има нещо механично, регулиращо количеството, освен клапана за количество. Ако да, и датчик за положението му (Control sleeve position sensor при мен). Евентуално и датчик за налягане от турбото и атмосферно налягане. Ако има и турбо с променлива геометрия там са още разни али-бали, предполагам. А иначе управлението няма нужда да е в помпата изобщо. Мойто не е, ама и помпата е друга. В самата ми помпа няма никаква електроника.
Коментар