Sajeliavam za latinicata !
pri sn.#1 tova e cial most mnogo po zdravo i oprosteno oka4vane !
pri sn.#2 voziiata e mnogo po dobra i pozvaliava po-visoka skorost po 4erni pati6ta,i ako projinite ili trosionite sa nategnati deferinciala ne sedi tolkova nisko kakto e narisuvan a e visiko gore i tova osigoriava niakolko santimetra dopalnitelen klirasn ! problema v tozi tip oka4vane e 4e ima mnogo pove4e podvijni elementi koeto teoriti4no vodi do pove4e problemi,no ako se poddarja i ekspoatira pravilno niama problemi !
niakoi ako se se6ta za drugo da dopalva !
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Зависи за какво. Така или иначе масово чупещи се полуоски правят само чехите. Някогашната Прага, и до сега Татрите. Само че това са тежки камиони 6х6 и 8х8, и струват колкото струват. Много.
Те са с много части и много сложни. Осигуряването на ква да е надеждност е проблем. На висока - огромен. Вярно и проходимостта е ... Бе, гледката на такова нещо в ямите е нереална, трябва да свикнеш че не е живо насекомо)
Прочее, в СИВ тия мостове се правеха в Плевен. Сега май правят само диференциали и ръкави за легендарната американска Дана.
в същност това е от един LR Disco ходил на Camel Trophy
Да, бе да.. Не на мене с тия..
Диско-то едва сега при "тройката" (последната версия се сдоби с независимо окачване отпред и отзад).. Иначе и първата и втората версия са си с "solid axles"..
не споря за серийни модели , а материала със схемичката е от преди две години и си е сложено на тази джипка
Тук няма значение за серийно или не.. Като махнем неща като климатици (при Дискавъри), диференциали (пак при Дискавъри и Рейндж Ровър Класик) и други по-значимо не се сещам - друго не е махано от колите от серийното им оборудване..
Кемъл Трофи с участие на Ленд Ровър няма от 1998г. насам. Моделите на Дискавъри участвали в експедициите са също произвеждани до края на 1998г. (Дискавъри 1).
Абсолютно съм сигурен, че няма Диско 1 и Диско 2 с независимо окачване, но все пак ако държиш..
Е как да няма значение кво е производството? Една бройка за много хилядарки с часовникарската пиличка ще направи всеки. Татра ги ПРОИЗВЕЖДАТ, и те работят бетер от волове по всички континенти и в руския краен север. И никой не знае как се ремонтират, щото не става нужда Това е просто принципно по-висока технологична култура. Те го могат ...
Sofianita, гръцки нищо не разбирам, но това :
дори и да е скица на (заден) мост на Дискавъри 1 (или 2), аз си виждам едно цяло мостче и ни грам загатка за независимо окачване.
Тук наскоро Стефан популяризира едно рускo списание (аз не го познавах от преди това), от което всички има какво да научим. Ето тук можеш да разгледаш и да се убедиш сама в това, което твърдя.. Няма да помествам препратки към страници на английски език, вероятно защото няма да ми стигне и годишният ми отпуск да поместя значимото написано за LR..
Първоначално публикуван от Стефан
Е как да няма значение кво е производството? Една бройка за много хилядарки с часовникарската пиличка ще направи всеки...
Имах предвид конкретно в случая с Кемъл Трофи.. Джипките, използвани в Camel Trophy са с надстройки, който предимно допълват заводската комплектация - споменах - по-бавни диференциали, демонтаж на климатици, ел-мел стъкла и т.н. Останалото са лебедки, гуми, окачване, фарчета, въженца (добре де, ванти) и т.н... Това, за което ти говориш (с часовникарската пиличка) е G4 Challenge, ако ти говори нещо..
Коментар