Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо безрамната кола всъщност не е джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо безрамната кола всъщност не е джип

    Ето от серията "Новите приключения на Петрик":





    Ето динамичното въже с което това се прави леко и непринудено:


  • #2
    какво са и причинили на таэи нива че е в такова състояние
    SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

    Коментар


    • #3
      верочтно са се опитвали да я теглят !
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от aziza
        какво са и причинили на таэи нива че е в такова състояние
        Имало е теглич "добре" закачен за задната греда и братушката е решил да подръпне някой добре окопал се и ето резултата.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          Така, като няма независимо шаси и стабилни места за теглене

          Коментар


          • #6
            Петрик има Барс, нещо като новия УАЗ с военни мостове и инжекторен мотор. Много рядко и скъпо нещо. Дръпнал е затъналата Нива нежно. Това е съдбата на всеки затънал, който няма нормален военен фаркоп или куки на надлъжните греди на рамата ...
            С тежките западни паркетници и 3160 - "новите УАЗове" и Патриота работата е още по-страшна, щото после цялата рама е за смяна. Криви се и се къса. Което не е и толкова трудно, щото пътем обикновено откъсват и мостовете.

            Коментар


            • #7
              Е,те нали имат греди.Между другото на панаира в Пловдив видях някаква имитация на G, не погледнах кой го произвежда,само ми направиха впечатление тръбните греди с огромно Ф. И то беше качено на 16-ки и също толкова ръбесто.

              Коментар


              • #8
                Кучетата си лаят, Нивите си вървят...

                Голям праз - какво тук значи някаква си броня?

                Коментар


                • #9
                  Безспорно е че джиповете с шаси са по-добри но не мога да се съглася със Стефан че останалото не е джип(машини с висока проходимост).Защо някой не извади от колекцията филми на В Петров едно филмче където на Вушев му скъсаха задната броня и още няколко ламарини.
                  Стефан 0878655377

                  Коментар


                  • #10
                    имах чероки, то е без шаси, тегли ме ДТ75 от една кал до средата на вратите, нищо не се откъсна
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Мда. Няма кво да крия, сърцето ми се препълва от печал ...
                      Цяла година се зверя да пиша тука кво ли не, и не само аз. И - грамадно нищо ... Правя го не да се изфукам колко знам или колко съм светнат, ами белким някой научи нещо полезно. Няма да нося всичкото това в гроба, сигурно няма да ми трябва. Утре можете и да не идвате, пратете само бащите си.
                      Прецедентното право е чисто англосаксонска изгъзица. За който по принцип не може или не ще да мисли абстрактно. Отсам Рейн все пак се използва Римското, в инженерството май също е по-смислено))
                      Този



                      видимо има друг тип движител, и тежи на порядък повече от черокито. ОЧЕВИДНО е че ще го влачи като бръмбър сламка. Когато теглото на влекача е същото като на ремаркето, той НЯМА друг избор освен да го дръпне с ряз. Процеса вече е динамичен, въжето трябва да е динамично, натоварванията на конструкциите и на двете също са динамични. Нито силите, нито деформациите, нито последствията могат да се сведат до статичните, упражнявани от лебедките и верижните трактори. Мислете бе! Ако от някъде се намери истински случай как Мурджо го натеглил на Марко, това ще промени ли ли зоологията? Успял - опънал, на магарето пак ще си му остане по-дълъг...

                      Коментар


                      • #12
                        не казвам, че е по - добре колата да е без шаси, просто има и такива, които въпреки липсата му са добре измислени и не се разпадат

                        мнго хубав трактор, пълен комплект, даже и навесната система си е там, продава ли се
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Явно не се чува добре, повтарям. Не го е разкъсал не защото е здраво, а защото не го е дръпнал! Влачил го е. Като затъне до огледалата и наоколо има само УАЗове също ще го извадят, само че като Нивата - на парчета. Изобщо няма да могат другояче. Механизма е друг, кво толкова неразбираемо казвам?
                          Влекач със сцепно-тягови характеристики НЕ надвишаващи възможностите за влачене на затъналото по съответния терен, но без да е затънало, ПО ПРИНЦИП не може да го извади от ямата без удар. Чисто енергетически. Този трактор по принцип не може да го удари. А танковете и МТЛБ-тата могат, и затова за повечето е забранено да се използват за влекачи. И щото имат само стоманени въжета.

                          Коментар


                          • #14
                            И на мен ми се ще да кажа нещо по темата. За безрамните коли, не за тегленето. Самоносещата конструкция ако е сметната добре и не е изгнила достатъчно е една много яка и устойчива на усукване ферма, която не е за подценяване. Рамата държи на опън, но на усукване никаква я няма

                            Коментар


                            • #15
                              Аха, почна се!))
                              Самоносещата конструкция никак не е ферма, ами е отвратителна гадост. Комбинация между клетка и черупка. За прости форми и двете се смятат сравнително лесно и достатъчно точно. Като е ни това ни онова става дявол на магаре. В лесния случай на скъп състезателен джип се смята клетка, и в нея и около нея слагаш квото искаш, неносещо. Като небронираните самолети и каруците -скелет с накачено квото трябва. Другата крайност е черупката - танковете и другата броня, или нещо като мойта кола. Кутия, и по нея завинтено квото ти трябва. За цивилните коли обаче смятат един път една клетка с по-висока коравина, и закачени към нея колкото трябва по-меки: двигателния отсек, разни багажници и карусерии. После почва трудното. От тегловни съображения почват да изтъняват ръбовете на клетките и да ги заменят с разпределени еквиваленти - ламарините. Получава се и работеща обшивка.
                              Трудно, ама се докарва и работи отлично, за съжаление обаче само ако всички елементи са изправни. Огъването на ребра или смачкването и махането на ламарини веднага внася силна неустойчивост или в значителна част, или не дай боже в цялата конструкция. Зависи от мястото и характера на повредата, разбира се.
                              А виж рамата се прави еластична нарочно! Проблема е никакъв да се направи напълно твърда, и тогава става страшно за целия камион и всичките му агрегати. С 50 кила винкел и кутия електроди можеш да и махнеш способността да се усуква, и след 100 километра дупки кабината ще се напука красиво на дантела, пробвано е)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X