Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На къде отива 4х4 света

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: На къде отива 4х4 света

    Да бе, ся и ти като Стефан че за лунохода измислили колелото отново.
    Това руснаците де.
    Мериканците ползват ел двигатели с вълнови предавки.

    ПП Велосипеда, нали
    Последно редактирано от turtey; 29-04-15, 17:06.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: На къде отива 4х4 света

      На къде отивал 4х4? И за да не звучи грубо и да не използвам неприлични изрази от типа "отива на кучето в г@з@", да кажа: отива на чорчик и не на добре. Бащата на 4х4 и на всички джееепове Jeep се съюзи с Фиат и почна да произвежда некви пародии, които са обида и подигравка към самата марка. Пиши ги бегали.
      С голямо разочарование на скоро гледах последния модел на иначе любимата ми Honda CRV (до колкото минава за джипка)- пълна скръб: 1,6 дизелов мотор (Опел Рекордаю '64, първата семейна кола беше 1,7) с премахната система 4х4. Пиши ги бегали. И понеже станах фен на марката и ме спечели с надеждноста си, се замислям дали да не си намеря някоя на малко километри от 2005-2006 година и да си я консервирам в един гараж и да си я извадя когато настоящата ми здаде багажа след още 5-600000.
      Другите япсове дори и в лицето на кралицата Тоуота отдавна здадоха багажа (постепенно). Пика и върха бяха 80/105 серия и се почна постепенно надолу 90, още по-силно 120 и т.н. Отдавна строенето на легенди от типа на 60/70та серия са история. Пиши ги бегали.
      Патрола е някав мохикан, който ще си остане май и без наследник. Пиши ги бегали.
      Европейските няма нужда и да ги споменаваме. Това Кайени, Тоарези, Моки, Кю7 и др. подобни полюции, така или иначе никога не са се приемали на сериозно в 4х4 средите. Остава една малка надежда в лицето на Гегата и то не за друго, ми защото там по концепцията много-много не пипат и е сравнително непроменена спрямо началния замисал, измислен и направен когато Мерцедес са произвеждали коли.

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      4х4 света всъщност отива към електро ...
      Те тая дивотия под каквато и да е форма електро(нно) може би стои в основата на доста от тенденциите. Лошото и е, че е много подобна на комунизма (сори за политическия пример в техническа тема)- звучи и изглежда хубаво, ама на практика е шитня. Залеза на автомобилния елит почна именно някъде там където почна възхода на електро(нно). Причините не са (само) технически, а масово икономически, ама ги внедриха именно по тоя начин. Впрочем шитнята електро(нно) е причината, която може да ме накара да се прекланям или да псувам по определена/една и съща марка автомобили (напр. Мерцедес).
      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

      Коментар


      • #18
        От: На къде отива 4х4 света

        Французите имат един читав лаф за подобни анализи. "Du caca dans les yeux"

        При мен пък Джип не е спрял класическите си модели, а просто е добавил два фиата с лепенка джип, които хем не ми седят грозни, хем не ме бригат, но не ми пречи че носят допълнителни пари за разработката на още по-класически класически модели.

        Хонда пък си ми предлага съвършено 4х4 (SH) с шестак двигател и на коли, и на паркетници, ама аз не съм пораснал още да го купувам. Нисан ми предлага X-terra оригинално с билщайни и блокажи, това без да броя паркетниците и мастодонтите. Тойота накъдето и да се завъртя все ми се врат в очите джипове на рама и с каквото поискам по тях, и отделно пропускам въобще десетките пикапи и пикапопроизводни на форд и шевролет които идват с каквото им поръчаш, от блокажи през хъбове през избор на предавателни числа от завода.

        Ама при теб го няма ? Нюанси братле, нюанси . Света не е спрял от това. Само твоя.

        А за електрическото 4х4 - аз преди 15 години бях най-върлия закрилник на лентовите фотоапарати и "презрител" на цифровите. Ела ми виж шкафа сега. Всичко е въпрос на повратна точка. Стане ли достатъчно добро и прелее ли вълната - пробвай да я спреш.

        Та така с шитните. Изчисти си шита от очите и няма целия свят да ти изглежда шитня.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: На къде отива 4х4 света

          Всъщност в момента няма голям 4х4 пазар и това дава отражение на предлагането. Хората искат големи коли ама да вървят много, да харчат малко и да струват малко - ми получават ги. Хората и бизнесите които имат нужда от реални офроуд машини са заринати от вторичния пазар и имат твърде малко до никакви ползи от купуването на нови. Нормално е по-нишовите производители да се оттеглят от непреспективния пазар, а по-утвърдените - да търсят нови поприща.

          Коментар


          • #20
            От: На къде отива 4х4 света

            Едно уточнение - 4х4 пазара е огромен и расте.
            Офроуд пазара обаче е лимитиран все повече и повече. Тойота е тотал щета. Нисан също. Дървендъра го спряха. От УАЗ остана Патриота, който нали Г-то и то е нещо като нищо вече. Е, те поне са запазили модификация дето става, ама пак.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: На къде отива 4х4 света

              Добре де офроуд имах предвид

              Коментар


              • #22
                От: На къде отива 4х4 света

                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                ....Бащата на 4х4 и на всички джееепове Jeep се съюзи с Фиат и почна да произвежда некви пародии, които са обида и подигравка към самата марка. Пиши ги бегали.
                С голямо разочарование на скоро гледах последния модел на иначе любимата ми Honda CRV (до колкото минава за джипка)- пълна скръб: 1,6 дизелов мотор (Опел Рекордаю '64, първата семейна кола беше 1,7) с премахната система 4х4. Пиши ги бегали. И понеже станах фен на марката и ме спечели с надеждноста си, се замислям дали да не си намеря някоя на малко километри от 2005-2006 година и да си я консервирам в един гараж и да си я извадя когато настоящата ми здаде багажа след още 5-600000.
                Другите япсове дори и в лицето на кралицата Тоуота отдавна здадоха багажа (постепенно). Пика и върха бяха 80/105 серия и се почна постепенно надолу 90, още по-силно 120 и т.н. Отдавна строенето на легенди от типа на 60/70та серия са история. Пиши ги бегали.
                Патрола е някав мохикан, който ще си остане май и без наследник. Пиши ги бегали.
                Европейските няма нужда и да ги споменаваме. Това Кайени, Тоарези, Моки, Кю7 и др. подобни полюции, така или иначе никога не са се приемали на сериозно в 4х4 средите. Остава една малка надежда в лицето на Гегата и то не за друго, ми защото там по концепцията много-много не пипат и е сравнително непроменена спрямо началния замисал, измислен и направен когато Мерцедес са произвеждали коли.


                Те тая дивотия под каквато и да е форма електро(нно) може би стои в основата на доста от тенденциите. Лошото и е, че е много подобна на комунизма (сори за политическия пример в техническа тема)- звучи и изглежда хубаво, ама на практика е шитня. Залеза на автомобилния елит почна именно някъде там където почна възхода на електро(нно). Причините не са (само) технически, а масово икономически, ама ги внедриха именно по тоя начин. Впрочем шитнята електро(нно) е причината, която може да ме накара да се прекланям или да псувам по определена/една и съща марка автомобили (напр. Мерцедес).
                Интересно как едновременно CRV ти е любимо и в същото време мислиш, че Jeep произвеждат пародии?!?

                Иначе 4х4 (офроуд) света, както и който и да е друг свят, отива на където го бута великата сила на пазара....
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • #23
                  От: На къде отива 4х4 света

                  Леките "офроуд" машини нямат вече "клиентела". Поради разни специфики пък и променените методи на водене на бойни действия, класовете използвани от военните превозни средства се преместиха нагоре... "Джипки" вече в армиите не са нужни никому освен за ресторантско щабни локални действия... Инфраструктурата навсякъде се подобри значително, а където не е, поради горните причини продължават да си се движат камиони...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #24
                    От: На къде отива 4х4 света

                    Не забравяйте и дела на служебните машини , а там голям дял имат
                    Great Wall

                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #25
                      От: На къде отива 4х4 света

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Леките "офроуд" машини нямат вече "клиентела". Поради разни специфики пък и променените методи на водене на бойни действия, класовете използвани от военните превозни средства се преместиха нагоре... "Джипки" вече в армиите не са нужни никому освен за ресторантско щабни локални действия... Инфраструктурата навсякъде се подобри значително, а където не е, поради горните причини продължават да си се движат камиони...
                      Oпитваш се с един замах да отрежеш горско/селкостопанските, инфраструкторо поддържащи, полицейско/жадармаристки и т.нт нужди
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар


                      • #26
                        От: На къде отива 4х4 света

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        Французите имат един читав лаф за подобни анализи. "Du caca dans les yeux"

                        При мен пък Джип не е спрял класическите си модели, а просто е добавил два фиата с лепенка джип, които хем не ми седят грозни, хем не ме бригат, но не ми пречи че носят допълнителни пари за разработката на още по-класически класически модели.

                        Хонда пък си ми предлага съвършено 4х4 (SH) с шестак двигател и на коли, и на паркетници, ама аз не съм пораснал още да го купувам. Нисан ми предлага X-terra оригинално с билщайни и блокажи, това без да броя паркетниците и мастодонтите. Тойота накъдето и да се завъртя все ми се врат в очите джипове на рама и с каквото поискам по тях, и отделно пропускам въобще десетките пикапи и пикапопроизводни на форд и шевролет които идват с каквото им поръчаш, от блокажи през хъбове през избор на предавателни числа от завода.

                        Ама при теб го няма ? Нюанси братле, нюанси . Света не е спрял от това. Само твоя.

                        А за електрическото 4х4 - аз преди 15 години бях най-върлия закрилник на лентовите фотоапарати и "презрител" на цифровите. Ела ми виж шкафа сега. Всичко е въпрос на повратна точка. Стане ли достатъчно добро и прелее ли вълната - пробвай да я спреш.

                        Та така с шитните. Изчисти си шита от очите и няма целия свят да ти изглежда шитня.
                        Виж Търтю няколко поста по-надоло ме е разбрал прекрасно какво имам предвид. На теб не ти се получи и това, което си написал се вписва идеално в контекста на "новите" тенденции, но до там.

                        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                        Интересно как едновременно CRV ти е любимо и в същото време мислиш, че Jeep произвеждат пародии?!?

                        Иначе 4х4 (офроуд) света, както и който и да е друг свят, отива на където го бута великата сила на пазара....
                        Визирам новите италиански деривати на марката, а не като цяло всичките им модели. Въпроса е кое ще вземе преоритет и предимство в тенденциите им. А ако намекваш за CRVто, че е пародия- да, не е истински джип по тукашните разбирания. Но се вписва перфектно в пейзажа и условията тука (Германия) и най-важното (за мене) е безпроблемен и надежден, а не е каца без дъно за ремонти и пълнене касичката на сервизите. Една Тоуота ЛК (80/105) например, което се приема почти за еталон в отношение 4х4 возило, тука е безмислена и неприложима. Нещо като да стреляш по врабче с гаубица.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #27
                          От: На къде отива 4х4 света

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          ...Тойота е тотал щета...
                          Както викаше един в един любим филм - "...Протестируем, господине..." (дано не ми ковнат една глава сега). Имам известни възражения








                          Не съм достатъчно заядлив да пусна и това като пример, зер не е офроуд, та ще го пусна само като куриоз :





                          И производните:





                          Та не че нещо, но хич не ми се вижда да липсва нито избор, нито - ъъъ - избор. Само от Хайлендъра са още два нагоре с рамата му и с всичкото му и като цяло от девет модела с 4х4 пет (сиреч - повече от половината, и това е след като спряха FJ круйзера миналата година, поне на нашия пазар, иначе щяха да са шест от десет) са си потенциално сериозни не-паркетници. А от тях поне един (хайлендъра) на моя пазар е сред най-продаваните модели на Тойота въобще.

                          Ако изложеното не става понеже не се продават всичките в Европа - тогава темата е грешно зададена. Зер ако не се лъжа и Уаз не се продава в Европа. Съответно явно говорим за световния пазар.

                          И до тук съм добричък. Ако не слушаш ще се разровя в кувейтските, и ОАЕ, и австралийските, и филипинските, и тайландските и малайзийските дилъри. Тогава ще си проличи колко тотал щета са Тойота, че и Нисан

                          Кесарю кесаревото. Какви са местните продуктови избори на Тойота Европа е проблем на Тойота Европа и на държавите в нея където независимият внос е труден. България май не е от най-проблемните в това отношение.

                          На останалите пазари "офроуда" или поне карането в подобен стил си е съвсем реална нужда на много места, нужда покрита от съвсем реални модели.
                          Последно редактирано от Goblin; 29-04-15, 18:53.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            От: На къде отива 4х4 света

                            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                            Oпитваш се с един замах да отрежеш горско/селкостопанските, инфраструкторо поддържащи, полицейско/жадармаристки и т.нт нужди
                            Не само, отряза цял един континент
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: На къде отива 4х4 света

                              Гоблине, нито един от показаните от теб модели не е мислен да се експлоатира извън пътя. Въпреки 4х4 и рамата.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: На къде отива 4х4 света

                                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                                ...Визирам новите италиански деривати на марката, а не като цяло всичките им модели. Въпроса е кое ще вземе преоритет и предимство в тенденциите им. А ако намекваш за CRVто, че е пародия- да, не е истински джип по тукашните разбирания. Но се вписва перфектно в пейзажа и условията тука (Германия) и най-важното (за мене) е безпроблемен и надежден, а не е каца без дъно за ремонти и пълнене касичката на сервизите. Една Тоуота ЛК (80/105) например, което се приема почти за еталон в отношение 4х4 возило, тука е безмислена и неприложима. Нещо като да стреляш по врабче с гаубица.
                                Абе пак не ми стана ясно защо им викаш пародия. Само защото са деривати на Fiat, или защото в контекста на темата (4х4 офроуд) са пародия в сравнение с CRV...

                                м/у другото на кои модели на Fiat са деривати моделите на Jeep?
                                Последно редактирано от Goblin; 29-04-15, 19:02.
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X