Здравейте, идва студеното време и се сещам за един въпрос
Забелязал съм, а и съм говорил с много мои познати, които потвърждават, че когато е студен двигателя в студеното време 2-ра скорост влиза по-трудно от нормално - тръгваш на 1-ва, достигаш обороти за 2-ра, натискаш съединителя и местиш лоста към 2-ра (включването е сравнително по-трудно, отколкото когато загрее двигателят) . Предполагам има логично обяснение?
Впечатленията ми за това явление съм добил при каране на различни коли - нови, стари... (кадет 89г., астра 93г., вектра 98г., пасат 2000г., А4 2000г., голф 2008г.....)
Някакви идеи?
Забелязал съм, а и съм говорил с много мои познати, които потвърждават, че когато е студен двигателя в студеното време 2-ра скорост влиза по-трудно от нормално - тръгваш на 1-ва, достигаш обороти за 2-ра, натискаш съединителя и местиш лоста към 2-ра (включването е сравнително по-трудно, отколкото когато загрее двигателят) . Предполагам има логично обяснение?
Впечатленията ми за това явление съм добил при каране на различни коли - нови, стари... (кадет 89г., астра 93г., вектра 98г., пасат 2000г., А4 2000г., голф 2008г.....)
Някакви идеи?
Коментар