Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Безобразия в Ратола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Безобразия в Ратола

    Аз съм доволен от Мото Пфое Плевен. На гараницонно потропващо окачване от тампоните на стабилизираща щанга, при три посещения ми смениха първият биелети, после шарнири и третият път накрайници. Аз не бях против, въпреки, че знаех къде е проблема.

    Плевенският сервиз, ми харесва, за разлика от Софийският, точно поради липсата на навалицата. Звъня в четвъртък, запазвам си час за петък за смяна на масло, идвам, губя само два часа и съм готов. Последният път си смених и предни накладки, учудващо цената на к-т Феродо в магазина и к-т оригинални беше почти еднакъв. Надникнах в сервиза при подемниците, да видя ко става под колата /което в София е абсурд да стане/, по колата ми работеше младо, мургаво момче. Споделих го после при диагностика, който наливаше безплатен нов софтуер в колата, отговорът беше, че с работниците е трудно. Всеки изкарва обучението, после година в сервиза и започва собствен "бизнес" като гаражен майстор.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #62
      От: Безобразия в Ратола

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Даааа, ама има едни коли, дето като в оня виц, "Гледам, че не ги карат много-много"? С тях какво правим?
      Да прав си! Наистина има.
      Всички екзотични коли ферарита ламборджинита се предполага че собственика не ги ползва по работа а главно за имидж.Съответно и се плаща яко.
      Това е и целта!
      В края на краищата това е идеята.Да е скъпо.Защото ако не е скъпо ще си ги купи всеки и имиджа отива на кино! Абе тия изобщо да не ги мислим

      Коментар


      • #63
        От: Безобразия в Ратола

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        материална инструментална или справочна база.....
        ....
        Най добрия вариант е дългогодишен "гаражен" техник който е профилиран..
        Който почти сам се е профилирал

        Коментар


        • #64
          От: Безобразия в Ратола

          Ето пример за недоволни клиенти при коректен сервиз:
          Еднопосочният лагер на стартера(бендикса) при моторите се сменя комплект със зъбното колело. Клиента решава, че му е скъпо и сменя само лагера, въпреки предупреждението. Скоро бендикса пак изпуска и виновен е познайте кой.
          Друг случай: 150кг мъж идва с юношеско китайско атв, сменя му се цялото окачване, после се вайка, че на колата му били по-евтини ремонтите.

          Коментар


          • #65
            От: Безобразия в Ратола

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Ето пример за недоволни клиенти при коректен сервиз:
            Еднопосочният лагер на стартера(бендикса) при моторите се сменя комплект със зъбното колело. Клиента решава, че му е скъпо и сменя само лагера, въпреки предупреждението. Скоро бендикса пак изпуска и виновен е познайте кой.
            Друг случай: 150кг мъж идва с юношеско китайско атв, сменя му се цялото окачване, после се вайка, че на колата му били по-евтини ремонтите.
            Това е абсолютно вярно. Няма угодия. В тези случаи сервиза просто няма правилен ход. Защото ако ремонтира по този начин ще има дефект след това и ще наплюят сервиза а в крайна сметка ще пострада реномето му. Във връзка с това примерно ние имаме ясната тактика просто да отказваме ремонта.Понякога и със думите: Това което искате е неправилно ние няма да го направим намерете си друг който да го направи.Обаче не съм убеден и че това е правилното.Защото клиента крещя вика псува.Да не сте само вие бе да ви е.а м.йката що ми отказвате какво ми се правите на велики.
            Причина за отказа беше че иска да се извърши ремонт който със сигурност ще донесе проблеми.После иди обяснявай че му било обяснено и клиента така искал.

            Коментар


            • #66
              От: Безобразия в Ратола

              Не че няма правилен ход - просто темата не е и не може да е "черно-бяло". Затова и аз съм против. Ще стане просто плювалник.
              Най-много съм се наигравал от майстори само с добри препоръки! И винаги съм бил предпазлив в препоръките си.
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • #67
                От: Безобразия в Ратола

                Пак загубихме хоризонта.
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #68
                  От: Безобразия в Ратола

                  Прави чест на колегата, който започна темата, че даде конкретни отзиви от конкретен сервиз. Имах надежда, че някой друг ще напише полезно мнение - конкретно мнение за конкретен сервиз, но уви темата доби общ характер с философска насоченост. Не, че е лошо чешенето на езици на чашка вино, но някак си аз не виждам полза от това във форум с профилирана насоченост освен ако не е в някой "Офтопик" раздел.

                  Аз нямам опит с 4х4 автомобили и логично да нямам мнения за конкретни майстори/сервизи. Иначе бих споделил с останалите. Тук съм за да събирам информация, но е доста трудно да я намери човек сред многото офтопик и общи приказки.

                  Наздраве и дано всеки намери своя майстор!
                  Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 H25A 2000г. | 3" сиромашки лифт

                  Коментар


                  • #69
                    От: Безобразия в Ратола

                    Ето ви конкретно мнение за конкретен сервиз + дукимент, издаден от тях:

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Купувам аз една тротинетка 1,5 dci за Боголюб Младши, щото ми скъса нервите от опяване колко много харчели двата Jeep-а (след като продадох Ryakata-Rated Пасатора, само те останаха в сейМенството). Тя, естествено, както подобава на всеки дизелов автомобил след един месец благополучно джиткане, почва да гасне - първо на празен ход по светофарите, после и в движение, при подадена газ, накрая и при потегляне, изобщо става отврат да я караш. Пращам сина ми в най-най-най-реномирания според спИцИализирания за това форум сервиз за "Рено". "Закачат" спициалисторите колата и се проЙзнасят хафторитетно: "Има три инжектора за смяна, дъра-бъра, срещу 2500 лв. ще стане пак кола и ще изкара едно 400 000 км оттук-нататък!" . Сменили му три филтъра - горивен, маслен (със все маслото, де) и въздушен, активирали му уж дневни светлини (оказа се, че пали габарити), взели му 300 лв. и му казали да заповяда пак като събере 2500 лв.
                    ...в сервиза на Еди (дето само "Мерцедеси" нали и "Крайслерови" коли поправят), оправиха "Реното" да не гасне - за 270 лв., проблемът бил електрически.
                    ...Просто в Булгаристан е пълно със самонадеяни некадърници, които се пишат майстори, че и пари очакват някой да им даде
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:yoda.jpg
Прегледи:1
Размер:82.8 КБ
ID:5775301

                    Верно, не е за "джипове", ама другарите от "Рено" пак някакви 4х4 са подхванали да правят, пък и на разни "Дъстъри" и "Нисани" слагат същите двигатели.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Безобразия в Ратола

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Ето ви конкретно мнение за конкретен сервиз + дукимент, издаден от тях:



                      [ATTACH=CONFIG]940225[/ATTACH]

                      Верно, не е за "джипове", ама другарите от "Рено" пак някакви 4х4 са подхванали да правят, пък и на разни "Дъстъри" и "Нисани" слагат същите двигатели.
                      Я сподели какъв е бил тоя електрически проблем при положение, че колата записва грешка в инжектори. Такива коли с Делфи дизелови системи правим много и по симптомите които описваш си е точно това което са ти казали в сервиза. Да не стане накрая - всичко се оправи магически за неквиси 270 лв., и един мармот завива шоколада в целофанче..
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #71
                        От: Безобразия в Ратола

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Я сподели какъв е бил тоя електрически проблем при положение, че колата записва грешка в инжектори. Такива коли с Делфи дизелови системи правим много и по симптомите които описваш си е точно това което са ти казали в сервиза. Да не стане накрая - всичко се оправи магически за неквиси 270 лв., и един мармот завива шоколада в целофанче..
                        Ти пък откъде си сигурен, че записва грешки в инжектори? Според мен не е записвало нищо - това не е разпечатка от диганостика. Не мога да намеря фактурата на сервиза на Еди. По спомени пишеше нещо от типа "Букса - 200 лв., диагностика 50 лв., труд 20 лв."
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Безобразия в Ратола

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Ти пък откъде си сигурен, че записва грешки в инжектори? Според мен не е записвало нищо - това не е разпечатка от диганостика. Не мога да намеря фактурата на сервиза на Еди. По спомени пишеше нещо от типа "Букса - 200 лв., диагностика 50 лв., труд 20 лв."
                          Аха, ти говориш за измама. Това вече е съвсем друго. Щото по симптомите И ако е записала в ЕКУ - инжектори, то 99% е точно така. Радвай се, извадил си късмет. Сменяй горивния филтър на макс. 8к км. Слагай хубаво гориво и това е. Филтъра задължително Делфи ОРИГИНАЛЕН, 3 микрона. Или пак ОРИГИНАЛЕН за марката. Много е важно това, не го подценявай.

                          Да не говорим, че цената дето са ти обадили за смяна на 3 инжектора е направо брутална...
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #73
                            От: Безобразия в Ратола

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Ти пък откъде си сигурен, че записва грешки в инжектори? Според мен не е записвало нищо - това не е разпечатка от диганостика. Не мога да намеря фактурата на сервиза на Еди. По спомени пишеше нещо от типа "Букса - 200 лв., диагностика 50 лв., труд 20 лв."
                            Не бързай да плюеш по сервиза.
                            Това което Кики ти е написал е точно така.
                            Ако симптомите са тези с гаснене нестабилини обороти и има грешки за дюзи на 99% проблема е в дюзите. Но тук се крие ключа от палатката какви са точно грешките за дюзите.
                            По спомен реното ако има проблем в дюзите ще запише грешка подобна на "компонента е на ограничител или извън работен диапазон.Това ,че има грешка за дюзи съвсем не означава дюзи защото аз ще ти откачам на работещ двигател една по една дюзите и ще ти запиша четири грешки за дюзи и ще ти дам разпечатка да си я биеш в главата. Но тогава грешките ще са прекъсване в дюзите което за човек който не се занимава ежедневно с диагностика съвсем еднозаначно показва проблем с дюзи.
                            Общо взето диагностиката е сложна бира и е трудно само с грешки да се определи конкретен проблем.Тя е добро и мощно оръжие за решаване на проблеми от компетентен и логично мислещ диагностик и много слино оръжие за продажба на части от диагностик който просто чете грешки и ги интерпретира както му изнася.
                            Общо взето хората които се занимават с една марка автомобили много рядко допускат грешка в преценката къде е проблема за разлика от хора занимаващи се с различни марки автомобили.
                            Зщото всеки автомобил записва различни грешки които генерира по различни приципи.
                            В автомобила има примерно общо 10 датчика за разни неща но реално могат да бъдат записани хиляди грешки които производителя е симулирал в паметта.
                            Да може да е букса може и да е някоя маса може да е какво ли не.
                            Ето ще дам пример
                            ВАГ:
                            ако 2.0 тди записва едновремено грешка за дросел и за модул на охлаждаща перка то повечето хора биха сменили и перката и дросела.
                            Но всъщност проблема е в един 10 амперов бушон който е изгорял защото е запекъл дросела реално само дросела е за смяна.
                            ваг:
                            1.2-12V azq/bme
                            записва грешка за мап-невъзможен сигнал и първа ламда сонда сместа е много богата.
                            това на първо четене си е електрически проблем но при този двигател в 99% от случайте това е ангренажна верига когато са двете грешки заедно.
                            Като и това не е гаранция може да е някоя маса може и да е е ЕКУ-то.
                            Та това което исках да ти кажа е ,че хората правещи само рено или само ваг в годините горе долу ги понаучават нещата и е съвсем възможно да си минал с букса но това съвсем нищо не говори нито за единия нито за другия сервиз.
                            Общо взето който си има сервиз и му има доверие да си ходи там защото за сервиза той е важен и ако те са хора на място винаги биха взели решение в полза на клиента защото дори и да допуснат грешка клиента може и да им е клиент за цял живот.
                            И сега въпрос от къде сервизите да се сдобият с качествен и работещ персонал та да може клиентите да стават все по доволни.
                            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                            Sofrace Offroad Team

                            Коментар


                            • #74
                              От: Безобразия в Ратола

                              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                              Не бързай да плюеш по сервиза.
                              Това което Кики ти е написал е точно така.
                              Значи аз съм потребител,
                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              - клиентът-мечта за всеки сервиз
                              Но, когато ми кажат, че нещо струва 2500 лв. на кола, която съм купил за 3000 лв., просто ще изхвърля колата, като преди това все пак ще потърся консултация с друг сервиз.
                              Та, другият сервиз, дето изобщо не са
                              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                              хората правещи само рено или само ваг в годините
                              ми решиха проблема за 270 лв. Оттогава тротинетката е минала 20 000 км.
                              Значи - на едното място 270 лв., на другото 300 лв. + 2500 лв. И ми разправяш, че ония разбират много?
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Безобразия в Ратола

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                И ми разправяш, че ония разбират много?
                                Аз ли ?? Ни най малко. Те са просто едни подменячи на компоненти с нови, докато проблема изчезне. То може и така да се работи, ама е на гърба на клиента..
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X