Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Не вярвам защото ми се е случвало. На изправна система единия кръг остава. Загледайте си казанчетата и ще видите че последната 1/3 е разделена на 2-при теч от единия кръг другия си остава работоспособен. Та такова "казана празен" няма как да стане. Преди месец ми изтече единия кръг на астричката от задно цилиндърче и поради много ангажименти бях принуден да я карам така 2-3 дена. При агресивно спиране влачеше едно предно и по диагонал задно. И педал по-нисък с 10 сантиметра. Та оправете си спирачките,да няма изненади следващия път. И за мен е неоправдана подобна намеса в спирачките(за ръчната говоря),освен за състезателни нужди-но тогава два лоста за всяко задно по един
    И ма какъв модел кола се случи това??
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #47
      От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      И на какъв модел кола се случи това??
      На "Астричка" Тарга,ма не вЕрвам.Все ще е по стара от Малибуто ми-2002год.(Фиат Добло),а го купих от Асеновград с протекъл заден цилиндър и само аз си знам как го прибрах до Търново.Че пусто да опустее няма ни моторна ни интардер.
      Последно редактирано от Валентин Исаев; 03-11-14, 22:45.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #48
        От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

        Астра Ф 94-та. Хващам се и на бас и пред свидетели отвивам две пробки от спирачките и пробвам.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #49
          От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

          Само да споделя моя опит при теч в преден апарат колата губи спирачките напълно с заден теч лекинко може и да се предвижиш но не за дълго,да системите се водят двукръгови но водеща е предната система там кунсумацията на течност е голяма при теч в нея няма как да създадете налягане на задните колела.Не мисля че се определя от преградата в казанчето разгледайте си спирачната помпа

          Коментар


          • #50
            От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

            Ако системата се "води" двукръгова и не може да осигури пълно спиране с единия кръг при загуба на херметичност на другия, значи е неизправна. Преградата в казанчето е само една от мерките за независимост на двата кръга.

            Коментар


            • #51
              От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Ако системата се "води" двукръгова и не може да осигури пълно спиране с единия кръг при загуба на херметичност на другия, значи е неизправна. Преградата в казанчето е само една от мерките за независимост на двата кръга.
              Това е вярното по въпроса. Апропо , защо не електрическа спирачка на задните?
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #52
                От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ако системата се "води" двукръгова и не може да осигури пълно спиране с единия кръг при загуба на херметичност на другия, значи е неизправна. Преградата в казанчето е само една от мерките за независимост на двата кръга.
                Системата работи при скапан заден кръг,педала омеква,и спира малко тромаво,но спира.При теч на преден кръг,никакъв шанс,педала си пада до мокета и дрегела не спира,това от личен опит на няколко автомобила.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #53
                  От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                  Само за "доналиване на масло в огъня"
                  Случи ми се да скъсам жило на ръчната. Див късмет, че не беше при аварийна ситуация. Просто опитах да спра колата на един много свиреп баир, тя съответно тръгна да се свлича, обаче бях полузаспал (тъкмо затова и спрях, да не направя някоя простотия), та докато се усетя, че проблема не е в спирачките, просто дръпнах ръчната още малко... и още малко... и още малко и накрая нещо рече "ПРАС" и таралясника пое свободно назад.
                  Събудих се за част от секундата, всичко мина без сакатлъци, но си мисля, че при внезапно потъване на педала, шанса да се напъне ръчната с всичка сила е съвсем реален. И съответно, шанса супер оригиналното, прясно сменено жило да се разпадне на съставните си части също е съвсем реален. За съжаление. Да не говорим, че честичко се случва жилата по колите да са на 10-15-20 години и така нататък.
                  И да, налагало ми се е да спирам аварийно на ръчна. Спира, ама мнооооооооооого бавничко. Освен ако не е някой Ситроен, ама там хавите са други
                  Опитвам се да ви кажа, че 100% надежден вариант няма.
                  Въпреки това, на всичките си коли съм имал перфектно работеща ръчна, включително и на Москвето (с малко повече играчка, ръчната си работи идеално, просто иска по-често регулиране, заради крайно смотания механизъм). Като оставим настрана паниката, случвало ми се е при проблем в основните спирачки да се добирам по няколко километра само на ръчна и е много, много хубаво, че все пак работи, колкото и смешно да се спира с нея.
                  Та независимо как е изпълнена, моята препоръка е ръчната да е отделно от основната спирачна система. Всичко се случва и е адски тъпо ако нещо се прецака, да останеш съвсем без никакви спирачки. А със всичките "оригинални" ментета, дето се продават за резервни части у нас, прецакването изобщо не е толкова трудно
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Ако системата се "води" двукръгова и не може да осигури пълно спиране с единия кръг при загуба на херметичност на другия, значи е неизправна. Преградата в казанчето е само една от мерките за независимост на двата кръга.
                    Ясене, некой ако не те познава, ще си помисли, че физиката ти е чужда наука. С голяма доза уговорки, в аварийна ситуация по-лесно спира нещо от рода на Самарата с диагоналните двойни кръгове. Всичко разделено на предни/задни е символично безопасно.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #55
                      От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Ако системата се "води" двукръгова и не може да осигури пълно спиране с единия кръг при загуба на херметичност на другия, значи е неизправна. Преградата в казанчето е само една от мерките за независимост на двата кръга.
                      Ок отви предна пробка натисни да загуби течноста на работеща двукръгова система и се опитай да спреш (не казвам да източиш кръга и да затвориш пробката просто я махаш) педала изчезва все едно няма и помпа каква работеща система да остане като няма никой

                      Коментар


                      • #56
                        От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
                        Ок отви предна пробка натисни да загуби течноста на работеща двукръгова система и се опитай да спреш (не казвам да източиш кръга и да затвориш пробката просто я махаш) педала изчезва все едно няма и помпа каква работеща система да остане като няма никой
                        Диагноза: излишно голям луфт от педала до помпата, твърде дебели стелки под педала или неизправен регулатор за спирачното усилие на задния мост.

                        И да, спирал съм с повреден един кръг. Ако останат работещи само задните колела е гадно, защото не допринасят много за спирането, но категорично спират да се въртят като натисна педала.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                          Някой се изказват неподготвени
                          Има 2 модела двукръгови системи-при джиповете масово е един кръг предни-един задни. Затова при тая система загуба на налягане към предните е фатална. При колите масовата система е-предно ляво-задно дясно един кръг,другите две втори кръг. За мен по-надеждната система.
                          Та желаещи за демонстрация? Свалям две пробки,една на предно и една на задно колело и гледаме как спира (все едно не се возих така 2-3 дена,ама аиде )
                          Ама искам и стимул и компенсация за загубеното време...
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #58
                            От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                            Да налея малко масло във огъня, защо американските возила нямат кантар на задния мост. Също така и диагоналната двукръгова спирачна система няма кантар.
                            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                            Коментар


                            • #59
                              От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                              Ровърите също нямат. Имат двукръгова система, с разделено казанче за сп. течност. Предни и задни. Това обаче с нищо не помогна на задницата на едно такси, когато гръмна едната предна тръбичка.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Хидравлична ръчна спирачка - плюсове и минуси.

                                Дали имат или нямат кантар не зависи от това дали е диагонална или предно-задна система,а от предвидения товар и портфейла на производителя. Въпросната моя астра е комби с работещ кантар на задния мост. Обаче същата година ,същия мотор ,но хечбег е с прости редуцири с пружинки за задните колела. Прощавайте че говоря за опел предимно,просто там съм най-добър.
                                Тарга,е за това мисля диагоналната система за по-безопасна за движение-ако се случи един теч винаги имаш едно предно колело за спиране. Задното не го броя
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X