От: Проблем с Ц класа
Има нещо верно в тая работа...
Преди две години свалих оригиналния си, 14-годишен акумулатор, с който возилото е излязло от фабриката, поради нЕкои съмнения.
Съмненията се разсеяха, а акумулатора подарих на един съсед. Автомобилчето му е без електроника, и човека му се радва до ден-днешен.
Поне експеримента е елементарен.
Бориславе - преди експеримента си намери кода за аудиото, и виж как се обучават стъкла и ESP след сваляне на акумулатор.
Дано да е това, макар че не съм привърженик на поголовна смяна на разни неща, докато се открие проблема.
Има нещо верно в тая работа...
Преди две години свалих оригиналния си, 14-годишен акумулатор, с който возилото е излязло от фабриката, поради нЕкои съмнения.
Съмненията се разсеяха, а акумулатора подарих на един съсед. Автомобилчето му е без електроника, и човека му се радва до ден-днешен.
Поне експеримента е елементарен.
Бориславе - преди експеримента си намери кода за аудиото, и виж как се обучават стъкла и ESP след сваляне на акумулатор.
Дано да е това, макар че не съм привърженик на поголовна смяна на разни неща, докато се открие проблема.
,а в БС ... резултата е несигурен и обикновенно за такъв случай може да стигне цифра с 2 нули. Аз и за това питам тук,ако на някой му дойде на акъла,за някаква причина напрежението в 1 момент без нищо да скача на 14.9 и после всичко да си е ок... до следващия път...
Коментар