Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя система на окачване е по-сполучлива? (Зависимо или независимо)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    че то само за него пише и за революционното окачване мисля, че беше на Kinetik

    Коментар


    • #17
      И кво му е толко революционното?
      И за тоя Г4 не знам.

      Коментар


      • #18
        друг ден за него лека нощ на всички

        за да не става революция утре когато ме будят

        Коментар


        • #19
          ето едно малко материалче на руски за широкия кръг читатели, след малко и на английски

          http://www.auto.vl.ru/surveys/160/
          drive alive

          Коментар


          • #20
            ето я и английската версия, по - разширена и с линкове разбира се

            http://www.theautochannel.com/news/2...18/173058.html
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Ммм ... Възторжено блеене, нищо за конструкцията ... Освен това е рали а не офроуд. Танка го може същото, несъществено по-бавно. Освен това вътре не реве мотора, а ако на края на оръдието сложиш чаша с нещо на старта, на финала можеш да си я допиеш. Струва 5 милиона, произвежда се такова а не подобрено за веднъж масово, никой не квичи кво било трудно и не лее шампанско. Екипажа се подготвя за тая работа 3 месеца. Деца от гимназията. Ядат по една шепа буламач на ден и пият вонящата вода от манерките. Виждат баня веднъж в месеца и кино веднъж в годината. Няма журналистки с къси поли, няма светкавици, няма цветя. Няма и "технически съпорт" и нам кви още лигавщини. Чуковете и ключовете в ЗИПа и собствените ръце. Някви майки. Винаги са мръсни и каталясали, и мечтаят за 300 секунди сън и да се наядат. Смятат такива купони за нещо обикновено. Това е когато се борят само с пътя, иначе по тях стрелят. За да ги убият наистина, не като на кино. Тогава им дават и по една педя салам на ден, една за всичките вътре.
              Противно ми е. И това и Ф-1. Какво всъщност демонстрират? Възможностите на агрегатите? Условията са парникови, същото става на стендовете. Възможностите на шофьорите? За кво са тогава компютрите. Аман от супермени с червило. И от празна креслива снобария. Голфаджийчета.

              Коментар


              • #22
                повечето мъже искат да си премерят онези работи с всички други такива по света. хубаво е когато това става в парникови условия, а не наистина, с оръжие. това според мен е единствената допирна точка на ралитата и войната.

                другото е до човека. екипажа на танка е там защото ако реши да си тръгне ще ги обявят за дезертьори и ще ги разстрелят, а на бойното поле имат малък шанс да оцелеят.

                пилотите на разни състезателни коли отиват там по собствено желание и въпреки, че може да си тръгнат, когато поискат, остават и си вършат работата, зада пробват разни неизпробвани досега неща, та ние после да караме по - сигурни коли. освен това да караш тая сапунерка из пустинята по 500км на ден, всеки ден, 20 дни, хич не е проста работа, това на танковете не им се случва, защото ги взривяват на 5 тия ден, освен това ресурса им нестига за такъв преход.

                изобщо немога да намеря аналогията между пилота на офроуд автомобил и танкиста, единия е професионалист, а другия пушечно месо
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Пушечно месо? Интересна доктрина за тактиката на танковите подразделения)) Това са ценни играчки, никой не ги хвърля така под огъня.
                  Стори ми се приличен контрапример за масово произвеждана машина със същите възможности и без светските изгъзици. Сравняването на скоростите и ресурсите е безсмислено, категориите са различни. Да, и танка е много х 2, впрочем)) Жалък недопривод, ония са Жипове!)) Пък като са толкова големи мъже да си извадят свойте да си ги мерят, що вадят корпоративни? Ей го отсреща магазина, купува си от заплатата квато кочина му лежи на душата, от железарията си купува китайски ключове и турски пирони, върти гайките ако смята че трябва с неговите си ръце, хваща влака за Париж, и след 20 дена е в Дакар, ей го къде е. Или пък собственика на фирмата да си го кара, нали е голяма работа и той го е правил.
                  Немците без особена гюрултия правят нови конструкции и концепции на полигоните си. Затова ли колите им са ненадеждни?))

                  Коментар


                  • #24
                    нали има и конструктори и инвеститори, те немогат да карат коли, имат шофьори, но въпреки това тея хора също искат да си мерят ... с другите такива и понеже са охлюви го правят пред чертожните дъски /компютри/ и по - хубаво, че се занимават с коли, защото иначе ще правят оръжия

                    колкото до танкистите, те наистина са по - ценни от някой кашик, но това не помага много, като свършат кашиците идва и техния ред
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Кокошките опищяват орталъка всеки път като снесат яйце. Те що не си седят в мазето, където им е мястото? Света ще стане още по-противно място ако всеки инженер който свърши работа за пет пари събира пресконференция. Или всеки който ей сега е изхвърлил на буклука за собственото си честолюбие пари, колкото бюджета на средна държава държи и на ексхибиционизма си. Нарцисизма на голфаджийчетата и фолкаджийките е смешен или глупав, само понякога опасен. Тия са брутални, масово опасни и просто противни.

                      Кашиците и танковете си ходят заедно от едно време и се пазят един друг) Любов ...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X