До: Плюсове и минуси при купуване на кола втора употреба
Никой не може да спре хората да си хвърлят парите за да са на гребена на вълната.Новите коли , аз ги разделям на две огромни категории - шир потреба...и бутиково производство.За втората графа качеството все още е от значение, защото се броят огромни цифри..и за престижа на марката е задължителен и този елемент.
Новите коли за масова продажба просто са хубави форми и екстри..за качество и здравина не ми се спори.Точно тези нови коли са с лимит максимум 200 хил.км., което е доста условно, защото зависи и от човека зад волана.После, започваш да пълниш ..каца без дъно.., или продаваш по-спешност.
Днес се продават редица модели, за всякакъв вид пазар и клиентела - преди 10 годни не беше така..Тогава моделите бяха по-малко, но проверени и утвърдени във времето.Тогава ги нямаше Корейците, Индииците, Китайците
Всеки знае от къде са дошли парите му.Някои ..дори и това не знаят.Тях ги разбирам, защо ще си купят винаги последните модели нови возила.
Аз съм продавал много коли, на около 5-8 години , закупени от Немци, сервизирани там на пробег от 200 000 км.Над 90% от тях все още са в активна експлоатация , без огромни ремонти.Същите хора имат и лизингови возила взети от тук, за които постоянно нещо им искат.., и местните пътища са ги унищожили дори повече от старите.
Другото , колегата Тедо Ви го е казал точно.
Никой не може да спре хората да си хвърлят парите за да са на гребена на вълната.Новите коли , аз ги разделям на две огромни категории - шир потреба...и бутиково производство.За втората графа качеството все още е от значение, защото се броят огромни цифри..и за престижа на марката е задължителен и този елемент.
Новите коли за масова продажба просто са хубави форми и екстри..за качество и здравина не ми се спори.Точно тези нови коли са с лимит максимум 200 хил.км., което е доста условно, защото зависи и от човека зад волана.После, започваш да пълниш ..каца без дъно.., или продаваш по-спешност.
Днес се продават редица модели, за всякакъв вид пазар и клиентела - преди 10 годни не беше така..Тогава моделите бяха по-малко, но проверени и утвърдени във времето.Тогава ги нямаше Корейците, Индииците, Китайците
Всеки знае от къде са дошли парите му.Някои ..дори и това не знаят.Тях ги разбирам, защо ще си купят винаги последните модели нови возила.
Аз съм продавал много коли, на около 5-8 години , закупени от Немци, сервизирани там на пробег от 200 000 км.Над 90% от тях все още са в активна експлоатация , без огромни ремонти.Същите хора имат и лизингови возила взети от тук, за които постоянно нещо им искат.., и местните пътища са ги унищожили дори повече от старите.
Другото , колегата Тедо Ви го е казал точно.
Коментар