Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Безобразия в Ратола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Безобразия в Ратола

    Не изчетох цялата тема, но да дам койте 5ст по въпроса. Преди години магазин ми отказа подмяна на част на чиято кутия производителят даваше 3 години гаранция (усилени носачи на предното окачване на Passat B5). След това се свързах с официалният вносител и получих подобен отговор. Следваща стъпка - производителят. След като им споделих историята рязко нещата се промениха - поискаха часта за инспекция и в рамките на 2-3 седмици получих чисто нови носачи срещу старите потрошени.

    Та можеш да пробваш да пишеш до support-а на кораба майка. На тази приказна история не вярвам да останат безмълвни.

    Или както разни познати са правили - съд. Ама имайки в предвид съдебната ни система не знам колко възвращаемост би имало на положените усилия.

    Коментар


    • #47
      От: Безобразия в Ратола

      И аз бих бил благодарен ако някой сподели на ЛС отзиви от добри майстори/сервизи, а и още по-полезно отзиви от лоши такива, които са прехвалени във форума. Естествено няма да споделям публично тези неща. Мисля да си направя една лична база от данни, че ми предстоят някои неща да правя и проучвам сега.

      И аз съм съгласен с мненията, че понякога и клиентите са виновни. Примерно много ме дразнят хора, които искат да им се свърши нещо качествено, но без пари или значително под средната пазарна цена за услугата. Но не разбирам и майсторите, които приемат такива клиенти на принципа "за толкова пари толкова".
      Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 H25A 2000г. | 3" сиромашки лифт

      Коментар


      • #48
        От: Безобразия в Ратола

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        ... Две теми - "Бягайте от този сервиз" и "Доволен съм от тия майстори" като задължително, както и при Пътешествията, се споделя само личен опит и се правят препоръки без директни линкове и реклами. Така ще е ясно и чисто, пък някой сервиз може да е и в двете теми. Те като са съседни и залепени в Раздела, всеки разумно ще тръгне да провери и двете, преди да избере сервиз. За мене това е най- чистия вариант. Казвате и го правим.
        Злати, всичко ще е ток и жици, докато се коментират сервизи и майстори, които не са участници във форума. Иначе, един ще публикува негативно мнение за Х, Х ще рипне да брани честта, ще се намесят феновете на единия и на другия, както и дежурните кибици, които само търсят тема за сеир и ойде та се не виде ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          От: Безобразия в Ратола

          Ще се отвори модераторска работа и ще има нацупени. Нищо ново.

          Коментар


          • #50
            От: Безобразия в Ратола

            Чаво, прав си, ма или играем хорото и сме честни, или е "мижи да те лажем". Но ако го направим, трябва да има модератор да разчиства
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • #51
              От: Безобразия в Ратола

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Злати, всичко ще е ток и жици, докато се коментират сервизи и майстори, които не са участници във форума. Иначе, един ще публикува негативно мнение за Х, Х ще рипне да брани честта, ще се намесят феновете на единия и на другия, както и дежурните кибици, които само търсят тема за сеир и ойде та се не виде ...
              Манталитет,Чавдаре,манталитет...Можеш ли да преведеш думата ЯТАК на какъвто и да е език

              Коментар


              • #52
                От: Безобразия в Ратола

                Познат в Англия на 20 км. от Лондон. След 3-4 сервиза като работник от няколко години си има свой.
                Същата цигания от страна на механиците и от страна на клиентите. Разликата само е че редовно един сервиз обслужва колите на цялото котило и една издънка може да те лиши от абонамент за поне 7 -8 автомобила.
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • #53
                  От: Безобразия в Ратола

                  През далечната 1993 година кола закупена от въпросната фирма в последствие се оказа с интервенция по номера на рама и двигател .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #54
                    От: Безобразия в Ратола

                    Гласувах с ДА. Не виждам причина да не споделя къде са ми поддържали и ремонтирали коли качествено, на нормални цени и без мрънкане "ама то много сложно, аз с това не се занимавам, търси друг, ама то ще е много скъпо, не знам колко ще излезе" и т.н. Както не виждам причина да премълча къде са ми казали-" ела след два дни, ще струва 500 лв.," и след месец и половина и 2500 лв. на вятъра колата ми е върната в насипно състояние и дадена на вторични...Твърдо ЗА.
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #55
                      От: Безобразия в Ратола

                      И аз гласувах с НЕ,ходя редовно при един уличен майстор от 15г.
                      Има доволни клиенти,има не доволни.
                      Всеки сам си преценя!
                      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                      Киа спортаж2000тди 98г
                      Ауди А3 1.9ТДИ
                      Каравана Аdria 390Q

                      Коментар


                      • #56
                        От: Безобразия в Ратола

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        През далечната 1993 година кола закупена от въпросната фирма в последствие се оказа с интервенция по номера на рама и двигател .
                        То през 1993г и кола закупена от Мототехника можеше да се окаже с интервенция по номера на рамата и двигателя.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Безобразия в Ратола

                          Като човек чиято работа е обвързана със сервизна дейност мога да кажа следното:
                          По традиция всички гаранционни сервизи са най слабите най нискоквалифицирани.За сметка на това са най скъпите.Най слаби са защото там майсторите са наети най често от вносителя и им се плащат мизерни заплати(като за майстори).Гаранционния сервиз постига успехи за сметка на вносителя или собственика-а именно чрез директна смяна на цели възли агрегати и метода проба грешка(защото друг плаща) Целта на този сервиз е благоденствието на друг в случая вносител или продажба на стоката а не на сервиза!
                          Съвсем по друг начин стои въпроса с "гаражния" техник. Той оцелява благодарение единствено на своите умения.Не може да си позволи да сменя цели възли(защото няма склад подръка или някой да плаща).Каквото изкара това ще е.Не е на заплата и клиентите не са задължени да ходят там.Той винаги е по оправен по гъвкав и по квалифициран от гаранционния. Негов минус е евентуално слабата материална инструментална или справочна база...
                          Лично мое мнение:
                          Най добрия вариант е дългогодишен "гаражен" техник който е профилиран.Има такива.Примерно за ВАГ групата,за японски коли, за определени марки.Успее ли да се профилира, това означава и че е успешен, и силен.Защото успява да живее само от определена марка, ама пък и научава всички тънкости за нея.А това си е сериозно нещо.Защото като знаеш всичко за една марка издънките са много редки!
                          И накрая:
                          Сервизния техник или майстор трябва да е изключително умен човек.Да умее да мисли логично, да търси причината, защо става така, и да има и нужните умения да я отстрани.За да стане това той трябва да се образова нонстоп, сам да чете всяка вечер, да чете справочна литература. И сега опираме до парите.Това е неблагодарна работа.Човек със способности а работи за малко пари.Мислите ли че човек с такъв потенциал ще работи на заплата или на щат за хиляда,две хиляди лева?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Безобразия в Ратола

                            Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                            Най добрия вариант е дългогодишен "гаражен" техник който е профилиран.Има такива.Примерно за ВАГ групата,за японски коли, за определени марки?
                            Даааа, ама има едни коли, дето като в оня виц, "Гледам, че не ги карат много-много"? С тях какво правим?
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Безобразия в Ратола

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              То през 1993г и кола закупена от Мототехника можеше да се окаже с интервенция по номера на рамата и двигателя.
                              Не е точно така . Колата беше от най ниския клас на Митсубиши Колт. В крайна сметка се оказа че никъде не се издирва и разследващите стигнаха до извода че тогава понеже всичко японско беше с голямо мито за да го спестят са я извъртяли на някоя катастрофирала тотална щета което тогава е било масова практика . Тогава през КАТ с точните хора можеше да прекараш всичко .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #60
                                От: Безобразия в Ратола

                                И за тях си има хора, дори читави и понеже са специфични автомобили и малко като модели им се знаят и кътните зъби. Не е като Тойота или БМВ примерно с 20 модела като всеки един с по 5 мотора и т.н. т.н. Една от колите които съм имал е произвеждана в миналото цели 10г. с два фейслифа и с над 10 агрегата като започнеш от 4/6/8 и 12 цил. мотори, с по два и четири клапана на цилиндър, като дори един и същ мотор има с Бош и Сименс ДМЕ и от там различни датчици, проблеми и цени. Това е адски много обем като информация и евентуални проблеми, нищо че модела е произведен в милионен тираж примерно и е бил доста масов за времето си. Едно Бентли да речем излиза с един максимум два мотора и бързо се учи от мануала и проблемите са в пъти по-малко и по изчистени.

                                Това към колегата Гагич
                                Последно редактирано от gh0sts; 07-12-17, 20:28. Причина: допълнение
                                Real Recognize Real

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X