Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интервал за смяна на маслото, едно различно виждане...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    МОмчета, правете струвайте, но знайте,че маслата които се правят в Европата задължително трябва да имат 30% старо обработено с адитиви в тях масло. Зелените неонацисти все повече задушават дребния човек. Аз от тази гледна точка минах на АМСОЙЛ за моя дизел. Естествено прочетох доста за този производител и за неговите доволни клиенти и не смятамд а го сменям.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      АмсОйл навсякъде - мотор,скорости,раздатка,дифове..........само на хидравликата половината е Мобил 1,че имах една бутилка.


      Ясене до колко може да се меша едно масло със старо такова,50/50 или повече за да мрънка човек,че му набутват боклуци?

    • Ясен
      Ясен коментира
      Редактиране на коментар
      Нямам против да ползвам 100% рециклирано.

      Дали ще го правят от старо масло или от нефт изкаран от калта не ме бърка ама никак.

      Важното е да си отговаря на буквичките.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Ти си химика тук,ти ги знаеш,аз от такова ми се изправя малкото коса вече.

  • #62
    Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
    задължително трябва да имат 30% старо обработено с адитиви в тях масло
    Това е някакъв грешен превод. Старото масло не може да се обработи с бъркане и добавяне. Има неща за отделяне и вероятно се прави с преваряване в казана.

    Коментар


    • Ясен
      Ясен коментира
      Редактиране на коментар
      Минава си нормалните етапи на рафиниране като стой та гледай.

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      От отработеното масло се правят нафта, бензин, газ, масла и още нещо.

  • #63
    В щатите на Mercedes получих стикер "следваща смяна след 3000 мили" (0W / 40) и мили при смяна. Същото важи и за автомобилите Toyota, Nissan, Buick и Mazda.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Мерцедес, в Щатите,карам го с неодобреното от Мерцедес масло Мобил 1 5W50 или 15W50, колата е на половин милион,сменям на 7-8000 мили, карам я 15 години вече

      Поздрави ги от мен
      Последно редактирано от BENZBOSS; 13-04-22, 17:07.

    • brpi
      brpi коментира
      Редактиране на коментар
      По едно време даже беше на 3000 мили а в Канада на 3000км .... мда .. точно така е .... .
      Поне 10 пъти съм играл играта при дилара :
      аз- от завода пише е толкова
      дилъра- те не знаят ,аз ги разбирам повече ,ела за смяна на колкото аз ти казвам.

      А един много официален форум за коли имаше преди време публикация как тука в америка вече можело да се сменя маслото и на 5к мили и като им пуснах линк към страничката на Фоксваген че всичите им коли минималния интервал е 15 000 км (Почти 10к мили) и ме изтриха.

      Така че всеки има глава на раменете и да прави каквото си иска.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Има си лаборатории за целта - как я караш,на каква температура,магистрално или градско,с какво гориво,кой филтър,кое масло,с какво натоварване,студени стартове,мината дистанция в работна температура на мотора,моточасове ….…...знаеш по-добре от мен - теглиш и 2-3 теста и се оказва,че няма синтетика която да не можеш да я караш къде да е как да е поне 7000 мили

      Вземи една полицейска на 100 000 мили и на тия 100 има моточасове като още 300 000 да минеш

  • #64
    Първоначално публикуван от leventsur Преглед на мнение
    В щатите на Mercedes получих стикер "следваща смяна след 3000 мили" (0W / 40) и мили при смяна. Същото важи и за автомобилите Toyota, Nissan, Buick и Mazda.
    Е то стикер и за смяна след 200 мили може да ти сложат, или най-много на всеки резервоар. Нали ще ти вземат пари за масло, филтри и труд, какво ги бърка тях. То по-добре с М10Д да караш, с него даже 5000 мили спокойно ще изкараш. Лично видждам един спринтер, заводска смяна на 80 х.км., първата му я направиха на 100 хиляди. Още си върви, вече сигурно гони 200.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      ... и то щото като/ако е погледнал щеката, по нея масло йок.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Или е светнала червената масльонка

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      По бг авто-форумите по марки е мазало с тия теми....
      Да не кажа , че даже има в един тема , където им правят проби все едно някакво неизвестно вещество от друга планета изследват...

  • #65
    Благодаря за полезните отговори. dickssportinggoods feedbackwww.lowes.com survey

    Коментар


    • #66
      Първоначално публикуван от leventsur Преглед на мнение
      Благодаря за полезните отговори. dickssportinggoods feedbackwww.lowes.com survey
      Производителя на всяко МПС си дава инструкция за употреба, там пише на колко кое се сменя. Може да има разлики в различните райони на света, поради климатични особености. Но какво лепнал някой квартален сервиз не значи нищо. А и интервала те интересува, доколкото ще важи гаранцията, като мине ако искаш и не го сменяй, ако искаш всеки четвъртък го сменяй, твой си е и ти плащаш масрафите. Аз лично вярвам на производителя. Нищо, че всички производители искат да прееб@т клетия българин и да му строшат каляската, според световната конспирация.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        Абе като каза климатични особености- в Кипър сменяха масло на по 3-4000км,влагата е убииствена. Аз не го смених доста време и бая чукаха повдигачите

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Е аз живея на 3 предки от Sea World San Diego, подветрено при това,ма влагата ма солта…..половин милион километра без проблеми

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Щом маслото не се произвежда вече, значи коша е достатъчно дрът да не му се втеляваш толкова. И почти всичко съвременно е над изискванията на производителя. Въпреки че като се замисля, коя е тая кола, дето са и спрели маслото от производство? На Мерцедеса ти със сигурност не са.

    • #67
      Производителят на автомобила,и в частност дилъра му,имат съвсем друг интерес от твоя.Още повече,когато ти продава задължителна през гаранцията услуга-смяна на масло и филтри на 3-на цена.За теб ли ще мисли,или за джоба си?Инструкциите се пишат за всякакви клиенти-един кара по 5-6 км и гаси,друг-по 500-600.Вторият,ако например кара по 100000 на година,може да сменя масло и по-рядко.При всяко загряване на маслото до работна температура,част от леките му фракции се изпаряват.След 10-15000 км,когато го сменяш,то е по-гъсто,отколкото е новото.Колкото е по-тънко маслото,и ако е синтетично,толкова по-дълго може да не се сменя,и запазва някакви задоволителни свойства.Има пълна синтетика 4 литра-60 лв,ама има и 400 лв.Вероятно има лееека разлика в качеството.Когато изтече гаранцията на колата на италианеца,той може да реши повече да не сменя масло.След 70-100000 км то се сгъстява много,коксува понякога,и той си продава колата на Хитър Петър.А той,дори и да смени маслото,има запушени маслени магистрали,и следват проблемчета

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X