Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не джип а кола за офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Не джип а кола за офроуд

    Мисълта ми беше в кои превозни средства има монтиран планетарен междуосев дифиринциал със "симетрично" разпределение на въртящия момент.
    (личния опит е от "раздатките" Ауди 80,КАЗ,Урал и ИФА Л60.)

    Коментар


    • От: Не джип а кола за офроуд

      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      Мисълта ми беше в кои превозни средства има монтиран планетарен междуосев дифиринциал със "симетрично" разпределение на въртящия момент.
      (личния опит е от "раздатките" Ауди 80,КАЗ,Урал и ИФА Л60.)
      На Ауди 80 е симетричен. И конусния и торсена. Не симетричното куатро е много по-късно.
      На Урала е несиметричен.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Не джип а кола за офроуд

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        На Ауди 80 е симетричен. И конусния и торсена. Не симетричното куатро е много по-късно.
        На Урала е несиметричен.
        Ауди 80 2.2 86г планетарен Не симетричен.
        Всичко, което изброих съм притежавал и разглобявал . Лека вечер .

        Коментар


        • От: Не джип а кола за офроуд

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Ауди 80 2.2 86г планетарен Не симетричен.
          Всичко, което изброих съм притежавал и разглобявал . Лека вечер .
          Торсена не е баш просто планетарен.
          Прикачени файлове
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Не джип а кола за офроуд

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Торсена не е баш просто планетарен.
            Пак да разбутаме малко темата.
            По спомени до 1986-87 не поставят Торсен (червячен) междуосов диференциал, а пробват с най разнообразни решения.
            За някой има публикации за други не. Отделно има модификации за различните световни пазари. Верни на мотото си за "напредък чрез технологии",експериментират в "рали автомобилите" си.
            Експериментират с планетарни и симетрични диференциали, отчитат силните и слабите места и на двете разновидности и монтират механичен блокаж (защото едно колело да пропадне и увисва, като прани гащи, както е при лада Нива).
            Торсена е стъпка напред,защото "умната механика" на червячните планетни колела при аксиално изместване променя подаването на въртящ момент в определени граници .Това довежда до отпадане на принудителната блокировка в тези модели.
            Развитието им (A,B,C) общо 5-6 модификации преди отпадането му.
            За несиметричния Торсен правилно споделяте, че е от последните разработки продиктувани от спорта и стремежа да се намали недозавиването, характерно за колите с предно и тези със симетричен межуосов диференциал. Определено е по подходящ за дрифтове.........................
            А по темата, ако колегата успее да "повдигне" колата и с подходящи гуми ще става за екшън изпълнения.
            (най-добре върви прежалената кола)

            Коментар


            • От: Не джип а кола за офроуд

              http://www.awdwiki.com/images/audi-8...fferential.jpg

              Коментар


              • От: Не джип а кола за офроуд

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                Пак да разбутаме малко темата.
                По спомени до 1986-87 не поставят Торсен (червячен) междуосов диференциал, а пробват с най разнообразни решения.
                За някой има публикации за други не. Отделно има модификации за различните световни пазари. Верни на мотото си за "напредък чрез технологии",експериментират в "рали автомобилите" си.
                Експериментират с планетарни и симетрични диференциали, отчитат силните и слабите места и на двете разновидности и монтират механичен блокаж (защото едно колело да пропадне и увисва, като прани гащи, както е при лада Нива).
                Торсена е стъпка напред,защото "умната механика" на червячните планетни колела при аксиално изместване променя подаването на въртящ момент в определени граници .Това довежда до отпадане на принудителната блокировка в тези модели.
                Развитието им (A,B,C) общо 5-6 модификации преди отпадането му.
                За несиметричния Торсен правилно споделяте, че е от последните разработки продиктувани от спорта и стремежа да се намали недозавиването, характерно за колите с предно и тези със симетричен межуосов диференциал. Определено е по подходящ за дрифтове.........................
                А по темата, ако колегата успее да "повдигне" колата и с подходящи гуми ще става за екшън изпълнения.
                (най-добре върви прежалената кола)

                колега какво да разбираш `подходящи гуми`.Взех 15-ки джанти и мисля да е с размер 195-65-15

                Коментар


                • От: Не джип а кола за офроуд

                  Първоначално публикуван от chenc0 Преглед на мнение
                  колега какво да разбираш `подходящи гуми`.Взех 15-ки джанти и мисля да е с размер 195-65-15
                  Размера и на 80 ката беше същият. Важното е според терена правилно да подберете "агресивноста" и "плътноста"на шарката.
                  Най- лесно е да видите(подражание) избора на другите колеги край Вас и съответно техните отзиви, защото има голямо разнообразие на зимни гуми.

                  Коментар


                  • От: Не джип а кола за офроуд

                    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                    Това си е торсен.
                    Планетарен ползват само в автомата на V8, и той има допълнително управление с многодисков съединител управляван от комп, и задействан с налягането на маслото на автоматика.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:audi-v8_x.jpg
Прегледи:1
Размер:54.9 КБ
ID:5781504
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:audi-v8.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5781505

                    ПП: А за гумите, b2 е оригинално с 14 цола джанти. И мисля (без да съм 100% сигурен), че там са още 4х100, и не стават от следващите (там са 4х108 ). Но джанти 4х100, са по Голф и Пасат до 96-97г, има и 15 цолови. Иначе размера 195/65 R15 е най-разпространеният размер гуми, и затова е един от най-евтините и лесни за намиране. За прежалена кола, това е размера.
                    Последно редактирано от cecoa1; 19-02-18, 17:44.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Не джип а кола за офроуд

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Това си е торсен.
                      .
                      Че кой казва друго.Ма му липсва блокажа!!!
                      (имаше тема преди години за тези чаркове и за интернет образоване,другото е за сервиза.)

                      Коментар


                      • От: Не джип а кола за офроуд

                        Колеги колата не е прежалена(не се заяждам)просто ще се изкърпи и пребоядише,ще и сложа тесните брони и каквото трябва по окачването да сменя.Все още съм в размисъл дали да си остане с 1.8 двигател или да сложа 2.3
                        Ще се използва и за всекидневни нужди,няма само по черните пътища да се кара.Не съм наясно с доста неща,но има грамотни хора около мен.Имам желание да я направя,но кога ще стане не знам......пари,време,нерви.Идей за повдигане и всичко свързано с колата съм готов да чуя.Поздрави на всички

                        Коментар


                        • От: Не джип а кола за офроуд

                          Първоначално публикуван от chenc0 Преглед на мнение
                          Колеги колата не е прежалена(не се заяждам)просто ще се изкърпи и пребоядише,ще и сложа тесните брони и каквото трябва по окачването да сменя.Все още съм в размисъл дали да си остане с 1.8 двигател или да сложа 2.3
                          2,3 е с капризен механичен инжекцион. Поне евтините му варианти. Зависи до къде ти стига мерака и парите, много неща могат да се направят. Но ако целта е сносни резултати на ниска цена, колкото да върши работа, си го карай с тоя мотор. И напиши баш кой (или поне какъв) е твоя 1,8. Също така пиши от къде си, в София има огромна морга(за нашенските мащаби) специализирана само за Ауди, може да ти е от полза.
                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Мисълта ми беше в кои превозни средства има монтиран планетарен междуосев дифиринциал със "симетрично" разпределение на въртящия момент.
                          (личния опит е от "раздатките" Ауди 80,КАЗ,Урал и ИФА Л60.)
                          На МЛ от първите е симетричен планетарен - борг уорнър.
                          http://www.amopower.com/transfer_case.htm
                          После става 48/52, както е и при много от американските NV249 , 242 .
                          Последно редактирано от cecoa1; 19-02-18, 19:42.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Не джип а кола за офроуд

                            https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...0&slink=67lfp0
                            някакво мнение

                            Коментар


                            • От: Не джип а кола за офроуд

                              Какво мнение - купе от Волга, качено на шаси от УАЗ-ка. Има ги всякакви комбинации. Това нещо едва ли ще може да мине през каналите на КАТ.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • От: Не джип а кола за офроуд

                                Това няма защо да минава в КАТ, щото се кара само в гората. Но на въпроса - има такава кола - прежалената! С моя случай - Ауди А6. Хубава кола беше...
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X