Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо безрамната кола всъщност не е джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    еи ако се продава и аз го искам
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

    Коментар


    • #17
      Кое бе, трактора ли? Тоя е първия от търсачката в интернет Инак сигурно някъде ги продават, ма сигурно само на отличници ... Щях да си ходя с него на работа.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Стефан
        Аха, почна се!))
        А Нивичката ако са имали достатъчно акъл да я вържат за задния мост е щяла да изкокне като болно зъбче! Фащам се на бас!

        Коментар


        • #19
          Значи, общо правило, за всички коли!
          Никога не връзвайте за мостовете!!! Като се откъсне, въпрос само на още едно дръпване, ще се разлетят и пружините, и ще пребие някого. И да не се разлетят, после хептен няма измъкване до асфалта(((

          Коментар


          • #20
            Добре де, тогава какво остава в такава ситуация според теб?! Хеликоптер?!

            Коментар


            • #21
              Аха, в Русия баровците така и правят, ама там такова такси е и много по-евтино.
              В гората правят гат до затъналия, и докарват голям автокран. Ако има хубаво широколистно дърво с дебели клони става кран от най-мощната лебедка. Затискат отгоре бронята на лебедящия, и готово.
              Обаче всъщност обичайния номер е лопатите, метър дъска петица, джек и некви майки.
              ВНИМАНИЕ! Преди да започнете оставяйте всички телефони, радиостанции и ЖПСи в колите! Задължително се губят, факт.
              Тия от снимката просто ги е мързяло, бързали са, и те ти булка Спасов ден ...

              Коментар


              • #22
                ясно е, че е по - лесно да се направи здраво шаси и отгоре да се построи нещо от пластелин, от колкото да се направи самоносеща конструкция,която да е достатъчно здрава. това незначи, че хората не го правят.

                това което ми идва на ум сега е комбаина, той е самоносеща конструкция, тежи около 7т и като го дърпа каквото и да е не се разпада.

                нивата не е емблематична за този тип конструкции, тя просто е неудачна според мен. досега търсих снимка на чероки изкъртено по подобен начин, някой ако намери да я качи та да има какво да обсъждаме
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Изобщо казано е по-лесно. Обаче това е и най-тъпата конструкция, никва елегантност. Много по-лошото е че е и най-тежката. Хубавото е че е най-надеждната от евтините.
                  А правилната също не е никво откритие, щото е гепена от корабите) Ама като сигурно пет фирми в цял свят могат да правят обемни рами ... Айде повече да са, ма като не щат да ги продават - все тая.
                  Хм. Нивата е много хубава конструкция. Това е най-малкия СУВ с разрязан преден мост, не е лесно да го направиш. В тая кола най-много ме учудва надеждността, стотици хиляди бачкат в абсурдни условия и с неадекватна даже според производителя им поддръжка. Обаче работят ...

                  Коментар


                  • #24
                    кекава е, живее кратко и много ама много бързо гние. имам случай на изпаднал двигател заедно с предното окачване, паднал заден мост

                    иначе, като оставим купето настрана другото е издържливо.
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Нивата? Кекава? Боже! Във всяко село можеш да видиш как ги въртят на по половин милион километра. Без всякаква поддръжка и даже с абсурда "ми кво, горялото масло от Камаза, и комшията тва сипва, па той много ги чатка". В същото време проектно заложения ресурс е 90 (деветдесет) хиляди километра. Малко неща създадени от човека са толкова надеждни, еле па сравнително новите. Джиповете и камионите от средата на вече миналия век, старите велосипеди, машините Сингер ... Да, имам няколко американски железца, инструмети, още от 19-ти век, използвам ги. Германска лампова електроника с пречупени кръстове, съветски бургии и танкове, ма тва е друго ...
                      Това е напълно невъзможна кола. Ама просто работи.
                      Имах някога служебна. Така и не и станах фен, ама да се отричат очевидни достойнства не е нито честно нито обективно.

                      Коментар


                      • #26
                        съгласен съм със Стефан.наистина и аз се чудиа как някои неща функционират,ама си бачкат
                        А за из село с горялото масло и с комшията си абсолютно прав
                        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                        Коментар


                        • #27
                          а такова нещо като по горе съм виждал наживо,неприятна гледка.едната нива като пристигнах вече беше пострадала ,ама и двечките ги вадих с АТС са
                          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                          Коментар


                          • #28
                            Хм. Да имаш картинки на комбайни? Не снимките, ами това дето му викат рентгенова снимка? Аксонометрични разрези, де. Седя тука, силно тъпея. Не съм и предполагал че са самоносещи.
                            Макар че е логично - там теглото е смърт. Ама пък е ремарке, ремаркетата не обичат да са кухи. Бе, с една дума тъпея. Знам че е срамота да не съм и чувал(((

                            Коментар


                            • #29
                              имам каталог на комбаин СК5 нива, на български с пожълтели страници, там има всичко, всяко болтче. комбаина не е ремарке, той е самоходен, има си двигател, силово предаване, диференциал, управление. до тук като кола, после започва хедър, транспортьор, барабан и контрабарабан /вършачка/, вентилатор, сита и елеватори и няколко транспортни шнека. проста машинка, само да и разбираш

                              има един комбаин, който е прикачен за Т 150 К и се използва за прибиране на пролетни култури, царевица и слънчоглед. той се закача отзад на трактора и стърчи от едната му страна и прибира 3 или 4 реда. тази технология я отрече времето защото така или иначе Т 150 К харчи повече, от който и да е конбаин, а прибира по - малко продукция.

                              та на кратко, комбаина не е ремарке, а самоходна машина, много по - сложна от транспортните машини, много финна за настройки и капризна откъм поддръжка ... и най важното, няма шаси
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                Е те това ме интересува, че няма шаси. Защо и как е самоходен или не - също, прикачния си е ремарке от гледна точка на влаченето. Как работят механизмите му приблизително знам заради друго, това не ме разстройва. А виж силовата рама - силно.
                                Икономическата ефективност е ария от друга опера, и в случая не тя ме притеснява.
                                Дай да врътнем тоя албум на някой голям скенер и да го окачим тука. Машината е офроуд отвсякъде, не може вътре да няма нещо поучително.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X