Току що в един руски офроуд форум прочетох, че един пич се вайка - замръзнало му маслото в автоматичните скорости. Термометъра показвал -39 градуса!
Това ли ни чака и нас другата седмица!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Руски неволи(студ)
Свий
X
-
Абе аз съм във руския форум на JEEP отдавна, всички коментират това, ама нито един автоматик до сега не е замръзнал...Виж мостове и амортисьори колкото щеш... Доколкото знам, автоматика има система за охлаждане свързана/интегрирана със системата за охлаждане на двигателя, така че ако запалиш и загрееш двигателя, стопляш и автоматика... То и без това не се препоръчва да тръгваш с автоматик преди да почне да духа топло парното при температури под -5с. Виж тези с ръчните кутии замръзват истински и яко... Ти в кой форум го прочете това за автоматика?Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
Че то и на автоматика има неутрална че и паркинг режим, което си е твърда трансмисионна спирачка...което го нямаш в ръчната кутия...и когато гасиш колата си я оставяш на паркинг...споко, измислили са го хората, иначе не ти дава да извадиш ключа...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=6346Първоначално публикуван от quadraТи в кой форум го прочете това за автоматика?
Коментар
-
Значи или са им нещо куци кутиите (което не го вярвам), или са неуки юзърите. Американците от JEEP-овския форум не се шашкат. Палиш двигателя (скоростите в положение Р), оставяш да поработи докато отлепи стрелката и парното духне топличко, после превключваш на N да тръгне помпата и да развърти вече затопленото масло, после на D и без газ се изтъркалваш...след километър вече може да караш нормално...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Долейте си още концентрат в радиаторите, че моят антифриз уж го даваха за -20, а беше хванал коричка при -14 на билото на Стара Планина на сутринта.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Споко, дори да замръзне не би трябвало да се надуе...ако е свестен...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Щом казваш ...
отивам да си налея още едно малко!
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
а, има нещо куцо тука, при нас -35 ги прехвърлихме вече един-два пъти и не съм виждал още замръзнал автоматик. аз лично проблеми досега нямах, въпреки че не спазвам горното правило. паля и тръгвам, единственото което се случва, е че докато не позагрее тръка не се включва lock-up-a. кой му пука в тая жега(пардон - студ)Първоначално публикуван от quadraАбе аз съм във руския форум на JEEP отдавна, всички коментират това, ама нито един автоматик до сега не е замръзнал...Виж мостове и амортисьори колкото щеш... Доколкото знам, автоматика има система за охлаждане свързана/интегрирана със системата за охлаждане на двигателя, така че ако запалиш и загрееш двигателя, стопляш и автоматика... То и без това не се препоръчва да тръгваш с автоматик преди да почне да духа топло парното при температури под -5с. Виж тези с ръчните кутии замръзват истински и яко... Ти в кой форум го прочете това за автоматика?Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Re: Руски неволи(студ)
Ами то на стандартния Дексрон IIД минималната температура на течливост е -40, така, че не бих се учудил под тези стойности да изникнат проблеми.Първоначално публикуван от ПаджероводТоку що в един руски офроуд форум прочетох, че един пич се вайка - замръзнало му маслото в автоматичните скорости. Термометъра показвал -39 градуса!
Това ли ни чака и нас другата седмица!
Каква е тази атоматична предавателна кутия при която помпата се включва в положение "Н". Доколкото знам напорните помпи на тези кутии са на входящия вал и създават налягане винаги когато двигателят работи.Първоначално публикуван от quadraПалиш двигателя (скоростите в положение Р), оставяш да поработи докато отлепи стрелката и парното духне топличко, после превключваш на N да тръгне помпата и да развърти вече затопленото масло, после на D и без газ се изтъркалваш...след километър вече може да караш нормално...
Коментар
-
"46RH" - всъщност усъвършенстван вариант на А-727 с добавена 4-та предавка. http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...46RH/index.htmВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Именно. Базовата кутия е доста стара и просто е добавен допълнителен планетен ред зад основния механизъм. Помпата се задвижва от коляновия вал и се намира непосредствено зад хидротрансформаторния модул. Създава налягане независимо от положението на лоста за избор на режим.Първоначално публикуван от quadra"46RH" - всъщност усъвършенстван вариант на А-727 с добавена 4-та предавка. http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...46RH/index.htm
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар