Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сегменти- от къде

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сегменти- от къде

    Колеги, писах в търсачката ама не се справих.
    Проблема-
    Правя ремонт на дукато '87 2.5 Д атмосферен. При проверка и почистване на Буталата открих 1 спукан маслен сегмент. Къде може да се изработи/закупи такъв по стария или к-т маслени. Нямам намерение да сменям и компресионните- съветвах се с асистента в катедрата по ДВГ в ТУ, каза че на старите ризи ще стане по-зле, защото ще ги рендосат, отделно нямя кой да го разработва за 30к км.
    Мотора е 8144.67.220.0949185
    Буталата са ремонтен размер 93,6мм АЕ7991/G
    Важно ми е 0885 202 603
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

  • #2
    До: Сегменти- от къде

    Асене, колегата колегата Fly_Free се занимава с такива неща: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...21&postcount=1

    Коментар


    • #3
      До: Сегменти- от къде

      Разград. Само това мога да кажа. За повече инфо, тел. контакти и др. Бате Мите.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #4
        До: Сегменти- от къде

        За съжаление Дружба Разград го унищожиха като завод.
        С тях работя от 1994 година и ги познавам много добре.
        Много дълга тема е за разправяне.
        Не знам с кого си се свързал в катедрата по ДВГ но въпросът за смяната на сегментите е принципен: на износени бутало и цилиндър сегменти не се сменят.Това е кърпене на двигателя ако има за какво да се хване кръпката става добре, ако няма след 30-40000 км пак се идва на същото дереже.
        Ако искаш да направиш двигателя добре си направи труда да замериш износването на буталата и цилиндъра.Разликата между цилиндъра и буталото в полата практически не трябва да е повече от 0.06 мм за този диаметър.Разликата между размера на буталото в полата и челото трябва да е не по малко от 0.05 мм. Това са пределните размери при тях сменяйки сегменти при нормална експлуатация на двигателя осигуряваш рабога още поне 100000 км.
        Нормалното приработване на двигателя след смяна на сегменти трае до 2000 км .
        Пропуснах да отбележа и за износването на канала ако е по голямо от 0.12 мм не е добре.
        Ключът на сегмента в неизносената част на цилиндъра трябва да бъде 0.35-0.45 за този диаметър.Ако ключът е по голям се сменят сегментите задължително.
        Последно редактирано от Георги Крумов; 04-11-08, 22:53.

        Коментар


        • #5
          До: Сегменти- от къде

          FLY_FREE, извинявам се, че пълня темата, но немога да ти пратя ЛС, може би защото съм нов Може ли да кажеш нещо повече, защо според тебе разградската продукция в момента не е за предпочитане? Защото ни заляха с реклами какви машини са си купили и какви технологии. Всъщност за леярната им доколкото съм чел технологии е малко пресилено- май бъркат сплавите като в цех за кренвирши- слага се каквото има, пък какво ще излезе? Или съм останал с грешно впечатление? Иначе за ремонтите е така, даже и над 100 00 си минава спокойно мотора със смяна на сегменти и биелни лагери, естествено при малко износване- писал си допуските. Даже избягвам и главата да правя- обикновенно само притривам оригиналните клапани/стига да е възможно/. Това е поради причина, че рядко се занимавам с това и нямам наблюдение какви да вземам. Понеже е пълно с турски, китайски италиански и какви ли не ментета. Имаш ли поглед да препоръчаш бутала, сегменти, легла, водачи, клапани... Защото се е случвало куриоз- преди години за мерцадес на едни приятели във всеки магазин им предлагаха Колбеншмит- всичкия оригинален и в различни опаковки.. Смешно, но факт. А и съм чел и че разни бракувани партиди се пускали на нашия пазар- но това именно в статия на Разград, където се рекламираха... А къде ли е истината? Ако можеш дай малко информация, че хаоса с частите на нашия пазар май става все по-голям...

          Коментар


          • #6
            До: Сегменти- от къде

            Не знам къкво са расипали на завода в Разград но миналата година като правих основния ремонт на мойта нива шлайфиста се озъби каза че за първи път вижда толкова качествени български бутала които по нищо не отстъпват на западнити и са абсолютно еднакви като размер и не се налага да ги надписва кое за къде е най добре снабдения магазин на Дружба Разград в София е на гара север.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #7
              До: Сегменти- от къде

              FLY_FREE Сега като четох и разбрах, че продаваш такива неща и явно си наясно. За да не кажат, че си правиш реклама прати ми къде точно ти е магазина? Но все пак кажи ми защо не препоръчваш разградските изделия? А какво препоръчваш ще видя по-добре на място... Иначе излиза малко...

              Коментар


              • #8
                До: Сегменти- от къде

                Първоначално публикуван от BaiLamarin Преглед на мнение
                FLY_FREE Сега като четох и разбрах, че продаваш такива неща и явно си наясно. За да не кажат, че си правиш реклама прати ми къде точно ти е магазина? Но все пак кажи ми защо не препоръчваш разградските изделия? А какво препоръчваш ще видя по-добре на място... Иначе излиза малко...

                Ето подробности за контакт с FLY_FREE - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30260 ,има ги в "Доставчици на дтоки и услуги"
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #9
                  До: Сегменти- от къде

                  Темата за завода в Разград е много дълга и не е предмет на публично обсъждане.Както написах работя с тях от 1994 година и нямам право да правя антиреклама.
                  Проблемите с тях са коренно различни от един комплект бутала.
                  2002 година за един месец имах три рекламации на тяхна продукция и те обвиниха кого ли не само и само да не си признаят вината, до тогава продавах само и изключително тяхна продукция.
                  На мене в един момент ми избягаха клиентите а на тях им беше все едно.Тогова се взех в ръце иръзрашкаш фиримите със сходна продукция и се преориентирах към други марки.Досега от тези марки нямам един човек който да е имал проблем или да е казал нещо лошо за това което продавам.Докато проблемите с Дружба си остават.Руснаците не ми платиха продукция за около 15000 долара поради проблеми с качеството.За 50 часа работа на комплект бутала за мотокар сегментите отъняват с 0.5 мм и завода казва: търсете проблема някъде другаде, нашите сегменти са идеални.
                  Болна тема ми е, този завод ми беше като роден.На седмица по два пъти бях там.96 та им направих списък със типоразмерите на сегментите за западни автомобили защото те ги произвеждаха, а не знаеха за какви модели са.
                  Вкараха цяла поточна линия за бутала от Такесава модел 2004, но си останаха на ниво Голф 1.6 дизел и Форд 1.8 дизел плюс Лада, Газка, Ифа и Москвич.Това вече го няма по нашите пътища а нови модели бутала не се пускат .И т.н.
                  А по от отношение на търговската политика не знам как да коментирам.Няма единна ценова политика Всеки продава както си иска на каквито си иска цени .Аз обявявам една цена на клиент то ми изва по фактура с променена.Които нее приплакал той не е получил отстъпка.Например мене ми е по евтино да купувам някои неща от Румъния ,защото им дават по големи отстъпки.
                  За да стане една сделка трябва да има интерес и от двете страни. Това е моята философия в търговията.А там някй го забрави това нещо.
                  Малко накъсано се получи дано да съм бил ясен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Сегменти- от къде

                    А по отношение на западните части гледайте баркодовете на кутията той дава страшно много информация.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X