Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руски неволи(студ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Руски неволи(студ)

    Току що в един руски офроуд форум прочетох, че един пич се вайка - замръзнало му маслото в автоматичните скорости. Термометъра показвал -39 градуса! Това ли ни чака и нас другата седмица!

  • #2
    Абе аз съм във руския форум на JEEP отдавна, всички коментират това, ама нито един автоматик до сега не е замръзнал...Виж мостове и амортисьори колкото щеш... Доколкото знам, автоматика има система за охлаждане свързана/интегрирана със системата за охлаждане на двигателя, така че ако запалиш и загрееш двигателя, стопляш и автоматика... То и без това не се препоръчва да тръгваш с автоматик преди да почне да духа топло парното при температури под -5с. Виж тези с ръчните кутии замръзват истински и яко... Ти в кой форум го прочете това за автоматика?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Ами като замръзне и не можеш да го изключиш? Да не би да го чакаш с натиснат съединител?
      Няма ли неутрална на РК, всичко е мъртво.

      Коментар


      • #4
        Че то и на автоматика има неутрална че и паркинг режим, което си е твърда трансмисионна спирачка...което го нямаш в ръчната кутия...и когато гасиш колата си я оставяш на паркинг...споко, измислили са го хората, иначе не ти дава да извадиш ключа...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от quadra
          Ти в кой форум го прочете това за автоматика?
          http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=6346

          Коментар


          • #6
            Значи или са им нещо куци кутиите (което не го вярвам), или са неуки юзърите. Американците от JEEP-овския форум не се шашкат. Палиш двигателя (скоростите в положение Р), оставяш да поработи докато отлепи стрелката и парното духне топличко, после превключваш на N да тръгне помпата и да развърти вече затопленото масло, после на D и без газ се изтъркалваш...след километър вече може да караш нормално...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Долейте си още концентрат в радиаторите, че моят антифриз уж го даваха за -20, а беше хванал коричка при -14 на билото на Стара Планина на сутринта.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Споко, дори да замръзне не би трябвало да се надуе...ако е свестен...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Щом казваш ...
                  отивам да си налея още едно малко!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    ама то има и разни масла за ниски температури, нали и в САЩ отвреме навреме храща студ, особено в аляска, а и там карат коли
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Абе аз съм във руския форум на JEEP отдавна, всички коментират това, ама нито един автоматик до сега не е замръзнал...Виж мостове и амортисьори колкото щеш... Доколкото знам, автоматика има система за охлаждане свързана/интегрирана със системата за охлаждане на двигателя, така че ако запалиш и загрееш двигателя, стопляш и автоматика... То и без това не се препоръчва да тръгваш с автоматик преди да почне да духа топло парното при температури под -5с. Виж тези с ръчните кутии замръзват истински и яко... Ти в кой форум го прочете това за автоматика?
                      а, има нещо куцо тука, при нас -35 ги прехвърлихме вече един-два пъти и не съм виждал още замръзнал автоматик. аз лично проблеми досега нямах, въпреки че не спазвам горното правило. паля и тръгвам, единственото което се случва, е че докато не позагрее тръка не се включва lock-up-a. кой му пука в тая жега(пардон - студ)
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Руски неволи(студ)

                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Току що в един руски офроуд форум прочетох, че един пич се вайка - замръзнало му маслото в автоматичните скорости. Термометъра показвал -39 градуса! Това ли ни чака и нас другата седмица!
                        Ами то на стандартния Дексрон IIД минималната температура на течливост е -40, така, че не бих се учудил под тези стойности да изникнат проблеми.

                        Първоначално публикуван от quadra
                        Палиш двигателя (скоростите в положение Р), оставяш да поработи докато отлепи стрелката и парното духне топличко, после превключваш на N да тръгне помпата и да развърти вече затопленото масло, после на D и без газ се изтъркалваш...след километър вече може да караш нормално...
                        Каква е тази атоматична предавателна кутия при която помпата се включва в положение "Н". Доколкото знам напорните помпи на тези кутии са на входящия вал и създават налягане винаги когато двигателят работи.

                        Коментар


                        • #13
                          "46RH" - всъщност усъвършенстван вариант на А-727 с добавена 4-та предавка. http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...46RH/index.htm
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от quadra
                            "46RH" - всъщност усъвършенстван вариант на А-727 с добавена 4-та предавка. http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...46RH/index.htm
                            Именно. Базовата кутия е доста стара и просто е добавен допълнителен планетен ред зад основния механизъм. Помпата се задвижва от коляновия вал и се намира непосредствено зад хидротрансформаторния модул. Създава налягане независимо от положението на лоста за избор на режим.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                              Щом казваш ...
                              отивам да си налея още едно малко!
                              поне помисли да си долееш нещо на което пише -40 градуса
                              така не рискуваш нито да позамръзне и да прегрява автомобилчето нито да спукаш блок

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X