МОмчета, правете струвайте, но знайте,че маслата които се правят в Европата задължително трябва да имат 30% старо обработено с адитиви в тях масло. Зелените неонацисти все повече задушават дребния човек. Аз от тази гледна точка минах на АМСОЙЛ за моя дизел. Естествено прочетох доста за този производител и за неговите доволни клиенти и не смятамд а го сменям.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Интервал за смяна на маслото, едно различно виждане...
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнениезадължително трябва да имат 30% старо обработено с адитиви в тях масло
Коментар
-
В щатите на Mercedes получих стикер "следваща смяна след 3000 мили" (0W / 40) и мили при смяна. Същото важи и за автомобилите Toyota, Nissan, Buick и Mazda.
Коментар
-
По едно време даже беше на 3000 мили а в Канада на 3000км .... мда .. точно така е .... .
Поне 10 пъти съм играл играта при дилара :
аз- от завода пише е толкова
дилъра- те не знаят ,аз ги разбирам повече ,ела за смяна на колкото аз ти казвам.
А един много официален форум за коли имаше преди време публикация как тука в америка вече можело да се сменя маслото и на 5к мили и като им пуснах линк към страничката на Фоксваген че всичите им коли минималния интервал е 15 000 км (Почти 10к мили) и ме изтриха.
Така че всеки има глава на раменете и да прави каквото си иска.
-
Има си лаборатории за целта - как я караш,на каква температура,магистрално или градско,с какво гориво,кой филтър,кое масло,с какво натоварване,студени стартове,мината дистанция в работна температура на мотора,моточасове ….…...знаеш по-добре от мен - теглиш и 2-3 теста и се оказва,че няма синтетика която да не можеш да я караш къде да е как да е поне 7000 мили
Вземи една полицейска на 100 000 мили и на тия 100 има моточасове като още 300 000 да минеш
-
Първоначално публикуван от leventsur Преглед на мнениеВ щатите на Mercedes получих стикер "следваща смяна след 3000 мили" (0W / 40) и мили при смяна. Същото важи и за автомобилите Toyota, Nissan, Buick и Mazda.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
-
Първоначално публикуван от leventsur Преглед на мнениеБлагодаря за полезните отговори. dickssportinggoods feedbackwww.lowes.com survey
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
Абе като каза климатични особености- в Кипър сменяха масло на по 3-4000км,влагата е убииствена. Аз не го смених доста време и бая чукаха повдигачите
-
Щом маслото не се произвежда вече, значи коша е достатъчно дрът да не му се втеляваш толкова. И почти всичко съвременно е над изискванията на производителя. Въпреки че като се замисля, коя е тая кола, дето са и спрели маслото от производство? На Мерцедеса ти със сигурност не са.
-
Производителят на автомобила,и в частност дилъра му,имат съвсем друг интерес от твоя.Още повече,когато ти продава задължителна през гаранцията услуга-смяна на масло и филтри на 3-на цена.За теб ли ще мисли,или за джоба си?Инструкциите се пишат за всякакви клиенти-един кара по 5-6 км и гаси,друг-по 500-600.Вторият,ако например кара по 100000 на година,може да сменя масло и по-рядко.При всяко загряване на маслото до работна температура,част от леките му фракции се изпаряват.След 10-15000 км,когато го сменяш,то е по-гъсто,отколкото е новото.Колкото е по-тънко маслото,и ако е синтетично,толкова по-дълго може да не се сменя,и запазва някакви задоволителни свойства.Има пълна синтетика 4 литра-60 лв,ама има и 400 лв.Вероятно има лееека разлика в качеството.Когато изтече гаранцията на колата на италианеца,той може да реши повече да не сменя масло.След 70-100000 км то се сгъстява много,коксува понякога,и той си продава колата на Хитър Петър.А той,дори и да смени маслото,има запушени маслени магистрали,и следват проблемчета
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар