Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за 4х4

    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
    Не знам , аз карам Фронтерата от доста време, номера с повдигането отпред съм го правил и това което съм писал по горе е на базата на лични наблюдения и опит по баирите. Нямам намерение да споря , нито да убеждавам някого. Просто споделям опит.
    Но замислете се дали конструкторите са толкова прости , че да оставят такъв огромен конструктивен недостатък , та автоматичните хъбове да се изключват при спускане при положение че това е един основен режим при експлоатацията на всеки джип. До сега ние с Фронтерите с автоматични хъбове да сме се избили докато пускаме на бавни по баирите.

    Бъдете здрави!
    Именно това е огромен недостатък и затова се слагат ръчни.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за 4х4

      Малеее... и аз съм със същата схема 4х4, при това автомат.Тамън се чудех що на слизане от Родопите по Нова година на 2-3 пъти си видях задницата, и то с нови зимни гуми... а тя ква била! А приятелчето с Фрилендъра все едно по релси си слезна и долу беше пил 2 кафета - ма фултайм, нема раздатка, май некво виско беше... убава работа. Ма и на мойта си и свикнах - дето вика колегата от горе - обяздване се требе...
      Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал.
      WSBO

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за 4х4

        Първоначално публикуван от pat66 Преглед на мнение
        А приятелчето с Фрилендъра все едно по релси си слезна и долу беше пил 2 кафета - ма фултайм, нема раздатка, май некво виско беше... убава работа. Ма и на мойта си и свикнах - дето вика колегата от горе - обяздване се требе...
        И двамата не сте били с 4х4 . Той пък е слизал само на предно, защото виското включва задното само когато предните гуми превъртят, не е фултайм, а он-деманд. Обаче кола с предно се управлява по-лесно от кола със задно, особено ако не си свикнал със задно, та за това е имал по-малко проблеми . Между другото парттайма на 4х4 със зацепени ръчни хъбове, също може да изиграе лоша шега, по-трудно занася, но занесе ли нямаш сигурен начин да го овладееш за разлика от предното и задно предаване...
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за 4х4

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          И двамата не сте били с 4х4 . Той пък е слизал само на предно, защото виското включва задното само когато предните гуми превъртят, не е фултайм, а он-деманд. Обаче кола с предно се управлява по-лесно от кола със задно, особено ако не си свикнал със задно, та за това е имал по-малко проблеми . Между другото парттайма на 4х4 със зацепени ръчни хъбове, също може да изиграе лоша шега, по-трудно занася, но занесе ли нямаш сигурен начин да го овладееш за разлика от предното и задно предаване...
          Абсолютно си прав, Колега... като се замисля... то само с ядене не става
          Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал.
          WSBO

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за 4х4

            Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
            И двамата не сте били с 4х4 .... Между другото парттайма на 4х4 със зацепени ръчни хъбове, също може да изиграе лоша шега, по-трудно занася, но занесе ли нямаш сигурен начин да го овладееш за разлика от предното и задно предаване...
            И фултайма същата работа. Цитат от ладаклуба:

            Контролирано хлъзгане с Нива? Може. При Нива, хлъзгането се контролира от преспите, канавките, мантинелите и околните автомобили.

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за 4х4

              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
              Но замислете се дали конструкторите са толкова прости , че да оставят такъв огромен конструктивен недостатък , та автоматичните хъбове да се изключват при спускане при положение че това е един основен режим при експлоатацията на всеки джип. До сега ние с Фронтерите с автоматични хъбове да сме се избили докато пускаме на бавни по баирите.

              Бъдете здрави!
              Това с изключването на авт.хъбове при спускане не е само при фронтера. Имам витара и фронтера и двете са с авт.хъбове и двете изключват при спускане.Това е цената която плащаш да не слизаш всеки път от колата, когато включиш предното.
              Румен Николов

              0888 358 572

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за 4х4

                Зрдавей, и аз искам да се намеся с един глупав въпрос, нов съм и незнам на моето паджеро дали имам хъбове или нямам и ако имам как да проверя дали работят, незнам дали е в ред, бях тръгнал да го продавам, после се отказах и така
                Последно редактирано от Злой; 11-06-08, 16:05.

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за 4х4

                  Първоначално публикуван от emo2939 Преглед на мнение
                  Здавей , и аз искам да се намесиа с един глупав въпрос , нов сам и незнам на моето паджеро дали имам хъбоже или нямам и ако имам как да проверя дали работят , незнам дали е вред бях тръгнал да го продавам после се отказах и така
                  А нещо да почетеш? Или мързи, а?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X