Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

    Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
    Какъв е проблема с типтроника?
    Най вероятно колегата се е объркал с мултитроника, който е проблемен, основно на автомобилите с по-голям пробег. Обикновената автоматична скоростна кутия с типтроник си е доста прилична като надеждност, ако се поддържа както е предписано. Доколкото знам, на версиите 4х4 не се монтира мултитроник.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Най вероятно колегата се е объркал с мултитроника, който е проблемен, основно на автомобилите с по-голям пробег. Обикновената автоматична скоростна кутия с типтроник си е доста прилична като надеждност, ако се поддържа както е предписано. Доколкото знам, на версиите 4х4 не се монтира мултитроник.
      Ми колега незнам какви коли си имал ама аз съм имал доста Аудита и мога да ти кажа от Типтроника е проблема това е слабото място на тази кола.Като си толкова отворен попитаи в форума на ауди или в някои тяхен сервиз.

      Коментар


      • #18
        До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Най вероятно колегата се е объркал с мултитроника, който е проблемен, основно на автомобилите с по-голям пробег. Обикновената автоматична скоростна кутия с типтроник си е доста прилична като надеждност, ако се поддържа както е предписано. Доколкото знам, на версиите 4х4 не се монтира мултитроник.
        Мултитроника излиза от средата на 2001г. и се слага на двигателите 155 и 163 кс.

        Коментар


        • #19
          До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

          Audi-то е добър автомобил,но има и недостатъци.Качеството на материалите и изработката е доста високо и комфорта е добър,но вътре е ужасно тясно(колената ти опират зверски и няма място да мръднеш въобще),багажника на комбито е малък за класа.Двигателя е добър и икономичен,но май е леко слаб(особено за комби+куатро) . Знаеш ли как му казват на този мотор(версията 180 кс.от 2002 година, по- стария и по- новия са ОК)- лейката, защото има ресурс от 300 000км, пише го дори в книжката на колата. Сменя се като консуматив. Иначе преди да мине ресурса си има невероятен разход и е доста пъргав. После се разтракват кобилици, валове, разтича се от всякъде и няма спиране...Audi-то от което имам е впечатления е 2.5ТДИ произведено края на 99година и е на най-добрия ми приятел,бе купено преди година от Италия(той отиде и си го докара),пишейки на километража 83хил.км.След 4 месеца се скапа турбокомпресора и последва ремонт за 2000лв,при прегледа се оказа че и 6-те подгряващи свещи не работят.Така че нямам добро мнение за надежността(верно че италианците не пазят ноо...)
          Окачването отпред на Аудито за пословичните 1000лв всъщност за 600- 800 лв се подновява изцяло, като вероятността да направиш това е минимална.
          Въпреки ,че съм карал Ауди А6 2.6 КУАТРО, не мога еднозначно да ти препоръчам коя от двете да вземеш.
          Аз например, не бих си купил А4, а А6-1.9ТДИ тя е по скъпа от 2.5 ТДИ-извода си направи сам,НО ГОДИНАТА ДА Е 01-03 за около 12к има прекрасни екземпляри ПАСАТКИ(малко по- стари от '97), но това си е мое виждане.
          sigpic

          Коментар


          • #20
            До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

            1 приятел имаше , но го продаде заради проблеми с двигателя..Като цяло двигателя е стар и много трака...

            Коментар


            • #21
              До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

              Ами по-лесно ще намериш читаво 1,8Т, AVJ е серията на мотора отколкото 1.9ТДИ.
              Не е най-бързият мотор, но определено слага много други в ... знаеш къде.... с безумната си тъпа малка турбинка и със зле изпълнения mainfold. Понякога създава големи ядове, и тогава става просто е куц кон харчещ много бензин и не достатъчно мощена за тези кубици.
              Моя съвет : ако искаш да се возиш по-евтино - ДИЗЕЛ 1.9TDI
              Ако искаш да се возиш по-бързо (бързо-не знам дали е точната дума) - 1.8Т
              Като най-големият за Audi A4, е -3,2 FSI,Страх ме е да си помисля, какво зловещо чудо е това, при мощност от 250 к.с. и 320 Нм, ускорение от 0-100 - 6,5с. Онзи ден карах зад едно такова.....
              Ако можеш си купи КУАТРО.
              Лошото е, че много трудно ще намериш нещо добро дизелово. Наистина повечето не си знаят километрите, но все пак ако си търпелив ще ти изпадне нещо добро.
              ПП.Като съвет на края и спирам да досаждам!
              Не си купувай най-евтината кола която ти изпадне, когато даваш толкова много пари се цели в нещо качествено запазено и поддържано, не те познавам, но съм длъжен да го кажа, защото българина има една мания и тя е да не се мине, обикновено като се стремят купувачите да не се минат и търсят коли които да са евтини, се минават зверски и колите им излизат майка си и баща си!
              Гледай състояние на колата работа на двигателя и т.н. - ужулена броня или спукан халоген не са болка за умиране - 1000-1500лв. разлика в цената на кола за 20+ хил. лв. не са нещо страшно защото тежките ремонти излиза толкова пари, по-добре ги дай за кола отколкото за ремонт!
              sigpic

              Коментар


              • #22
                До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                От ауди ме отказахте а за голф, то почти едно и също но пак да попитам
                значи голфа е:

                2002 г 150кс 4х4
                забележки за него някой има ли ?

                Коментар


                • #23
                  До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                  1.8Т, 4x4, Golf IV няма. Просто такава модификация няма. 1.9tdi 150hp има.
                  Има 1.8 атмосферен, но той е прекалено тромав. Мисля че и 2.0 има, но като цяло са тромави.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                    Първоначално публикуван от newuser Преглед на мнение
                    От ауди ме отказахте а за голф, то почти едно и също но пак да попитам
                    значи голфа е:

                    2002 г 150кс 4х4
                    забележки за него някой има ли ?
                    Кои ти каза че са едни и същи?Нямат нищо общо,нито в окачването нито в мотора.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                      Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
                      Кои ти каза че са едни и същи?Нямат нищо общо,нито в окачването нито в мотора.
                      Абсолютно вярно! Голф, Бора, Толедо и Октавия са в пъти по-евтини за поддръжка от А4. Като конструкция те са си като всяка друга нормална кола от тези години
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                        Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
                        Ми колега незнам какви коли си имал ама аз съм имал доста Аудита и мога да ти кажа от Типтроника е проблема това е слабото място на тази кола.Като си толкова отворен попитаи в форума на ауди или в някои тяхен сервиз.
                        Няколко неща имам да ти кажа:
                        Това, че си имал безброй аудита, москвичи или велосипеди, не те прави компетентен!
                        Отворен съм не "толкова", а доста повече!
                        Когато ме интересува някаква информация, си я намирам, без да чакам някой да ме съветва къде да я търся!
                        Забележките, написани грамотно имат по-голяма тежест от тези написани като от някой първолак!
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                          Още един глас против за типтроника на ауди ! А8 3.7 quattro строшен, затова вече не съм фен на марката . Иначе мой приятел прави ремонт на мотора А8 2.5 тди. Пич ако искаш Ауди си вземи quattro с ръчни скорости.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                            1. Иди на Горубляне, разгледай колите, седни в няколко различни модели, харесай си няколко...
                            2. Намери някой добър /потвърдено/ монтьор, ако трябва, плати му, за да ти каже точното състояние на колата, и евентуално какви ремонти, за колко пари има да се правят.
                            3. НЕ купувай кола със сериозни проблеми - неработещ климатик, тракащ двигател,проблем в скоростите, изтекли хидравлични рейки и т.н.
                            независимо, че всичко се ремонтира...
                            4. НЕ купувай кола с масло, което много отдавна не е сменявано - карана е до дупка....
                            5. НЕ купувай кола с раздрънкани тапицерии и изтрит волан и педали, нищо, че показва 96000км и има сервизна книжка...
                            6. Като цяло, пасатите са много по-добре направени и издържливи от другите европейски коли, а поддръжката е нормално да е по-скъпа, но по-нарядко са необходими ремонти.
                            7. След 2000г. в Европа качеството е ужасно по-ниско отколкото на малко по-старите коли.
                            8. Купи колата, в която се чувстваш най-добре! Стига да е запазена, разбира се
                            9. Климатика дали работи. над 90% от офертите са с изпуснали климатици, преебани комрпесори, спукани радиатори за фреона.
                            10. Маншони, кормилни рейки хидравлики. Колкото и да са ги измили и излизали колите по автокъщите като я подкараш за 1-2 кръгчета и я натиснеш веднага избива от някъде ако има проблеми. Но трябва да я гледаш на канал след това че от горе не се вижда.
                            11. Ако взимаш ABS гледай като спираш дали не се включва всеки път че и такава гледах.
                            12. Гледай дали е сменяна гарнитурата на главата. Познава се по това дали е яко хванала цвят като ръжда или седи лъскавка.
                            13. Гледай дали пуши макар че хитреците слагат гъсто масло ако двигателя е пътник и трудно ще разбереш дали пуши от 1-но кръгче. Гледай маслото дали е черно. Макар че ако са го сменили и колата си седи само на паркинга пак не се познава.
                            14. Гледай по изтъркването на педалите и волана и други неща от салона колко са износени и по това можеш да разбереш много бързо че колата не е на "моряк дето я е карал само 30к км и е седяла в гараж" То по тая логика цяла европа са моряци ако слушаш горублянските измамници
                            15. Гледай по инжекциона (ако взимаш кола с инжекцион то и от 90-та година насам никой не произвежда карбураторни) дали не е отварян. - това значи че някой е ръчкал по него дето не му е работа. Имах една такава го бяха лепили после отгоре пластмасивите капаци с някакво червено лепило. Ако е ходила на истински сервиз там не ги къртят и вандалстват и такива намеси няма да видиш.
                            16. Гледай предна броня радиатор задна броня дали е фраскана, имали ксенон и ако има разлика в светлените им също е сериозно. Непременно я закарай да я видят дали купето не е усуквано то удари.
                            17. абе има още 100 неща но най добре е да си вземеш приятел дето разбира.
                            18. Ако не са навити да я закараш до някой сервиз с техен човек за оглед - ХИЧ не я гледай директно пропускаш колата като оферта.
                            19. Не се подлъгвай по ниска цена. Замисли се да вземеш кола която вече е регистрирана и карана тука но добре поддържана, е от ти едни 300 кинта икономия и някакъв процент сигурност че колата не я издирва интерпол
                            И т.н.
                            надявам се да съм ти бил полезен.

                            пп. мотора не гледай, а колко е запазена.
                            sigpic

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                              Както колегите са споменали вече, поддръжката излиза солено.

                              Тоя мотор не върви много и не харчи малко.

                              Заради тежката предница е вероятно да сменяш предни носачи
                              още по-често. Имам 2-ма познати със счупен типтроник. На задните седалки е тясно и возията не е кой-знае какво.

                              Най-добрия мотор за тази кола е 1.9 тди или 1.8т.

                              А замислял ли си се за някое субару?
                              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ауди А4 куатро 2.5Тди 4х4

                                Първоначално публикуван от loid Преглед на мнение
                                Audi-то е добър автомобил,но има и недостатъци.Качеството на материалите и изработката е доста високо и комфорта е добър,но вътре е ужасно тясно(колената ти опират зверски и няма място да мръднеш въобще),багажника на комбито е малък за класа.Двигателя е добър и икономичен,но май е леко слаб(особено за комби+куатро) . Знаеш ли как му казват на този мотор(версията 180 кс.от 2002 година, по- стария и по- новия са ОК)- лейката, защото има ресурс от 300 000км, пише го дори в книжката на колата. Сменя се като консуматив. Иначе преди да мине ресурса си има невероятен разход и е доста пъргав. После се разтракват кобилици, валове, разтича се от всякъде и няма спиране...Audi-то от което имам е впечатления е 2.5ТДИ произведено края на 99година и е на най-добрия ми приятел,бе купено преди година от Италия(той отиде и си го докара),пишейки на километража 83хил.км.След 4 месеца се скапа турбокомпресора и последва ремонт за 2000лв,при прегледа се оказа че и 6-те подгряващи свещи не работят.Така че нямам добро мнение за надежността(верно че италианците не пазят ноо...)
                                Окачването отпред на Аудито за пословичните 1000лв всъщност за 600- 800 лв се подновява изцяло, като вероятността да направиш това е минимална.
                                Въпреки ,че съм карал Ауди А6 2.6 КУАТРО, не мога еднозначно да ти препоръчам коя от двете да вземеш.
                                Аз например, не бих си купил А4, а А6-1.9ТДИ тя е по скъпа от 2.5 ТДИ-извода си направи сам,НО ГОДИНАТА ДА Е 01-03 за около 12к има прекрасни екземпляри ПАСАТКИ(малко по- стари от '97), но това си е мое виждане.
                                Абе Лоид кои кобилици точно се разтракват,че нещо не ти хващам мисълта.

                                П.п А иначе говориш досущ като професор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X