И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Тирфора или верижното отпада, че нали е само за "вертикална употреба" , те и едно в употреба . То не са вериги и тежести, никак не си представям веригата да застане около хоризонта.
Последно редактирано от gucko; 04-12-17, 21:45.
Причина: Фотка
Гледам в ляво- няма нищо, гледам в дясно пак няма нищо и си викам: Аааааа тука има нещо!
Лебедката се фетишизира грандиозно. Незнайно защо се поставя наравно с гумите, а понякога даже и преди тях. Според мен най-смисленото нещо е джек, както е казал Ясен. А това е отговорът на поставения въпрос. Читава ръчна лебедка е съпоставима като цена с електрическата.
За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Аз лично вече не вярвам в трирфора, няма сила да дръпне тежък джип затънал в калта а ако има и наклон, никакъв шанс, нулев.
Където тирфор ще помогне ще помогне и джек или клони, пясък, пътечка, лопата и т.н.
Имах един супер тежък торфор сигурно с 15мм въже, закъсал патрул не мога и да го мръдне а трима азмани по над 110 кила му се изредихме, не е за тая работа тирфора.
Коментар