Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шпренгване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Шпренгване

    Газ или Ужаз ще стягаш.
    Щото па там ептен няма смисъл от шпренгване.

    ПП Знам че не се пита, ама на колко си ако не е тайна
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Шпренгване

      Газ ще стягам,на 19съм

      Коментар


      • #18
        От: Шпренгване

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Газ или Ужаз ще стягаш.
        Щото па там ептен няма смисъл от шпренгване.
        Що пък да няма?
        Много по-добре е с по-висока рама, отколкото с ниска. Отделно, че характеристиките на окачването са сметнати като за нови ресьори.
        Визията е съвсем отделно.
        Знаеш ли каква разлика е като видиш една натопорчена УАЗка, спряна до такава с уморени ресьори?
        Знаеш де, ама явно не си си го представял.

        Напоследък се замислям да продам Франко, и да си взема една ужаска. Като я пипна както си знам-ще стане сериозна машина, която в същото време ще е и "стрийт лийгъл"
        Баси термините...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: Шпренгване

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Що пък да няма?
          Щото:
          а) съвецкото желязо и да го ковеш и да не го ковеш си е съвецко желязо
          б) нови руски са по-евтини от хамалогията по шпренгването, която е и с неясен резултат поради гъзоръки майстори
          в) може да реши да го направи с нови хубави ресори

          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Шпренгване

            FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
            BJ42 04 1982
            FJ62 11 1983 skipe blago4x4
            LZ 2 BHB

            Коментар


            • #21
              От: Шпренгване

              Първоначално публикуван от tatii Преглед на мнение
              може да ги свалиш и пратиш във Шумен КТА Мадара - Ресиори отдела има телефон спеца е Цецо от 100г само това правят и технологията им е най -добрата
              тел 0887803521
              Би ли споделил колко ресьора си шпренгвал в КТА МАДАРА - Ресьори и какъв е крайния резултат от стогодишния опит на Цецо ???
              П.П: цеха за ресьори на КТА МАДАРА се намира в село Хитрино ,община Шумен.
              rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
              0898 51 31 46

              Коментар


              • #22
                От: Шпренгване

                Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                Би ли споделил колко ресьора си шпренгвал в КТА МАДАРА - Ресьори и какъв е крайния резултат от стогодишния опит на Цецо ???
                П.П: цеха за ресьори на КТА МАДАРА се намира в село Хитрино ,община Шумен.
                На самурая съм с ресьори от КТА Мадара от 3 години е не са мръднали
                Suzuki Samurai 420i

                Коментар


                • #23
                  От: Шпренгване

                  Само да кажа, че от ресьорите(както и от пружините де) се очакват и други качества, освен "да не мръднат".

                  Беше то едно време когато се правеха по много бройки на ден, и температурните режими в пещи и охлаждане са както е по книгите.
                  За пет ресьора, с по 8-10 листа на ден вече се говори за занаятийство. Колкото и да има техника, и майстори...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Шпренгване

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Само да кажа, че от ресьорите(както и от пружините де) се очакват и други качества, освен "да не мръднат".

                    Беше то едно време когато се правеха по много бройки на ден, и температурните режими в пещи и охлаждане са както е по книгите.
                    За пет ресьора, с по 8-10 листа на ден вече се говори за занаятийство. Колкото и да има техника, и майстори...
                    Под "не са мръднали" колегата вероятно има предвид факта , че джипа си му стои натопорчен , а ресорите все още не са провиснали като на дядо ми скротума .

                    Едно от основните качества , което се изисква от пружината/ресора е ....да пружинира .
                    Та в този смисъл ми е любопитно : когато в Мадара са се правили "по много бройки на ден" , за шпренгване ли говориш или за производство на нови ресори ?
                    Аз подозирам де - за какво става дума , щото едва ли някой е измислил ново "Металознание" .

                    Иначе , "алхимици" дето преоткриват топлата вода - дал Господ и в този Форум
                    А това е само поредната тема .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Шпренгване

                      Аз не разбирам какво всъщост казваш ,или това е поредното Ви мнение?
                      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                      BJ42 04 1982
                      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                      LZ 2 BHB

                      Коментар


                      • #26
                        От: Шпренгване

                        Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                        Аз не разбирам какво всъщост казваш ,или това е поредното Ви мнение?

                        Ако питането е към мен , поредното ми мнение (в поредната тема за шпренгване) не се е променило .

                        ... а след като за 18 години ....

                        Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                        ...С коване се получава,но е трудно и затова не се захващат. За 18 години събрах един палет с листи и реших да опитам 10 кг чук понеже с валяците е временно....
                        ... вероятно ако решиш да събереш още един пакет , то след 36 години ще разбереш и какво съм искал да кажа ...
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Шпренгване

                          Вижте това. Два кемпера с увиснали, шпренгвани и изправени ресори, карат вече така.
                          Резултатите са повече от добри:
                          Последно редактирано от Паджеровод; 17-07-15, 07:14.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Шпренгване

                            А каква е горе-долу цената за въпроснто шпренгване? За Ужаска става дума ... ресорите са почти прави вече. Иначе как вървят новите като цена някой има ли идея?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X