Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо безрамната кола всъщност не е джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    най - интересното нещо от конструкцията на всеки комбаин е това, че поради високата пожароопасност на продукцията двигателя е на най - високата кота близо до кабината, на около 3 - 4 м от земята. и от там става интересно, защото до колелата има много разстояние, а движението трябва да се предава по някакъв начин. руските машини от серията СК са решени с ремъчна предавка и вариатор, който заедно с една скоростна кутия с 3 скорости /транспортна, работна и задна/ движат голямата тенекия. после от там едно малко карданче към диференциаля и от там полуоски до всяко колело. комабина има само предно предаване, а задните колела за завиващи.

    по модерните, немски и други там комбаини са лишени от ремъка и вариатора и на тяхно място има голяма хидравлична станция с два хидромотора по един на колело, това обаче съкращава ресурса и влошава ремонто пригодността, защото тези агрегати са много скъпи и трудно се сменят. в последните години каточели се наблюдава връщане към ремъчните предавки.

    конструкцията е тип ферма, с П, Т, Г и двойно Т профили, като на нея са закрепени /заварени/ всички други неща и всички заедно носят товара /машината събира към 2т зърно/ и ужасните вибрации от вършачката и другите работни възли.

    това наистина е офроуд машина защото съм я виждал да минава през 1.70м вода

    каталога не съм сигурен че може да се сканира защото е много пожълтял и е целия в мазни пръсти, с него се работи
    drive alive

    Коментар


    • #32
      Ъхъ-ъхъ, затова и скенера ще убие ксерокса! Дай да утрепем някоя скенеристка с това! Ще и кажем че си правим кефа да се возим с такива и после ще я питаме кво ще прави довечера.
      Е, схемата на гредите и распорките ме тормози. Как се прави балкон и мазе за туршия знам, а как това държи на усукванията и едновременно на вибрациите - не((( Не може да е просто плевник на колела, чувствам.

      Коментар


      • #33
        не е просто изглежда грубо, но е в същност е доста прецизно, като ходя до селскитя имот ще взема каталога
        drive alive

        Коментар


        • #34
          Вземи го, и ще го светнем все на нещо.
          То ясно че е грубо, бижутерията е на отсрещния тротуар, важен е принципа.

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от go go go
            досега търсих снимка на чероки изкъртено по подобен начин, някой ако намери да я качи та да има какво да обсъждаме

            имах два-три случая в моя сервиз в бг (шото се занимавах предимно с амер. авт.) на изкъртени черокита от теглене. вярно е обаче че във всичките случаи аджамиите ги бяха връзвали за мостовете, и go go може да разказва по нататък. снимки в интернет не съм пускал


            рамата обаче пък има лошото свойство да се кърши. днес докараха един `89 gmc 1500, на който легена( каросерия ли , там ,не знам как се казва) беше на една педя от кабината и се държеше горе долу само на въжетата на ръчната и на кардана
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #36
              Бе, като заговори за това, та ...
              Много искам предпазни колани за кабината. Американските джипове и пикапи нали имат едни стоманени шашкънии отзад, от рамата до кабината, въженца един вид. Не знам кой го е измислил, ама тъкмо тоя не е бил намотан с кока кола до повръщане.
              От кво да търся?

              Коментар


              • #37
                аз защо си мисля че комбайните не са самоносещи, ще трябва да се заровя в дебелите книги май

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X