Обява

Свий
Няма добавени обяви.

зареждане акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: зареждане акумулатор

    Ето Ви един пример за хубаво "smart" зарядно устройство,което рисува и хистограма.
    Това зарядно е с Bluetooth connection.
    Можете да се сдобиете с такова от гр.Варна
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от tow; 20-12-07, 03:05.
    LZ4RP
    QSO-145,250 MHz.
    QTH-Варна. KN33WF
    EchoLink-Node:143125

    Коментар


    • #32
      До: зареждане акумулатор

      Мой накрая ще шибна един РелеРегулатор от жигули след един грец, и това ще бъде
      “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
      Б.Франклин

      Коментар


      • #33
        До: ВЪПРОС ЗА ТОКОИЗПРАВИТЕЛ

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        Би трябвало да са 20 часа, според мен, но няма значение . Важното е, че върши работа и да се опитваш да си го правиш сам е безсмислено.
        Абсолютно правилно! Мерси за корекцията....
        Като се бърза така се получава....

        Коментар


        • #34
          До: зареждане акумулатор

          ха ха , мани недей казва това за реле регулатора от жигулито

          UPS ти е нужно за да не мислиш за нищо .И с 5 А да зарежда пак ти върши работа - просто по-бавно ще става заряда .

          Иначе трябва да мислиш у-во "има-нема ток " ,превклюватели и други джаджи .А UPS -a ще се грижи за всичко .

          -----------------------------------------------------------
          Здравите коли отдавна са забранени за производство !!!!

          Коментар


          • #35
            До: зареждане акумулатор

            Колеги, може и да се повторя ,но бих искал да кажа нещо за акумулатора и алтернатора. В акумул. при разряд химическата енергия се пеобразува в електроенергия, а при заряд –обратния процес. Техническите данни са: Пример- 12v/63Ач. -- 380А.
            12v това са 6 клетки по около 2v. При заряд общото напрежение не трябва да надхвърля 14.2v, при разряд 10v , извън тези стоиности настъпват невъзвратими разрушителни процеси в клетките.
            63Ач това значи мощноста му или теоретично казано, 63 часа може да се тегли по 1А. {или 31часа по 2А.} Докато стигне до 10в. Така всеки колега може да си тества колко Ач. са му останали в акум. Когато установите че, от 63Ач са ви останали 20 -25 Ач може спокйно да го прехвърлите от дизелова на бензинова кола за доиживяване ,защота на бензиновата и трябва по малка мощност при стартиране. Зарядния ток не трябва да надвишава 1/10 от капацитета му [ 6.3A]
            380А – това е силата на тока който акум. може да отдаде при -18градоса поС, или още казано[стартов ток].
            Не трябва да се допуска клетките да изсъхват. Не наливайте вода от чешмите а само дестелирана.Концентрацията на електролита при напълно зареден акум. трябвя да е 1.28г/ куб.см. : при наполвина зареден 1.20г /куб.см. : при разреден 1.12г/куб см.
            Студа влиае погубно на аум.[ по точно на химическите процеси и активната маса на клетките] . Затова зимно време при градско каране на фарове , парно , чистачки и други консуматори, на къси разстояния заряда не му е достатъчен независимо от мощноста на акум. Необходимо е да се дозарежда на зарядно устройство поне един път в месеца или по често или пък няколко часа извън градско за дозареждане. Купуването на по мощен акум. от заводски педписания е излишен лукс ,който няма да Ви спаси от горе посоченото само ще удължи цикъла на рзряд , но така и заряд. Спазвайки тези изисквания акум.ще ви служи дълго.

            Алтернатора е промеливо токов трифазен генератор ,което генерирано напрещение се изпавя и се подава на акум. за заряд. Всеки алтерн. има сътветната мощност която отдава,а тя се ограничаваот възбуждащия му се ток. Така че,всеки алтернатор може да зарежда всякакъв по мощност акум.без проблем единствено само времето за заряд е различно. Ако някой колега увеличава многократно консуматорите на колата си[по мощни и допълнителни фарове, лебедки и др.] следва да помисли за по мощен алтернатор за да дозарежда акум. ,а не за по мощен акум. Защото зимата ще има по горе описания проблем.
            Това което човек е направил го мога и АЗ!

            Коментар


            • #36
              До: зареждане акумулатор

              Наи-после да се обеснят нещата както си е..,но да се запомнят е въпроса
              П С : Човек не трябва да се оставя неподгодвен
              ЗА парното ако правоъгълното напрежение е проблем с походящ капацитет последователно или различни кондензатори за промяна на мощноста ;
              през първите часове по голяма ,а после да превкличи на по-малка ,ако ви остават повече време без ток.Може и да се редуват акумолаторите след като първия се разреди да почне 2рия.....3тия на комшията ...като си наясно какво искаш няма начин да не стане .По-лесно е с готов блок,но ако няма го градиш
              Последно редактирано от blago4x4; 22-12-07, 01:43.
              FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
              BJ42 04 1982
              FJ62 11 1983 skipe blago4x4
              LZ 2 BHB

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X