Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не джип а кола за офроуд
Свий
X
-
От: Не джип а кола за офроуд
Ако е 80 куатро ,има два блокажа с вакумно задействане. Междуосовия е планетарен, а задния и предния - симетрични, както всички други.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКви блокажи, тва не е ли с Торсени ?
С кой мотор е ?
Коментар
-
1.8-сменян е двигателя при предишния собственик.Било е с по-мощен,но.....ще се прави за проходимост не за вървеш.
да така е както казва колегата,но е 90 куатроПървоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеАко е 80 куатро ,има два блокажа с вакумно задействане. Междуосовия е планетарен, а задния и предния - симетрични, както всички други.Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-02-18, 05:18.
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
Независимо дали и планетарен, пак може да е симетричен
.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Последно редактирано от cecoa1; 18-02-18, 02:11.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
Това как става,може ли малко информация.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеНезависимо дали и планетарен, пак може да е симетричен
.
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
таблото е от 80 куатро,нямам снимка в момента разглобено еПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКолега, я щракни таблото.
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
Значи при B2 централният е обикновен с блокаж.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеМа нещо много станаха разбирателите...
До b3:
[ATTACH=CONFIG]948201[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]948203[/ATTACH]
...
Като гледам, май верно е 90-ка, ама явно е бая съсипана, двигателя е бил 2.2 или 2.3, сложили 1.8, сложили и фарове от 80, че явно не са им се давали пари за 90кови, поне да бяха махнали и броните, барем да земат и нЕкой лев.Първоначално публикуван от chenc0 Преглед на мнение1.8-сменян е двигателя при предишния собственик.Било е с по-мощен,но.....ще се прави за проходимост не за вървеш.
да така е както казва колегата,но е 90 куатро
Първоначално публикуван от chenc0 Преглед на мнениеколеги темата е старa,но да ви покажа ау[ATTACH=CONFIG]948186[/ATTACH]ди b2 с два блокажа,което ще бъде повдигнато
и реставрираноОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
броните аз ще ги сменя,ще се подкарва и в лоши терени,няма много части за 90 и е кофтиПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеЗначи при B2 централният е обикновен с блокаж.
Като гледам, май верно е 90-ка, ама явно е бая съсипана, двигателя е бил 2.2 или 2.3, сложили 1.8, сложили и фарове от 80, че явно не са им се давали пари за 90кови, поне да бяха махнали и броните, барем да земат и нЕкой лев.
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
Ако напиша, че информацията е в учебниците, ще прозвучи грубо и като заяждане, но извън този смисъл, това си е самия факт.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеТова как става,може ли малко информация.
Без никаква мисъл да те обидя (човек се учи докато е жив), бъркаш понятията.
Диференциалите се класифицират според различни признаци.
Според вида на зъбните колела, могат да бъдат с конусни и с цилиндрични (тогава обикновенно им викат планетарни) зъбни колела. Като подтипове може да има с челни зъби, със спирални, винтови и пр.
Отделно и независимо от това, те се разделят според това дали разпределят въртящия момент постоянно по равно или в някакво постоянно отношение, на симетрични и несиметрични.
Симетрични и несиметрични, могат (и се) реализират както с диференциали с конусни зъбни колела, така и с цилиндрични, с челни зъби, винтови и пр. Т.е. единия признак не зависи от другия.
А как точно става, в общия случай, с еднакъв диаметър на зъбните колела на изходящите валове, като това важи и за конусни и за цилиндрични (планетарни).
ПП: Да, b2 е това на снимката, и е с конусен симетричен с блокаж. После в следващия момент идва Торсен, пак симетричен, без блокаж. Но мисля, че кутията с твърд блокаж остава в началото, и после като опция.Последно редактирано от cecoa1; 18-02-18, 12:21.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
Всички планетарни диференциали, които съм виждал са били с предаване на различен въртящ момент .Да разбирам, че има такива ,които са със симетрично предаване на въртящия момент.
И да ,човек се учи................ и продължавам ,но с много по бавен темп.
Коментар
-
От: Не джип а кола за офроуд
При планетарния по-често има вариации от къде влиза движението и къде се разпределя(с помощта на кухи валове). Някои от които могат да се ползват само като несиметрични. Съвсем произволно, задвижваш водилото на планетите, а изходящи валове са на слънчевото колело и на короната, тогава входящия момент се разпределя според съотношението на диаметрите на слънчевото зъбно колело и короната. И така в различни отношения в зависимост от къде влиза момента и в зависимост от отношенията на диаметрите на зъбните колела и радиуса до осите на водилото. Очевидно при тази проста схема на планетен механизъм, винаги разпределението е несиметрично, затова в практиката се ползват по-сложни разновидности на механизма, например с обща корона и отделни планетни и слънчеви зъбни колела, които могат да бъдат и симетрични. Освен това, последните имат предимството, че позволяват по-широк диапазон на несиметричност - т.е. по-важно в практиката е, че могат да се постигат несиметрични отношения по-близки до симетричното, като например 48:52, 60:40 и подобни.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеВсички планетарни диференциали, които съм виждал са били с предаване на различен въртящ момент .Да разбирам, че има такива ,които са със симетрично предаване на въртящия момент.
И да ,човек се учи................ и продължавам ,но с много по бавен темп.
Несиметрични отношения се постигат и с диференциали с конусни зъби, като просто диаметрите на зъбните колела към изходящите валове са различни (за целта осите на конусните планетни зъбни колела върху водилото (касетата), трябва да са под съответен ъгъл).
Тук малко по подробно, не само за приложението в диференциал - http://www.engineering-review.bg/bg/...uktori/2/2355/Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар