Обява

Свий
Няма добавени обяви.

голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
    Заводско най-големият двигател на синхро е 98 коня
    Мъничка поправчица:заводски,най-големия двигател,монтиран на Голф 2 Синхро е ограничена серия с мощност 210кс.Следващия е Рали,с мощност 160кс,имат и 2-литров атмосферен мотор с мощност 136кс и чак след това са масовите 1,8л атмосферки с мощност 98 и 90кс.Системата се слага и на Голф 3,като там най-мощния е ВР6 -192кс...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

      MK2 Рали+синхро=0 няма такaва комбинация, не гледайте кво пишат американците по форумите, аз лично съм имал американска джета 2 и голф синхро 2, останал ми е доста тунинг и от двете.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk2
      http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...lf-Rallye.html
      http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...lf-Syncro.html
      http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...ncro%20GT.html

      Обичам да чета, затова, четете и вие, успех

      Коментар


      • #18
        От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

        Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
        MK2 Рали+синхро=0 няма такaва комбинация, не гледайте кво пишат американците по форумите, аз лично съм имал американска джета 2 и голф синхро 2, останал ми е доста тунинг и от двете.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk2
        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...lf-Rallye.html
        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...lf-Syncro.html
        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...ncro%20GT.html

        Обичам да чета, затова, четете и вие, успех
        Нещо не се разбрахме май...искаш да кажеш че няма Голф 2 Рали,или че Рали не е 4х4,или че не е тези коне???
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

          Няма Голф 2 Рали 4х4*(синхрото не е 4х4 в чистият смисъл на думата), има преправени синхро с визия на рали, отделно заводски няма такъв двигател 210 коня на синхро, дори и лимитирана серия. В линковете пише кое, как и защо, факти. Няма даже такъв двигател VW с 210 коня, има на голф от 2009 до 2011 произв. 211коня, а вр6 в годините на мк2 е 177коня, ако имаш код на двигателят напиши го или го провери тук: http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf
          Успех

          Коментар


          • #20
            От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
            Няма Голф 2 Рали 4х4*(синхрото не е 4х4 в чистият смисъл на думата), има преправени синхро с визия на рали, отделно заводски няма такъв двигател 210 коня на синхро, дори и лимитирана серия. В линковете пише кое, как и защо, факти. Няма даже такъв двигател VW с 210 коня, има на голф от 2009 до 2011 произв. 211коня, а вр6 в годините на мк2 е 177коня, ако имаш код на двигателят напиши го или го провери тук: http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf
            Успех
            Не се обиждай,но пишеш откровени глупости.Дори в линковете които си дал ги пише,стига да прочетеш внимателно. http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk2.Ето и копие от тук,преведено на руски:
            Особого упоминания заслуживают модификации Golf, послужившие его славе «горячего хетчбека». Начиная с января 1984 г. выпускается модификация GTI с 8-клапанным двигателем мощностью 112 л.с. (код мотора EV), в 1985 гамму расширяет легендарный GTI 16V 139 л.с. (код мотора KR), который по сей день считается самой известной модификацией Golf GTI всех годов производства. Примерно тогда же появляются версии с катализаторами, их мощности составляют 107 и 129 л.с. соответственно. В конце 80-х VW экспериментирует с механическим наддувом. В результате этого двигатель с нагнетателем G60 (160 л.с.) появляется и под капотом Golf. Практически одновременно выпускается полноприводная версия G60 Syncro. А в ознаменование раллийных побед VW Golf подготовлена к выпуску ограниченная серия из 5000 экземпляров Golf Rally, технически идентичная G60 Syncro, но с расширенными колесными арками, иной передней светотехникой, решеткой радиатора и бамперами. Наконец замыкает линейку Golf II GTI подготовленная VW Motorsport модификация Golf Limited с двигателем объёмом 1,8 л и мощностью 210 л.с. с нагнетателем G60 и 16-клапанной головкой блока цилиндров, выпущенная очень маленьким тиражом.

            Аз лично съм виждал Голф Рали,изключително запазен екземпляр,карам Голф 3 Синхро,леко повдигнат,който понякога карам из горите нищо че "не е 4х4 в чистия смисъл на думата",а по-горе много точно съм написал на кой модел Голф се слага ВР6 192кс.На Голф 2 не се слага никакъв.177 коня ВР6 се слага на Пасат,Шаран и Т4.
            Да не би да бъркаш Голф с Корадо,че там наистина няма заводско 4х4...Или с Кънтри,щото там най-мощното е 98кс...
            Последно редактирано от ninja_1; 10-02-15, 21:36.
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

              Последно пиша в темата, спора беше дали има синхро с по-голям двигател от 1,8/98 коня-НЯМА. С едно само се ще се съглася, има рали с г60 двигател 161 коня, кво са превели руснаците не ме интересува, аз чета викито и немският сайт, както и кодовете на двигателите, дай ми вин на тази кола с 210 коня и кода на двигателят й, и стикера отзад в багажника и пак ще говорим. Има различни модификации базирани на по-горе посочените, но не са в тази комбинация, която ти се иска, успех
              Ти сам си ги цитирал, базирани, в чест на...и така натътък...Спорим за точни модификации, но не и за основани на различни други модели на голф 2.

              А в ознаменование раллийных побед VW Golf подготовлена к выпуску ограниченная серия из 5000 экземпляров Golf Rally, технически идентичная G60 Syncro, но с расширенными колесными арками, иной передней светотехникой, решеткой радиатора и бамперами. Наконец замыкает линейку Golf II GTI подготовленная VW Motorsport модификация Golf Limited с двигателем объёмом 1,8 л и мощностью 210 л.с. с нагнетателем G60 и 16-клапанной головкой блока цилиндров, выпущенная очень маленьким тиражом.

              Коментар


              • #22
                От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                Последно пиша в темата, спора беше дали има синхро с по-голям двигател от 1,8/98 коня-НЯМА. С едно само се ще се съглася, има рали с г60 двигател 161 коня, кво са превели руснаците не ме интересува, аз чета викито и немският сайт...
                Няма,ама се съгласяваш,че Рали е 160кс...Руснаците не са превели текста.Копирал съм ти го от Уики-то,което ти самия "цитира" по-горе,като съм "цъкнал" руски език,че явно и другите езици не са ти разбираеми.Аз имам(разбираш ли ИМАМ Голф Синхро ЗАВОДСКИ с 2.0 л и 115 кс с код на мотора AGG) ти ще ми обясняваш че не съществува!?!Не че ми дреме какво мислиш,ама тук четът и други хора,които прочели мненията на хора като теб после спорят и дават за пример...баси...И само като допълнение "СИНХРО" е търговско наименование на пълноприводната група автомобили на ФВ,произведени до 1997г и НЯМА общо с вида 4х4("в истинския смисъл на думата).Аман от капацитети...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                  Извинете Нинджа,ама Голф 2 с този код на двигателя няма.А също няма произведен 1996г.За тройките в темата не се отнася.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #24
                    От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                    Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                    Извинете Нинджа,ама Голф 2 с този код на двигателя няма.А също няма произведен 1996г.За тройките в темата не се отнася.
                    Извинен сте Венци ,ама в последния пост вече става дума за Синхро,а не за определен модел Голф.Ти,поне за теб съм убеден,правиш разлика...
                    Поздрави!
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                      Последно спорът се завъртя около "дали има синхро с по-голям двигател от 1,8/98 коня-НЯМА."
                      Няма , ама има.Голф 2 с код на мотора 1H и PG са по 160 кс.И е "синхро".
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                        1H 118 160 1,80 4 08/88 - 07/89 GOLF G60

                        PG 118 160 1,80 4 08/88 - 07/91 GOLF G60

                        Да виждате някъде синхро, май не правите разлика между Golf 2 GTI G60 Syncro i Golf 2 Syncro, хайде почетете и после пишете, за информация владея руски доста добре колега, нямам нужда от преводач и там в абзаца пише, че е на базата на синхро създават г60 и т.н....

                        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...lf-Syncro.html
                        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...ncro%20GT.html
                        http://www.doppel-wobber.de/forum/Mo...%20syncro.html

                        Ако не правите разлика между моделите, си е ваш проблем, производителят е написал точно и ясно, ама вие си го тълкувайте както желаете, като нашата правосъдна система, със здраве.

                        Коментар


                        • #27
                          От: голф 2 синхро проблем с бензинова помпа

                          И сам да съм в автобуса ,пак ще се блъскам ............... Шопска народна мъдрост
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                          Зареждам...
                          X