Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мощност и въртящ момент на вашите 4х4 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    бавни включил ли е.ако не е автомат ,съединителя добре ли е бил.и изобщо, с кво е пълен шибания мерцедес .
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от братчеда
      бавни включил ли е.ако не е автомат ,съединителя добре ли е бил.и изобщо, с кво е пълен шибания мерцедес .
      Братчед,с оглед модела, мерцедеса е пълен с пълни застаряващи добреоблечени бизнесмени ,които от своя страна са пълни навярно с олово
      B+

      Коментар


      • #18
        Ми трябва да му е изправно всичко Все пак 2000г. е произведен! А в мерцедеса вярно има разни боклуци ама не тежат чак толкоз! Поради зора с които едва го помръдна реших, че е доста трудно изпитание

        Коментар


        • #19
          Да не са го били залепили с Канаконлит?
          Преди години едни познати спряли на една улица в Люлин. Зимата... През ноща се спукала някаква тръба и заляла улицата...На сутринта Еспаса в четри пръста лед замразен...С какво ли не го дърпахме - дръжки... Докъто не го разкъртихме с кирката не помръдна...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Абе и това е вярно - имаше малко лед около гумите, ама чак пък толкоз........

            Коментар


            • #21
              А иначе пред блока съм теглил с Вранглера някакъв бус - Киа, дошли някакви на гости при едни съседи от другия вход и запушили колата на един приятел. А той пък проблем с детето и иска да го кара в болница...А съответния бус без аларма, на скорост и на ръчна... Та се наложи да запалим джипа, едно двойно въже и....чак на поляната... Казват че тези когато излезли изпаднали в истерия...мамка им...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Бе таз гад Мерджана, маи тежи повече от бус Кия! Нали е превен от военни каски

                Коментар


                • #23
                  Ами, каските отдавна са ги претопили когато са го правили...Ама съм рязал такъв за скраб, праговете и другите силови елементи са достойни за уважение...Сериозен агрегат...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Колеги, Те лебедките за това са измислени, защо да се мъчим

                    Коментар


                    • #25
                      Сашо и на Вранглера преди и сега на Гранда нямам лебедка уви...Ама при условие че имам сцепление под гумите що пък да не дръпна там каквото трябва?
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Добре, различните двигатели имат все пак различна мощност, различен въртящ момент. Наистина мощноста на колелата може да се увеличи чрез предавките, но това е за сметка на скороста все пак. Как тогава да определим оптималния избор за двигател?

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от disem
                          Добре, различните двигатели имат все пак различна мощност, различен въртящ момент. Наистина мощноста на колелата може да се увеличи чрез предавките, но това е за сметка на скороста все пак. Как тогава да определим оптималния избор за двигател?
                          Зависи какво искаш да правиш. Дори за различен офф роад е различен типа на двигателя. Имам познати в Русия които масово слагат двигатели от Газ-53 на УАЗ-ките, обаче ако се предполага че същите тези УАЗ-ки ще се карат повече по блата, тогава слагат (или си го оставят) 2.9 четрицилиндровия ЗМЗ, защото е по-лек а тежкия осмак потъва по-лесно в слаба почва... така че зависи за какво ти трябва...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Примерно за офроуд автомабил които освен да е проходим, да е достатъчно мощен да преодолява препятствията без да му се взема душата т.е. това с което започнах темата - мощност и голям въртящ момент.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Сашо и на Вранглера преди и сега на Гранда нямам лебедка уви...Ама при условие че имам сцепление под гумите що пък да не дръпна там каквото трябва?
                              Защото когато ще теглиш някого Обикновенно нямаш сцепление (иначе защо е закъсал - обикновенно де) и защото за да направиш нужното усилие нормалното сцепление на въртящите се гуми не винаги е достатъчно и се започва едно лееееееко позасилване, с един леееек удар и или въжето (де този късмет) или нещо друго дава Фира, не че не може да стане с лебедката ама Практиката показва По-добри резултати
                              Успех с дърпанете на Мерцедеса

                              Коментар


                              • #30
                                За мен изборът е оранжевият Вранглер който виждаш в горния десен ъгъл на банера на страницата - http://www.aev-conversions.com/
                                5.7 НЕМІ двигател и блокаж на всички диференциали, плюс хубав лифт и защита.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X